Ik denk niet dat je het als stuurstand kunt gebruiken. Wel kun je de andere loc voor de trein zetten en verder karren.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Eh , nou als er dus 1 van die koninklijke trein uitvalt, dat je gewoon door kan crossen...
Ik denk dat het wel moet kunnen, maar dan moeten ze daar daar wel iets voor aanpassen..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het als stuurstand kunt gebruiken. Wel kun je de andere loc voor de trein zetten en verder karren.
Internationale trein mag wel, dat is een InterCity. Maar het mag niet in de InterCityExpress (ICE). Daar moet je wel toeslag voor betalen. Voor de Thalys gelden zelfs aparte tarieven geloof ik, daar kan je geen toeslag voor betalen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Dunckie het volgende:
He wat leuk zo`n topic, nooit geweten...
Ik las op de vorige pagina dat het nooit toegestaan is met je ov-studentenkaart met een internationale trein te reizen, maar soms mag dat wel. Bijvoorbeeld: de internationale trein naar ergens in Duitsland vervangt op het traject deventer-hengelo eens per vier uur de normale intercity. Dan mag je ook met je normale vervoersbewijs mee.
Is die al voorbij gekomen dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel moet kunnen, maar dan moeten ze daar daar wel iets voor aanpassen..
Trouwens, Darkwing duck, had je nog wat aan mijn opname?
Ah hebbes, thx en nog goed te horen ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
De opname is echt slecht, is gewoon met mobiel gedaan terwijl ik op m'n stoel zat.
Zutphen
Het volgende station is Zutphen. Hier kunt u onder andere overstappen op de treinen naar: Deventer, Apeldoorn, Arnhem en Winterswijk. Deze trein rijdt niet verder, u wordt allen verzocht hier uit te stappen. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw eigendommen.
Mocht je er wat mee willen, succes ermee
Als hij goed genoeg is, kan ik binnenkort Goor ook opnemen.
Zo'n vermoeden had ik al, daarom zei ik datquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Is die al voorbij gekomen dan?Ik heb iets over het hoofd gezien geloof ik
Kee, ik kom vanavond wel ff op MSNquote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Hou me op de hoogte van je plannen, denk dat ik wel mee ga.
Is het Marc Klardie?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah hebbes, thx en nog goed te horen ook
Die man is toch droogals die omroept wil ik er altijd achteraanlullen
"Het volgende station is XXX, u kun hier overtstappen op de bus naar xxx..."
en hij zou er zo achteraan kunnen zeggen " U kunt ook blijven zitten, U kunt ook een boekje lezen, .." enz...
Had een stuk als Leeuwarden - Stavoren ook wel mee willen rijden, maar ik kan zaterdag ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wil wel mee, maar ja moet zaterdag al werken
Ga nog ff naar Gävle, daar is een aardig Spoorwegmuseumquote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef Lemjur het volgende:
Een groet vanuit Stockholm.
Treintjes o+
Folder zit al in mn kontzak Flesquote:Op donderdag 13 november 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nog ff naar Gävle, daar is een aardig Spoorwegmuseum
[ afbeelding ]
Vetquote:
Daar rijden ook mooie treinen rond.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef Lemjur het volgende:
Een groet vanuit Stockholm.
Treintjes![]()
Okay, ik zal het proberen. Waarschijnlijk ga ik er zaterdag heen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetZoek mij ff op in dat gastenboek en maak een SCHERPE foto als je wil
Kwam tijdens het stuk Arlanda-Stockholm al een coole diesel tegen. X2000 zie ik zaterdag hopelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar rijden ook mooie treinen rond.
Alleen vind ik de X2000 niet zo gestroomlijnd uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |