Ja, je had m uit de spits moeten halen, maar volgens mij hadden we m op het middenveld goed kunnen gebruiken. En hij was in elk geval nog verantwoordelijk op een goede kans en een fatsoenlijke voorzet op Suarez.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!
Stond er sowieso iemand om die "eventuele" bal op te vangen dan? Volgens mij was dat het probleem!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Schilder en Kennedy een Ajax-shirt mogen dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ja gvd ik was ook al meteen aan het schreeuwen van Eraf eraf! dfalijk lig je er weer paar weken/maanden eruit... dat kunnen we nu echt niet gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ik snapte de bedoeling ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Kennedy een Ajax-shirt mag dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner,vrije trap, een man passeert, een loopactie maakt, een pass goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Haha, inderdaad zeg. Je kan nog beter met een man minder spelen dan met Kennedy in het elftal. Leonardo was stukken gevaarlijker, helaas was het toen al veel te laat.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Of niet he.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder.Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheidquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb bij Vermaelen altijd het idee dat hij zo raar neerkomt... Zijn enkels lijken altijd half dubbel te klappen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder.Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Zondag
Vermeer; Silva, van der Wiel, Lindgren, Schilder; Gabri, de Jong, Enoh, Vertonghen; Bergkamp, Suarez
AUB
En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en een speler uit A1 verkiezen boven Leo.
Marco
Ik vind hem zo'n mietje..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzen
Nou zo goed is ie niet hoor. En het is toch bijna transfertijd. Iedereen is vervangbaar. Na zo lang al bij Ajax te vertoefen nog steeds zo drama spelen...pfffquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangen
Juist, jij snapt het! Altijd makkelijk om Kennedy en Schilder (die er in de 70e minuut in komt) de schuld te geven, maar er was niemand die zijn niveau haalde. De enige die nog iets probeerde was Luis.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..
Stekelenburgquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef versteegrob het volgende:
Mag toch hopen dat Vermaelen & Oleguer & Urby niet voor een lange tijd eruit liggen.
Ons ziekenboeg is gewoon veel beter dan het huidige eftal. Heb ineens niet meer zo'n zin in zondag...
quote:
OMGquote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Stekelenburg
Oleguer - Vermaelen - Van der Heijden - Emanuelson
Enoh - Aissati - Sarpong
Sulejmani - Huntelaar - Cvitanich
Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Prima back-up voor de linksbackpositie. Je had toch niet verwacht dat hij vandaag Ajax bij de hand nam? Gewoon een nuttige speler die er staat als hij er moet staan.
Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:24 schreef 16meter het volgende:
Ajax is dit seizoen nog niet een keer aangetreden met z'n sterkste elf.
Zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet gebeuren.
Bij die goal ook weer een beginnersfout waardoor je al weet dat die man nooit top gaat worden. Je loopt een bal NOOOOIT achterna in zo'n situatie maar dekt de afspeel mogelijkheid af .quote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef jna het volgende:
Van Basten was ook wel weer lekker bezig. Vermaelen geeft duidelijk aan dat het niet meer gaat maar moet toch blijven staan en vervolgens wordt van Basten boos op hem dat ie er niet uitgaat
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef denthemen het volgende:
vanuit Volendam: kut team!! 0,0 inzet, wanprestatie! Dan nog die blessures, zie zwaar op tegen Zondag..
Prima voor het tweede niet als je Silva op de bank hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
-edit-veld(en), falende medische staf, falende behandelmethodes?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.
Inderdaad gewoon een werker die doet wat hem opgedragen wordt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
Dan kunnen er nog wel 10 spelers wegwezen. Alleen Suárez kan het niveau aan. Welk niveau eigenlijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.
Maar goed, dit is ook maar mijn mening.
Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
Dacht het effe niet! Fuck die beker ik wil landskampioen worden!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
Oh dus je verliest liever van PSV dan van Volendam?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Dat vind ik echt onzin. Een prijs is een prijs. En aan het einde van het seizoen nog een keertje naar de kuip is altijd leuk. Ik baal er wel van dat we verloren hebben. Alleen druk maken doe ik niet. Het begint te wennen. Zoveel wanprestaties en teleurstellingen al meegemaakt. Daar kan deze ook nog wel bij.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Het is genant, maar de beker is eigenlijk niet zo boeiend.
Dit is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Nashje het volgende:
Ach nu kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat er zondag gebikkeld wordt. Dan móet het. Dat heb ik liever dan dat er dan een stel pannenkoeken op het veld staan. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ja tuurlijk. Elk jaar kunnen we het in de competitie rechttrekken. Rot toch op met je arrogantiequote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Qua statistieken onverdiend ja. Qua inzet echt zoveel meer verdiend, dan gun ik dit team echt niks als ze zo spelenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die zegt dat Volendam onverdiend heeft gewonnen en eigenlijk maar één of twee schoten op Vermeer heeft gehad?
Hmmm ja, beker rot me normaal ook niet zo. Of in ieder geval ligt daar de minste prioriteit. Blijft het toch jammer want tegen Volendam had je normaal vrij eenvoudig de volgende ronde kunnen halen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
Urby zou ik niet weten, olegeur ook niet, Thomas die heeft iets aan zn enkel na een kopduel kwam hij verkeerd terecht ofsow. Gelukkig zag het niet zo erg uit als KJHquote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
Trouwens Enoh in de basis zondag aub. Die gaat er in ieder geval wel voor en heeft tenminste geen vrouwelijke trekjes.
Wat waren de blessures trouwens? Hoe ging dat dan? Heb niets gezien.
Huh? Of we staan 7 punten voor op PSV of maar 1 puntje. Lijkt me toch íets belangrijker dan dit toernooitje.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Oh weer zo eentje die beker boven competitie stelt en weer voor het zoveelste jaar achter elkaar verliest van psv in fokking eigen huis? Check Heerenveen-uit. Had op de een of andere manier het team wel scherp gezet.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dit is een grap hoop ik?
Welk vechtlust?
Maar een halfvolle kuip met Ajax-supports in de lente (mei) is toch wel Superquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Het is genant, maar de beker is eigenlijk niet zo boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |