Ja. En zo'n verlenging duurt 30 minuten + penalties die toch wel genomen gaan worden + reclame erachteraan want het is RTL (quote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die beginnen toch pas om 20:45
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef Silenus het volgende:
Dit was trouwens echt een wedstrijdje geweest voor Evert ten Napel.
In het geval van Ajax wel, gewoon als straf voor deze zaadpot!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tellen gele kaarten in de beker ook voor de competitie?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tellen gele kaarten in de beker ook voor de competitie?
Schitterend accent. Na de wedstrijd zeker naar Bolle janquote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef knnth het volgende:
Njjouuu vogges mij moeten we het tot op de laaste druppel leegdrinken, die westrijd
de gifbeker zullen ze wel bedoelen.quote:
Het is de beker maarquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, Volendam gaat gewoon winnen
ik had gedacht dat ze wel zo slim zouden zijn om om 20:45 naar Alkmaar te schakelen, en af en toe weer terug naar Volendam. Laten we wel wezen, de meeste kijkers gaan toch voot AZ-PSV zou je verwachten.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja. En zo'n verlenging duurt 30 minuten + penalties die toch wel genomen gaan worden + reclame erachteraan want het is RTL (), m.a.w. dat ga je nooit op tijd redden.
Ach ja... zoals gezegd, Ajax mist bijna een compleet elftal, Volendam speelt zich het vuur uit de sloffen omdat het de beker is en ze thuisspelen... ik sta er ook weer niet zo van te kijkenquote:
3x gewisseldquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Basten
Haal Vermalen er dan gewoon uit
Kom nou toch, Ajax moet dit ploegje gewoon op rollen zeg. Dat gelul over blessures altijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... zoals gezegd, Ajax mist bijna een compleet elftal, Volendam speelt zich het vuur uit de sloffen omdat het de beker is en ze thuisspelen... ik sta er ook weer niet zo van te kijken
Ja, dat vroeg ik me net ook af. Waar komen ze vandaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doen die mensen daar met Galatasaray sjaaltjes?
Null nullquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef knnth het volgende:
Frits van Turenhout zou z'n pret niet opkunnen
Ja maar hij kan hem er toch gewoon uithalen.quote:
Die komen natuurlijk mee uit Amsterdam...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me net ook af. Waar komen ze vandaan?
Toen ik in volendam was hadden ze er ook helemaal geen turken!
Dat kan jij makkelijk zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch, Ajax moet dit ploegje gewoon op rollen zeg. Dat gelul over blessures altijd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Basten
Ja he?quote:
Want ajax heeft al 3x gewisseltquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een debiel die van Devrim_
Wij zijn lekker al een ronde verder na een half uurtjequote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Alles beter dan naar AZ of PSV kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |