quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
Sta je daar op een veel te koud station op je trein te wachten, staat Steve MacClaren ineens naast jeHeb hem maar "good luck" gewenst tegen Heerenveen
Heb m laatst ook in de stad naar de C1000 zien wandelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
Sta je daar op een veel te koud station op je trein te wachten, staat Steve MacClaren ineens naast jeHeb hem maar "good luck" gewenst tegen Heerenveen
quote:
Mag ik je aanraken? Ah toe?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Rikketik het volgende:
Wist niet dat McClaren in Delden woonde. Weinig kans dan dat ik hem ooit tegenkom.![]()
Maar ik heb wel een keer op een paar meter afstand van Engelaar door de stad gewandeld, en ik heb Douglas naar zijn appartement zien lopen.
Jij altijd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? Ah toe?
Het zijn net mensen he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Rikketik het volgende:
Wist niet dat McClaren in Delden woonde. Weinig kans dan dat ik hem ooit tegenkom.![]()
Maar ik heb wel een keer op een paar meter afstand van Engelaar door de stad gewandeld, en ik heb Douglas naar zijn appartement zien lopen.
*aanraakt*quote:
Oeh, ik heb nog wel een vriendin in Delden wonen, toch maar weer eens opzoeken danquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:09 schreef Merson het volgende:
[..]! Terwijl hij gewoon dichtbij het pittoreske stationnetje van Delden woont Ja, alles in Delden is dichtbij het station...
Ja, nou weten we wel dat je FC Twente een kutclub vindt. Moet je dat nou telkens herhalen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef Fiskus het volgende:
ik poep op twente, maar ranglijst-technisch gezien mogen jullie winnen
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef TheJanitor het volgende:
Speelt Twente zo goed of is Heerenveen zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |