Veel leer, en een barretje.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit er zoal in dat ding, wanneer rijdt het?
Ja eh... weten we m wel he! Heeft ie al een baard?quote:
Een plaatje van het interieur van de site van het Koninklijk Huis:quote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[ afbeelding ]
tief op, dit soort filmpjes wordt aleen maar meer waard. Wees blij dat je er gratis naar MAG kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja eh... weten we m wel he! Heeft ie al een baard?
Dat is het Koniklijk rijtuig (nr. 50 84 10- 70 647-9). meer info vind je hier en hier (met interieurfoto)quote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom dat niet gebeurt bij de Beneluxtreinen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef Peterselieman het volgende:
De trein mag niet door problemen met de loc stranden
Verder is het handig bij het kopmaken
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
kan je dan een 1700/1800 gebruiken als stuurstand die buiten dienst is?
Groningenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://www.jantzen.nl/trein/koninginnedag2004/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron http://www.timgoorman.nl
Eh , nou als er dus 1 van die koninklijke trein uitvalt, dat je gewoon door kan crossen...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Zal ook de enige keer zijn geweest dat ICRm materieel zo noordelijk in Nederland kwamquote:Op donderdag 13 november 2008 00:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen![]()
Daar werd het spul getrokken door een 6400
Als kleine jongen ben ik ook vaker voorin meegereden, echter is het me in de (nederlandse) treinen nooit opgevallen dat er een gat in de grond zit.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef At-EZ het volgende:
Maar vanuit dat cabine zag je het spoor onder je heen zwoeven, best wel tof..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |