abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 21:19:55 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_63171891
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!
Ja, je had m uit de spits moeten halen, maar volgens mij hadden we m op het middenveld goed kunnen gebruiken. En hij was in elk geval nog verantwoordelijk op een goede kans en een fatsoenlijke voorzet op Suarez.
pi_63171898
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Schilder en Kennedy een Ajax-shirt mogen dragen is echt schandalig

De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Stond er sowieso iemand om die "eventuele" bal op te vangen dan? Volgens mij was dat het probleem!
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_63171899
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
Ja gvd ik was ook al meteen aan het schreeuwen van Eraf eraf! dfalijk lig je er weer paar weken/maanden eruit... dat kunnen we nu echt niet gebruiken
pi_63171901
En weer twee blessures erbij. Het is toch niet meer te geloven?

Oh ja, de wedstrijd, ik heb tussendoor heerlijk de VI gelezen en af en toe eens een blik geworpen op de tv. Ik geloof dat het niet zo best was.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:20:19 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63171907
quote:

De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..
Gourmetten of steengrillen?
pi_63171908
quote:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
Ik snapte de bedoeling ook niet
pi_63171909
quote:
Dat Kennedy een Ajax-shirt mag dragen is echt schandalig

De kans dat Kennedy een corner,vrije trap, een man passeert, een loopactie maakt, een pass goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63171927
quote:

Haha, inderdaad zeg. Je kan nog beter met een man minder spelen dan met Kennedy in het elftal. Leonardo was stukken gevaarlijker, helaas was het toen al veel te laat.

Zullen wel weer drie blessures bij komen nu, het is ook elk jaar hetzelfde.
pi_63171931
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Schilder. Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.
Of niet he.

Die jongen is zo traag als stront door een trechter.
pi_63171936
quote:
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
MOKUM XXX RATED
pi_63171973
Ow en een speler uit A1 verkiezen boven Leo.

Marco
pi_63171987
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
Heb bij Vermaelen altijd het idee dat hij zo raar neerkomt... Zijn enkels lijken altijd half dubbel te klappen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 12 november 2008 @ 21:22:35 #88
234665 basvip
Godenzonen uit Amsterdam
pi_63171990
Ben ik even blij dat ik in de sportschool zal. Dat heeft me een hoop ergenissen bespaard.
pi_63171991
quote:

[..]

Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangen
pi_63171997
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Schilder. Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.

Prima back-up voor de linksbackpositie. Je had toch niet verwacht dat hij vandaag Ajax bij de hand nam? Gewoon een nuttige speler die er staat als hij er moet staan.

Overigens, waarom lieten Marco + TS + MS Vermaelen zo lang doorstrompelen?
pi_63172004
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Zondag

Vermeer; Silva, van der Wiel, Lindgren, Schilder; Gabri, de Jong, Enoh, Vertonghen; Bergkamp, Suarez

AUB

Blijf het grappig vinden dat mensen nog steeds hopen op Dennis Bergkamp
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:22:56 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_63172005
Opvallend was ook weer het totale gebrek aan creativiteit op het middenveld!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:22:59 #93
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63172008
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en een speler uit A1 verkiezen boven Leo.

Marco
En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzen
pi_63172023
quote:

[..]

Ik vind hem zo'n mietje..
Gewoon Chivu terughalen
pi_63172029
Van Basten faalt opzichtig hoor. Schilder inbrengen waar je gewoon MOET kiezen voor Silva. Daarna ook nog eens Sno te lang laten staan.
pi_63172041
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzen
Gaat helemaal nergens over .
pi_63172055
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Devz het volgende:

[..]

Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangen
Nou zo goed is ie niet hoor. En het is toch bijna transfertijd. Iedereen is vervangbaar. Na zo lang al bij Ajax te vertoefen nog steeds zo drama spelen...pfff
MOKUM XXX RATED
  woensdag 12 november 2008 @ 21:24:26 #98
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63172056
We wilden toch een slagveld en verlenging zien?
Jawel, je keek.
pi_63172064
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..
Juist, jij snapt het! Altijd makkelijk om Kennedy en Schilder (die er in de 70e minuut in komt) de schuld te geven, maar er was niemand die zijn niveau haalde. De enige die nog iets probeerde was Luis.
pi_63172066
Procentueel gezien neemt de kans op meer blessures af aangezien we nu minder wedstrijden hoeven te spelen, dat scheelt dan weer
pi_63172071
Ajax is dit seizoen nog niet een keer aangetreden met z'n sterkste elf.

Zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet gebeuren.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:26:17 #102
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63172124
Van Basten was ook wel weer lekker bezig. Vermaelen geeft duidelijk aan dat het niet meer gaat maar moet toch blijven staan en vervolgens wordt van Basten boos op hem dat ie er niet uitgaat
Jawel, je keek.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:26:17 #103
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63172125
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef versteegrob het volgende:
Mag toch hopen dat Vermaelen & Oleguer & Urby niet voor een lange tijd eruit liggen.

Ons ziekenboeg is gewoon veel beter dan het huidige eftal. Heb ineens niet meer zo'n zin in zondag...
Stekelenburg
Oleguer - Vermaelen - Van der Heijden - Emanuelson
Enoh - Aissati - Sarpong
Sulejmani - Huntelaar - Cvitanich

pi_63172126
Ach heeft Feyenoord weer meer kans op de beker
MOKUM XXX RATED
pi_63172149
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n gevoel .
Hahaha. On-ge-loof-lijk . Lachwekkend gewoon.

Van Volendam verliezen . Gelukkig is dit beker, maar als dit competitie was zou ik de spelers écht hard straffen. Elk seizoen weer hetzelfde liedje. Stel sukkels.
pi_63172158
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Stekelenburg
Oleguer - Vermaelen - Van der Heijden - Emanuelson
Enoh - Aissati - Sarpong
Sulejmani - Huntelaar - Cvitanich

OMG
  woensdag 12 november 2008 @ 21:27:06 #107
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63172159
Wat een stelletje lamme teringlijers zeg
Denk je na Groningen, Heracles en Twente dat het een beetje beter gaat qua mentaliteit maar alwéér zijn ze zo FUCKING naief om gewoon ongeconcentreerd en ongeinteresseerd te voetballen. Godverdomme het zijn professionals, zulke wedstrijden zijn dan wel niet zo belangrijk maar als speler moet je elke wedstrijd 100% geven en niet denken dat het ook op 40% kan, die gasten krijgen minimaal duizenden euro's per week om DIT te laten zien? Bah

Zeegelaar viel overigens wel mee, had wel paar goede voorzetten. Was niet goed inderdaad maar wat wil je in zo'n slecht gemotiveerd team
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63172170
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Prima back-up voor de linksbackpositie. Je had toch niet verwacht dat hij vandaag Ajax bij de hand nam? Gewoon een nuttige speler die er staat als hij er moet staan.
Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.

Maar goed, dit is ook maar mijn mening.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63172178
Mentaliteit dat ontbeert die gasten.

MOKUM XXX RATED
pi_63172209
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:24 schreef 16meter het volgende:
Ajax is dit seizoen nog niet een keer aangetreden met z'n sterkste elf.

Zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet gebeuren.
Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.
pi_63172227
Nouja liever in de beker dan in de competitie idd... hoop dat ze er iets van leren.
pi_63172238
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef jna het volgende:
Van Basten was ook wel weer lekker bezig. Vermaelen geeft duidelijk aan dat het niet meer gaat maar moet toch blijven staan en vervolgens wordt van Basten boos op hem dat ie er niet uitgaat
Bij die goal ook weer een beginnersfout waardoor je al weet dat die man nooit top gaat worden. Je loopt een bal NOOOOIT achterna in zo'n situatie maar dekt de afspeel mogelijkheid af .
pi_63172241
vanuit Volendam: kut team!! 0,0 inzet, wanprestatie! Dan nog die blessures, zie zwaar op tegen Zondag..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63172252
Inzet was echt 0 vandaag. Wat ga je weer enorm af voor heel voetbal kijkend Nederland.

Sno kan geen bal vastehouden, Gabri geen zin om zich in te spannen en Kennedy heeft een doodsangst voor de achterlijn. En waarom die zeegelaar erbij? Voegde geen fuck toe

Ben er ff helemaal klaar mee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63172265
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef denthemen het volgende:
vanuit Volendam: kut team!! 0,0 inzet, wanprestatie! Dan nog die blessures, zie zwaar op tegen Zondag..
MOKUM XXX RATED
  woensdag 12 november 2008 @ 21:30:13 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63172286
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
pi_63172347
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
Prima voor het tweede niet als je Silva op de bank hebt.
pi_63172349
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Devz het volgende:

[..]

Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.
-edit-veld(en), falende medische staf, falende behandelmethodes?

Triest is het in ieder geval.

En de mentaliteitskwestie... tja. Wat moet je er nog over zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 12-11-2008 21:33:36 (geen ziektes) ]
pi_63172365
Ik heb geen eens zin om iets te typen.

Sno mag linea recta opsodemieteren naar de F-jes. En niet Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63172369
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad gewoon een werker die doet wat hem opgedragen wordt.

Voor de rest is het gewoon los zand.
MOKUM XXX RATED
pi_63172370
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.

Maar goed, dit is ook maar mijn mening.
Dan kunnen er nog wel 10 spelers wegwezen. Alleen Suárez kan het niveau aan. Welk niveau eigenlijk?
pi_63172443
Ach nu kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat er zondag gebikkeld wordt. Dan móet het. Dat heb ik liever dan dat er dan een stel pannenkoeken op het veld staan. Elk nadeel heb z'n voordeel.
pi_63172452
Ook wel te zien dat Sno in de spits echt niet werkt en die Shoarma boer wat fucking slecht! 0 inzet en alles terug of breed, is dat nou onze aanval?
pi_63172453
Ik zal wel de enige zijn die zegt dat Volendam onverdiend heeft gewonnen en eigenlijk maar één of twee schoten op Vermeer heeft gehad?
pi_63172464
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
pi_63172470
Het staat natuurlijk als een paal boven water dat je een veel betere selectie hebt dan de tegenstander. Maar juist mentaliteit en een portie mazzel maken bekervoetbal, bekervoetbal. Je ziet het elk jaar weer.

Het ergste van deze avond is dat we waarschijnlijk weer twee basiskrachten kwijt zijn, waarbij er één ook nog op onbegrijpelijke wijze doorspeelt. Dat valt Van Basten wel direct te verwijten vind ik. Voor de rest moeten we ons hier snel overheen zetten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63172475
Jongens niet getreurd na deze wedstrijd is er een doping test..
  woensdag 12 november 2008 @ 21:35:41 #128
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_63172479
Wat een mentaliteit weer
Maar goed het is de beker maar, als ze er zondag en volgende week zondag er maar staan. En als al die tering blessures eens op houden Echt niet normaal man.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_63172493
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
pi_63172499
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.
pi_63172504
Het is genant, maar de beker is eigenlijk niet zo boeiend.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63172522
Trouwens Enoh in de basis zondag aub. Die gaat er in ieder geval wel voor en heeft tenminste geen vrouwelijke trekjes.

Wat waren de blessures trouwens? Hoe ging dat dan? Heb niets gezien.
pi_63172536
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
Dacht het effe niet! Fuck die beker ik wil landskampioen worden!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:38:15 #134
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_63172546
Het is voor jullie te hopen dat jullie minimaal 7 spelers op kunnen stellen tegen PSV zondag. Tegen 6 spelers zie ik PSV nog wel eens stunten.
pi_63172547
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.
Ik ook niet hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63172561
quote:
pi_63172565
quote:
Oh dus je verliest liever van PSV dan van Volendam?
Fuck toch op tuurlijk is het jmr dat jer niet meer in de beker zit en waarop maar Competitie is veel belangrijker dan die flut beker op het einde...
pi_63172574
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Dat vind ik echt onzin. Een prijs is een prijs. En aan het einde van het seizoen nog een keertje naar de kuip is altijd leuk. Ik baal er wel van dat we verloren hebben. Alleen druk maken doe ik niet. Het begint te wennen. Zoveel wanprestaties en teleurstellingen al meegemaakt. Daar kan deze ook nog wel bij.
pi_63172585
Ach, ik ben er heel gelaten onder. Geen excuus (of eigenlijk wel), maar je mist je spits waarmee je 2,5 jaar speelt, je hebt geen Sulejmani en Cvitanich als vervangers. Aanvallend vermogen; 0,0. En het geluk ontbrak met schoten van Gabri, Leonardo en Suárez.
pi_63172589
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Nashje het volgende:
Ach nu kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat er zondag gebikkeld wordt. Dan móet het. Dat heb ik liever dan dat er dan een stel pannenkoeken op het veld staan. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Dit is een grap hoop ik?

Welk vechtlust?
MOKUM XXX RATED
pi_63172591
quote:
Ja tuurlijk. Elk jaar kunnen we het in de competitie rechttrekken. Rot toch op met je arrogantie . Competitie is nog atlijd 100 keer belangrijker dan de beker.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:39:18 #142
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63172594
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die zegt dat Volendam onverdiend heeft gewonnen en eigenlijk maar één of twee schoten op Vermeer heeft gehad?
Qua statistieken onverdiend ja. Qua inzet echt zoveel meer verdiend, dan gun ik dit team echt niks als ze zo spelen
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 12 november 2008 @ 21:39:30 #143
234665 basvip
Godenzonen uit Amsterdam
pi_63172604
Iedereen loopt hier wel hard te trippen, maar ik ben onderhand wel gewend aan die inzetloze kutwedstrijden. Als je zondag tegen Sparta hebt zitten kijken dan heb je je al ook moeten ergeren. Dan leggen ze er nog 5 in, maar qua inzet was dat ook van een laag niveau. Ik zeg op naar zondag en ik hoop dat ze er dan wel allemaal staan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:39:31 #144
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63172605
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Hmmm ja, beker rot me normaal ook niet zo. Of in ieder geval ligt daar de minste prioriteit. Blijft het toch jammer want tegen Volendam had je normaal vrij eenvoudig de volgende ronde kunnen halen.
pi_63172619
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
Trouwens Enoh in de basis zondag aub. Die gaat er in ieder geval wel voor en heeft tenminste geen vrouwelijke trekjes.

Wat waren de blessures trouwens? Hoe ging dat dan? Heb niets gezien.
Urby zou ik niet weten, olegeur ook niet, Thomas die heeft iets aan zn enkel na een kopduel kwam hij verkeerd terecht ofsow. Gelukkig zag het niet zo erg uit als KJH
pi_63172635
Sno bikkelde wel.

Verder
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 12 november 2008 @ 21:40:25 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63172641
quote:
Huh? Of we staan 7 punten voor op PSV of maar 1 puntje. Lijkt me toch íets belangrijker dan dit toernooitje.
pi_63172653
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dit is een grap hoop ik?

Welk vechtlust?
Oh weer zo eentje die beker boven competitie stelt en weer voor het zoveelste jaar achter elkaar verliest van psv in fokking eigen huis? Check Heerenveen-uit. Had op de een of andere manier het team wel scherp gezet.
pi_63172674
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Maar een halfvolle kuip met Ajax-supports in de lente (mei) is toch wel Super

Helaas gaat dat feestje nu niet door
Love is in the air!
pi_63172689
Ik had niet het idee dat de blessures van Oleguer en Vermaelen ernstig waren. De komende dagen niet teveel belasten en eventueel met koud ijs behandelen. Dan verwacht ik ze zondag wel in de basis.

Al weet je het natuurlijk nooit met ons medische staf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')