Ja dus? Dat was ik niet persoonlijk hoor, kheb 't alleen als username hierquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Grapjas.
Nipt 1-0 van een amateur winnen
doe maar lienden of achilles thuisquote:
Zolang het maar thuis isquote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
doe maar lienden of achilles thuis
Helaas Az nog..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef Dos37 het volgende:
PSV en Ajax eruit, nu morgen Feyenoord nog en zowaar ik ga het nog positief inzien
Dat zou ik nou een mooie tegenstander voor een volgende ronde vinden. Zou wel eens een vol uitvak kunnen worden dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef poehej het volgende:
We zullen zien..
Ik hoop overigens dat HHC vanavond ook gaat stuntenzou echt geniaal zijn
Zulke lui kom je altijd tegen.. Maar dan nog.. het ventje is waarschijnlijk net uit de luiersquote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat een leuk stadionnetje in Eindhoven, Ook mooi dat je relax door elkaar heen kan lopen. Jammer dat er dan toch weer zo'n knuppel van een jaartje of 15 is die bewust tegen een vriend van me aanliep.
Toen hij doorhad dat we met vier waren liep hij toch maar door.
Leuke wedstrijd, tot de 27ste minuut lekker; tien tien tien roepen. Daarna toch nog even spannend...
Het leek alleen helemaal nergens op.
HHC vind ik ook veel charme hebben, ze hebben niet voor niets Emmen uitverkochtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat zou ik nou een mooie tegenstander voor een volgende ronde vinden. Zou wel eens een vol uitvak kunnen worden dan.
ja, toen was ik erbij, na penals..quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Ado uit is het geworden, daar zijn we er een paar jaar geleden nog uit geknikkerd.
Bovendien ook nog een kut combi
Vorig jaar vlogen we eruit in een thuis wedstrijd tegen NECquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef poehej het volgende:
Alweer een uitwedstrijd.. We treffen het wel steeds..
Daar gaat mij het niet om, volgens mij is het al de 3e of 4e uitwedstrijd achter elkaar in de beker.. Thuisloting zou ook wel weer eens leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vorig jaar vlogen we eruit in een thuis wedstrijd tegen NEC
zolang is dat nog niet geleden.
quote:Ook Ajax in de markt voor Elia
ENSCHEDE - Er gaat geen dag voorbij of er wordt wel weer een nieuwe club met FC Twente-aanvaller Eljero Elia in verband gebracht. Hull City, Blackburn Rovers, Espanyol, Manchester City: de lijst wordt steeds langer. "En het zijn ondertussen geen geruchten meer", zegt Klaus Vink, voorzitter van Fair Deal Sportsmanagement, het bureau dat Elia begeleidt.
"We voeren met niemand gesprekken, maar er is serieuze belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland." Vink noemt geen namen, maar Ajax is een van die clubs die interesse heeft. De Amsterdammers wilden Elia anderhalf jaar geleden ook al hebben, maar toen koos Elia voor Twente.
De 21-jarige linkerspits brak vorig jaar door in Enschede en ontwikkelt zich de laatste maanden stormachtig. Vorige week in het Uefa Cup-duel tegen Manchester City zaten er de nodige clubs voor hem op de tribune en die scouts kwamen niet voor niets. Elia speelde een puike wedstrijd en liet de Argentijnse international Zabaleta veelvuldig zijn hielen zien. Die wedstrijd heeft de interesse in hem doen aanwakkeren.
Elia heeft nog een contract tot en met 2010 bij Twente. De Enschedese club wil die verbintenis graag openbreken en voert daar ook al een tijdje gesprekken over met het management van de speler. "Twente is zeker een serieuze optie" , zegt Vink. "Eljero voelt zich heel erg thuis bij de club. Maar Twente weet ook dat er een moment komt dat hij niet meer te houden is. Het gaat er nu alleen om, wanneer dat moment goed is. Elke voetballer heeft zijn droom en wil zo hoog mogelijk spelen en daar komt bij dat in Engeland fantastische salarissen worden betaald. Alleen zijn wij een bureau dat verder kijkt. Want wat heb je aan veel geld als je op de bank terechtkomt? Daar zijn voorbeelden genoeg van. Het enige dat voor ons telt is het belang van de speler en wat op dit moment het beste voor zijn loopbaan is."
www.tctubantia.nl
?quote:
Dan ga je zitten/staan in een al best drukke trein. Dan stop je in Hengelo, schrik je je wezenloos, omdat daar zoveel volk staat en dat zie je allemaal in de trein stappen en dan boemel je 5 minuutjes verder naar Enschede Drienerlo, daar stap je uit en dan kan je zo naar het stadion wandelen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:47 schreef Robinhoo het volgende:
iemand ervaring met de trein naar het stadion? vanaf borne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |