Daar is de FiPo hunter weerquote:
Fourth interesting post?quote:
Vitessequote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerenveen doet tenminste zoals het hoort
Caliquote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
Hoi allemaalik ben Cali, en ik ben verslaafd aan kitkat....
*klap* *klap*quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
Hoi allemaalik ben Cali, en ik ben verslaafd aan kitkat....
dank jequote:Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
*klap* *klap*
Welkom bij de Anonieme Kitkatters en onze 12 stappen plan.
en hoe voel je je nou daarbij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dank jenet mijn laatste shot gehad
ik voelde me high.... maar als het op is neemt een schuldgevoel de overhand
oh oh.. Je geeft het toe.. dus dat is al een hele stapquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dank jenet mijn laatste shot gehad
ik voelde me high.... maar als het op is neemt een schuldgevoel de overhand
kutquote:
Maar hoe komt het dan dat die chunky's daat liggen? Die komen er natuurlijk niet vanzelf. Was het een stemmetje in je hoofd die het goedpraatte toen je ze meenam?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
kutik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen.....maar dan zie ik weer zo'n chunky liggen en dan kan ik het niet laten om er toch 1 of 3 ,zoals net
mee te nemen
jahquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat die chunky's daat liggen? Die komen er natuurlijk niet vanzelf. Was het een stemmetje in je hoofd die het goedpraatte toen je ze meenam?
Strenger zijn Cali, strenger zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig voor de AK'ers dan
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijn
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.quote:
okequote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
dankje deanmocht ik morgen aan mijn verlangens toegeven....zal ik aan jou denken
een toffe kerel die met een toffe meid vindquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiendquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
maakt niet uitquote:
Misschien is dean niet zo van de mannen liefdequote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
liefde is liefde.. gewoon accepterenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien is dean niet zo van de mannen liefde
truste!quote:
Ik kan me er ook niets bij voorstellen om te drinken tijdens het werken. Of ik moet in een wijnproeverij werken natuurlijk, maar dat is wat andersquote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, wij kregen laatst ammal briefjes op tafel met daarin van: kan controle voorkomen. er is tijdens proeven geconstateerd dat enkele personeelsleden aangeschoten op werk zaten, wat onaanvaardbaar is.
Ik heb hier nog geen tests gezien
Oh, ik ben niet vies van een biertje in de lunch ofzo hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen om te drinken tijdens het werken. Of ik moet in een wijnproeverij werken natuurlijk, maar dat is wat anders
Ja dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet vies van een biertje in de lunch ofzo hoor.
doe dat bijna nooit maar ik zie genoeg mensen die dat bijna dageljiks doen.
Maar goed, een biertje is iets anders dan lam terugkomen.
Maar goed, ik werk dan ook niet met treinen.quote:
en je eigen motoriekquote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed, ik werk dan ook niet met treinen.
HOef niks te besturen, naast m'n computer.
Precies, met wat ervaring is dat goed vol te houdenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe ja,
Maar dat kan ik ook prima als ik lam ben
Ervaringquote:Op donderdag 13 november 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies, met wat ervaring is dat goed vol te houden
niets te doen op werk?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ervaring
Jezus, ik verveel me een ongeluk.
jawel, maar heb er geen zin in effe.quote:
Ga je spelen met je macbook?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, maar heb er geen zin in effe.
ben ook beetje moe, denk dat ik vanavond effe mak aan ga doen.
zou eigenlijk gaan zuipen maar skip dat maar effe.
Ik ook alquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
is wel heel erg.. ik ben het vandaag nu al zat
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbijquote:
Ik ook, dan wel midden in de nacht.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbij
Ik ga een zaterdag shoppen in Arnhem maar nou komt die verrekte kutklaas daar aan dus is het er een drukte van jewelste
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taalquote:
Ihre papieren bitte!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
En een paar weken later de bekeuring?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook, dan wel midden in de nacht.
Misschien nog wel korter, volgens mij was ik met een uur NL uit afgelopen zomer.
Vanuit de randstad.
Het is een rauwe taal.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is een rauwe taal.
Alles klinkt aggressief in het duits.
Ik kan het echt niet mooi vinden.
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broekquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
En een paar weken later de bekeuring?
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijk
Ik rijd geen auto dus ik weet dat allemaal niet. Ik weet enkel dat zelfs de A15 (woon ik aan) 's nachts behoorlijk bezocht isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt níemand op de weg dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |