Ja. En zo'n verlenging duurt 30 minuten + penalties die toch wel genomen gaan worden + reclame erachteraan want het is RTL (quote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die beginnen toch pas om 20:45
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef Silenus het volgende:
Dit was trouwens echt een wedstrijdje geweest voor Evert ten Napel.
In het geval van Ajax wel, gewoon als straf voor deze zaadpot!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tellen gele kaarten in de beker ook voor de competitie?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tellen gele kaarten in de beker ook voor de competitie?
Schitterend accent. Na de wedstrijd zeker naar Bolle janquote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef knnth het volgende:
Njjouuu vogges mij moeten we het tot op de laaste druppel leegdrinken, die westrijd
de gifbeker zullen ze wel bedoelen.quote:
Het is de beker maarquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, Volendam gaat gewoon winnen
ik had gedacht dat ze wel zo slim zouden zijn om om 20:45 naar Alkmaar te schakelen, en af en toe weer terug naar Volendam. Laten we wel wezen, de meeste kijkers gaan toch voot AZ-PSV zou je verwachten.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja. En zo'n verlenging duurt 30 minuten + penalties die toch wel genomen gaan worden + reclame erachteraan want het is RTL (), m.a.w. dat ga je nooit op tijd redden.
Ach ja... zoals gezegd, Ajax mist bijna een compleet elftal, Volendam speelt zich het vuur uit de sloffen omdat het de beker is en ze thuisspelen... ik sta er ook weer niet zo van te kijkenquote:
3x gewisseldquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Basten
Haal Vermalen er dan gewoon uit
Kom nou toch, Ajax moet dit ploegje gewoon op rollen zeg. Dat gelul over blessures altijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... zoals gezegd, Ajax mist bijna een compleet elftal, Volendam speelt zich het vuur uit de sloffen omdat het de beker is en ze thuisspelen... ik sta er ook weer niet zo van te kijken
Ja, dat vroeg ik me net ook af. Waar komen ze vandaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doen die mensen daar met Galatasaray sjaaltjes?
Null nullquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef knnth het volgende:
Frits van Turenhout zou z'n pret niet opkunnen
Ja maar hij kan hem er toch gewoon uithalen.quote:
Die komen natuurlijk mee uit Amsterdam...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me net ook af. Waar komen ze vandaan?
Toen ik in volendam was hadden ze er ook helemaal geen turken!
Dat kan jij makkelijk zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch, Ajax moet dit ploegje gewoon op rollen zeg. Dat gelul over blessures altijd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Basten
Ja he?quote:
Want ajax heeft al 3x gewisseltquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Devrim_
Wij zijn lekker al een ronde verder na een half uurtjequote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Alles beter dan naar AZ of PSV kijken.
Normaliter wel ja... maar in de beker gelden andere wetten... da's al jaren een feitquote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch, Ajax moet dit ploegje gewoon op rollen zeg. Dat gelul over blessures altijd.
zo slecht zijn we al jaren manquote:Op woensdag 12 november 2008 20:48 schreef Noshiba het volgende:
OOOOOOOOOOOOHHH WAT ZIJN WE SLECHT
OOOOOOOOHH WAT ZIJN WE SLECHT
ZO SLECHT ZIJN WE IN GEEN JAREN NIET GEWEEST
ZO SLECHT
ZO SLECHT
Blessure tijdquote:Op woensdag 12 november 2008 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
maar ajax is 1830 begonnen, dus 2015 klaar en dan 30 min verlenging. dus 2045. Waarom zijn er nog geen penals dan? Lopen ze zo uit?
ik kan niet ophouden met janken, zo blijquote:Op woensdag 12 november 2008 20:50 schreef Prosac het volgende:
Voelen jullie je ook zo verwend met 15 minuten extra?
Excelsior uit was ook mooi of Kozakken Boys uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:48 schreef Noshiba het volgende:
ZO SLECHT
ZO SLECHT
Oh ja, met die dramatische keepers die niet eens in de buurt kwamen, laat staan iets pakten.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Laatste keer penalties van Ajax was die hele lange reeks in de bekerfinale tegen AZ.
niks pingelsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Stevie_G het volgende:
Vermeer is ook niet echt betrouwbaar als het om penaltys gaat volgens mij, Kan me nog wel 2 lange reeksen herinneren, tegen nigeria in 2005 en vorig jaar tegen Engelland. Beide keren moesten de keepers er aan te pas komen
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:52 schreef Stevie_G het volgende:
boeien, kutbeker hoeven we toch niet te winnen
Nou ja...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:48 schreef Noshiba het volgende:
ZO SLECHT
ZO SLECHT
tyf op johquote:Op woensdag 12 november 2008 20:52 schreef Stevie_G het volgende:
Dan valt te hopen dat ze toch maar eens kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:52 schreef Stevie_G het volgende:
Omdat ajax toch 2x gaat scoren?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:52 schreef golfer het volgende:
Ik kan er alleen nog maar om lachen dat Volendam op voorsprong komt.
en dan zijn ze weer geblesseerd door overbelastingquote:
da meen je nietquote:
Inderdaad, dat is toch heel wat minder erg dan tegen dan tegen Volendam, of door het opstellen van een niet speelgerechtigde spelerquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef Prosac het volgende:
Dan kun je als PSV zijnde maar beter door een AZ uitgeschakeld worden.
Verdwaalde Japannersquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
die turken lopen de polonaise haha
Vind ze wel humor, gaat echt nergens over..quote:
We hebben geen wissels meer over, domme idioot.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef NoMercy285 het volgende:
Een geblesseerde laatste man laten spelen hahahaha, wissel hem dan om met een middenvelder.. heb je gewoon een degelijke verdediger, én alsnog die man op het middenveld die balletjes breed kan leggen.
van Basten roept het weer over Ajax af maargoed, ik kan er niet wakker om liggen, heb niks met beide clubs, en in dat geval steun ik altijd de underdog.
Dat zeg ik niet maar die gast irriteert me mateloos... ik ben waarschijnlijk de enige die dit op voorhand gewoon zag gebeuren deze nederlaag... past gewoon helemaal in het beeld... geen fatsoenlijke scorende aanvallers meer over op Suarez na en een tot op het bot gemotiveerd Volendam...quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef Dos37 het volgende:
Haha Adelaar doet het goed gewoon de verkeerde opgegeven
Oh god hebben we jou ook weerquote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef Barca het volgende:
En dat is 1 ... prijs die Ajax dit seizoen niet wint.
Ik zie de dochter van Kuyt al weer voor me.
Het is toch beschamend dat de dure profs van Ajax niet in staat zijn om te winnen van de voetballende visserszonen uut Vool'ndam.
Dat bedoelt hij niet. Laat vermaelen gewoon op de middellijn stil gaan staan in het middenveld en haal een middenvelder terug naar de verdediging. Dat bedoelt ie...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben geen wissels meer over, domme idioot.
Tijdens de wedstrijd twee veldspelers van positie verwisselen mag altijd hoor idiootquote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
meteen gaan schelden terwijl ik een normale opmerking maak, wie is dan de idioot?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
"...EN EEN DOELPUNTTTTT, WIE ANDERS DAN KLAAS JAN HUNTELAAR?!?!?!"quote:Op woensdag 12 november 2008 20:58 schreef Tommeke het volgende:
Als Klaas nu meedeed had ie vast nog wel een omhaal gemaakt
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax niet meer scoort.
Is lucky ziek?
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef SCH het volgende:
Is lucky ziek?
Serieus, wie er over lucky ajax begint heeft sinds 2005 nooit meer gelijk gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef SCH het volgende:
Is lucky ziek?
Ik had dat ook met die eredivisielive, ik heb gewoon na een maand mijn lidmaatschap opgegeven , nee als je gewend bent aan de NOSquote:Op woensdag 12 november 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar die gast irriteert me mateloos... ik ben waarschijnlijk de enige die dit op voorhand gewoon zag gebeuren deze nederlaag... past gewoon helemaal in het beeld... geen fatsoenlijke scorende aanvallers meer over op Suarez na en een tot op het bot gemotiveerd Volendam...
Dat dus. Ajaxquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Suijk het volgende:
Ik had als wensen een overwinning, geen blessures en minimale inzet. Wat doen ze, ze verliezen, blesseren zich en spelen een half uur extra.
Ajax heeft in de 2e helft kansen genoeg gehad om het af te maken... en als je die dan niet maakt weet je dat Volendam helemaal het besef krijgt...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:00 schreef Wooldoor het volgende:
hehe het is ook diep triest maar eigenlijk boeit het me vrij weinig die hele beker en het leek Ajax dus ook zeer weinig uit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |