Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:35 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En wederom mislukte browniesHet is me wéér gelukt, en nu zit de oven ook HELEMAAL onder de zwarte stinkende resten
Graag.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?
Lein's browniesquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?
In dat geval: bring them on.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
en zo ga je er uitzien als je die brownies maakt
* Leintjeuh positieve vibes stuurtquote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
Mmm vriendinnetje was vrijdag geopereerd en mocht wel weer naar huis maar vanmiddag is ze weer opgenomen... gaat niet goed
*me worried.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh positieve vibes stuurt
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:
De oven is van golfer, en bijna even oud dus hij gaat zijn gangetje maar met het kreng
bijnaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn brownies zijn bijna lekkerder dan seks
Dát is een goed bestemmingsplan voor misluktenquote:
oh my, zij is moooooiquote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Heb jij wel eens mijn brownies geproefd dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golfer, ben je nog steeds gestopt met roken?
Je had ze zelfs thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mijn brownies geproefd dan?
quote:Trouwens, veel etenswaren van chocolade doen het goed vlak voor, tijdens of net na de seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kon je vanochtend niet voor mij zo'n ontbijtje maken toen ik langs reed?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de mr gesproken, die vertrekt over 8 uur naar t vliegveld en morgenochtend om vijf uur kunnen we eindelijk weer zoenen
Net spullen gehaald voor ontbijt.. dus DE is er klaar voor
Kijk, daar gaat het al mis he?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kon je vanochtend niet voor mij zo'n ontbijtje maken toen ik langs reed?
Komt vast goed johquote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kut hey
nou ja, ik ga zo aan een werkstuk beginnen en dat hopelijk ook voor 2/3 afkrijgen, want 'dan ben ik er maar vanaf'
Owh das wel klote dan jaquote:Op donderdag 13 november 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
alleen het is zo lastig beginnen omdat ik geen flauw idee heb van wat ik moet doen
bijnaquote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Succes MoBlo! Al begonnen?
Mosselenquote:
Ik welquote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef DarkElf het volgende:
mosselen, een van de weinige dingen die ik echt niet lekker vind op welke manier dan ook..
leuk rijles Yprue..
schiet lekker op Moblo
Ken alleen maar mensen die het lusten, good for themquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:56 schreef DarkElf het volgende:
We gaan zaterdag naar de film in Antwerpen.. en de mr heeft zowaar de loveseats kunnen reserveren![]()
Dat zit zoveel beter en gezelliger
Yepquote:
Ja, sinds 1 september, maar niet met neuken.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer, ben je nog steeds gestopt met roken?
Wat knap van jequote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef golfer het volgende:
Ja, sinds 1 september, maar niet met neuken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, sinds 1 september, maar niet met neuken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat 'ie dat nog kan op zijn oude dag, bedoel je?![]()
grapje golf![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat 'ie dat nog kan op zijn oude dag, bedoel je?![]()
grapje golf![]()
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
ehm domme vraag maar als iemand mijn bankgegevens wilt voor overmaken dan geef je je naam en je rek nr moet er dan nog meer bij?
Oh ja tuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Je woonplaats is ook handig om erbij te vermelden
Ik twijfel niet aan je potentie heur!quote:
Oh nee?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik bespreek mijn sexlive niet hier op fok
quote:
Gutequote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Babe
Je had me geskyped maar ik kon niet opnemen. Wie gehst?
Moe. Brakkig. Hot and cold flashes. Werk. Geen zin.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef MissHobje het volgende:
Gutemaar zo moe haha.
En jij ook goed geloof ik he ?
Lekker de mr. ophalen weerquote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, vannacht weer om kwart voor vijf de auto in..
Kinepolis?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:56 schreef DarkElf het volgende:
We gaan zaterdag naar de film in Antwerpen.. en de mr heeft zowaar de loveseats kunnen reserveren![]()
Dat zit zoveel beter en gezelliger
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:12 schreef DarkElf het volgende:
Hai!Ben ik weer, mét mr ..
en met ontbijt achter de kiezen dus wij gaan lekker slapen zo ..
Zéker... nog erg gelachen vanmiddag op het werk... een mevr. op de poli wilde weglopen na het maken van een afspraak.quote:
Was ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:53 schreef borisz het volgende:
boeuf stroganoff kan nu lekker gaan pruttelen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zéker... nog erg gelachen vanmiddag op het werk... een mevr. op de poli wilde weglopen na het maken van een afspraak.
Zegt ze : tot januari en een prettig uit..uit.. Prettige Uitvaart!!! roept mijn collega eroverheen![]()
Zis zred is wozlezz wizzout piczzquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
Was erg
Hij had alleen iets dikker kunnen zijn.
Haal Xena eens van dat toetsenbord afquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zis zred is wozlezz wizzout piczz
piczz ozz it dizznt happenzz.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Zéker... nog erg gelachen vanmiddag op het werk... een mevr. op de poli wilde weglopen na het maken van een afspraak.
Zegt ze : tot januari en een prettig uit..uit.. Prettige Uitvaart!!! roept mijn collega eroverheen![]()
Wat voor meningsverschil? En welke gevolgen kan het hebben voor jouw positie op je werk?quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:31 schreef Den_Haag het volgende:leuk begin van het weekend. het meningsverschil met mijn baas is lekker aan het escaleren.
Recept aub!!!!!!! Klinktquote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef Leintjeuh het volgende: Dat waren american triple chocolate cookies met pecannotenGroot verschil
Brownies zijn okquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi allemaal![]()
gosh ff bijgelezen en ik heb ook zin in brownies zegIk zit nu in Nara. Gisteren uit Tokyo gekomen waar ik heb geshopped till ik dropte.
En vandaag gesightsee-ed hier. Het was echt te gek, en ik heb nog een kater van gisteren dus vandaag maar ff vroeg erin.
Een vriend van me uit Yokohama vroeg gisteren wat me het meest verbaasde in Japan, ik dacht eerst aan het pr0nkanaal van een businesshotel waar ik eerder deze week was; alle pr0n is hier gesencureerdmet van die blokjes!
Wat een turn-off!!
Rukken met een halve slappe dus, arme Japanners.
Maar later dacht ik aan het hoge waterpeil in het toilet hier zodat als ik ga zitten mijn lul in het water hangt.en dat is eigenlijk nog erger. Nou daar moest ie wel om lachen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:31 schreef Den_Haag het volgende:
leuk begin van het weekend. het meningsverschil met mijn baas is lekker aan het escaleren.
Ik heb een ambivalent gevoel over mijn tentamens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
KusjekroelHet is al goed. Hoe is het met je?
Ambivalent is niet goed. Twijfel je of je wel goed genoeg geleerd hebt? Of weet je gewoon niet hoe t gegaan is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een ambivalent gevoel over mijn tentamens.
Maarja. Eerste prioriteit nu: afstudeerplek regelen en er elke dag met mijn gele reet gaan zitten om 9:00.
Ja mijn tas zit boemvol ook volop souvenirs voor the family en friends enzo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brownies zijn okNog leuke dingen geshopt?
En dat je leuter in het water hangt als je zit, heeft waarschijnlijk niet zoveel te maken met het waterpeil in Japan maar meer met de lengte van...
wij hebben ze gewoon netjes weggestopt.. mannen moeten er weer zo mee te koop lopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat ben ik blij dat mn girly parts niet zo ver buiten boord hangen
Nou ik was een poosje terug in de sauna en toen stond er een man in het koude dompelbad die m volgens mij naar binnen aan het trekken was ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:14 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben ze gewoon netjes weggestopt.. mannen moeten er weer zo mee te koop lopen
I know. Maar het was best grappigquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:17 schreef DarkElf het volgende:
ja duh, t koude bad... dan blijft er niets van over
Ja gek hequote:Op zaterdag 15 november 2008 13:17 schreef DarkElf het volgende:
ja duh, t koude bad... dan blijft er niets van over
Of ik vraag mijn mr of hij mij even opwarmtquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja gek hejij gaat toch ook naar binnen als je het koud hebt?
Neuh. Koud is best lekker. Of ik ga even druk bewegenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ja gek hejij gaat toch ook naar binnen als je het koud hebt?
Zou ik ook doen als ik een Mr. hadquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:
Of ik vraag mijn mr of hij mij even opwarmt
Waar denk je dat de uitdrukking "het is zó koud" met duim en wijsvinger een paar centimeter van elkaar vandaan komt?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
I know. Maar het was best grappig![]()
Van die keer dat mn vader met zn skies bovenaan een berg stond op een koude dag, en dat zn kruis open scheurde?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:29 schreef remlof het volgende:
Waar denk je dat de uitdrukking "het is zó koud" met duim en wijsvinger een paar centimeter van elkaar vandaan komt?
En anders neem ik een borrelquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een Mr. had
Omg, is dat echt gebeurd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van die keer dat mn vader met zn skies bovenaan een berg stond op een koude dag, en dat zn kruis open scheurde?
Ik wilde iets heel persoonlijks en serieus gaan posten, maar ik laat het maar....quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Van een gele reet via een japanse kaaslul die in het water hangt naar een gescheurd kruis, het is weer ouderwets gezellig hier![]()
Die laatste smilie suggereert dat je smult van mijn sores! Laat dan maarquote:
Ik snap hem niet. PM me even met de uitleg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar, jij bent van ná de PM-gate.
Ik Google even op 'fok PM-gate' en kwam hier uit:quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. PM me even met de uitleg.
Volgens de neuroloog kan het blijvend zijn maar dat hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:35 schreef MuadDib het volgende:
Maar heb je dan ook het idee dat het blijvend is? Of val je langzaam terug in je oude smaak? En van die gezichten vind ik helemaal bizar!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
Ik heb Bellefleur onvrijwillig beetje veel op de foto gezet![]()
zo maar eens wat uploaden.
Welke film?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
sterkte Signe.
ziet er goed uit Bluezz en Golfer
Film was btw leuk, nu thuis op de bank ploffen, wijntje erbij...
Morning! We waren naar de nieuwe James Bond film geweestquote:Op zondag 16 november 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke film?
Wij hebben net Taken gezien... pief paf poef in een mager verhaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ben zelf ook niet zo van de zoetigheid, maar ik ga die kaneeldingen zéker proevenquote:Op zondag 16 november 2008 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
En de foto's van de high tea in dat topic zien er ook goed uit (ik lust zelf geen zoetigheid helaas, maar het ziet er wel heel chic uit!).
Ik ook niet, is denk ik een stuk minder saai als op tvquote:Wij waren gisteren naar Thialf, Worldcup schaatsen. Zo leuk!Had ik nog nooit meegemaakt.
Katten met eenquote:
Klinkt goed, die sauna.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
hey, k ben net ff in de sauna geweest hier, dat noemen ze onsen. En ff lekker m'n rug laten masseren. Ze ging goed tekeer met een soort van drukpuntenmassage met haar ellebogen.Nu voel ik me weer helemaal toppie.
![]()
Dat was wel ff nodig want ik had het vanmiddag ff een beetje gehad.2x verkeerd gestuurd toen ik de weg naar t station zocht (of verkeerd begrepen soit
) en het was teeeringdruk in de metro/trein, je kon over de hoofdjes lopen pfff
Zeg dat wel babe, t is echt wel heel leuk hier en de menschen zijn ontzettend beleefd ende behulpzaam.quote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt goed, die sauna.
Lekker vergedwaald door Japan dus vandaag
Je hebt alleen gereisd toch? Hoe vond je dat? Zo te lezen heb je makkelijk contact gemaakt de afgelopen tijd!quote:Op zondag 16 november 2008 15:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg dat wel babe, t is echt wel heel leuk hier en de menschen zijn ontzettend beleefd ende behulpzaam.maar k zal toch blij zijn als ik morgen weer in mijn eigen mandje lig
Ja best tof eigenlijk, ik heb me geen moment eenzaam gevoeld eigenlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt alleen gereisd toch? Hoe vond je dat? Zo te lezen heb je makkelijk contact gemaakt de afgelopen tijd!
Lekker toch?quote:Op zondag 16 november 2008 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
Zat een vent naast me van 60 met ws z'n scharrel van 30.![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Lein!!!!
Ik heb 't gehaald!!!!auw! maar heb 't gehaald! Weet nog geen exacte tijd, máár het zal rond de 1:40:00 liggen ofzo
Hoe is het met jou?beetje ontkaterd al?
en nu ga ik pijn lijden onder de douche![]()
![]()
Man wat een politie bij die kut arenaquote:Op zondag 16 november 2008 14:44 schreef golfer het volgende:
Mijn middag kan voorlopig al niet meer stuk.
Ajax.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Jimbo het volgende:
ik moest hier maar komen baggeren van hobje
heheh.. ma Flodderquote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
MoBlo, wat STOER!![]()
BF heeft inderdaad een hanglip borisz. Alsof ze daar normaal een lekker sigaartje in heeft bungelen.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ja volgende keer als je voor iemand kookt en die vindt het niet lekker: gewoon even hard voor zijn/haar kop meppen.
Als ik het me goed herinner zit ik hier achter de bank wijn weg te vegen, toch?quote:Op zondag 16 november 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Welke SC'er kan raden wiens reet dit is?![]()
[ afbeelding ]
gewoon in je nek leggenquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:dank!
nu slapen... misschien nog neuken, maar moet even kijken of ik mn benen nog wijd kan doen
auw....
Ik weet t niet meer. Ik kan me alleen deze prominent in beeld geplaatste reet herinneren, en de wijn op de vloerquote:Op zondag 16 november 2008 21:37 schreef FleshWound het volgende:
Als ik het me goed herinner zit ik hier achter de bank wijn weg te vegen, toch?
quote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:dank!
nu slapen... misschien nog neuken, maar moet even kijken of ik mn benen nog wijd kan doen
auw....
Tevens ben ik eigenlijk meer benieuwd naar wiens tieten dat rechts zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Welke SC'er kan raden wiens reet dit is?![]()
[ afbeelding ]
Die stapel oude kranten vind ik mooier.quote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens ben ik eigenlijk meer benieuwd naar wiens tieten dat rechts zijn.
Wie kan er zo over de camera heen kijken?quote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tevens ben ik eigenlijk meer benieuwd naar wiens tieten dat rechts zijn.
Netjes. 1:48:00 was het doel?quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
1:41:24
binnen de tijd van 1:48:00 dus
maar kan nu niets meergisteren al niet, maar nu kan ik écht niet meer lopen
dat was mn doel, om het op of voor die tijd te doenquote:
De tomaatjes vielen bijzonder goed in de smaak! Alleen het overnachten in de zeer heet gemaakte oven werkte niet helemaal. Ik denk dat ik daarvoor ook teveel tomaatjes had. Maar met een paar uurtjes op 80 graden zijn ze enigszins gedroogd en zeer goed gelukt.quote:
Ik heb zoveel lekker eten gemaakt en dat heb je allemaal gemist!quote:Op maandag 17 november 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, had je moonblushtomatoes gemaakt Vrok?
ik had zaterdag maar een versnelde gemaakt voor in de salade
Wel verdorie, heel dan ook echt niemand die mail gelezen?quote:Op maandag 17 november 2008 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok, maar had niet goed gelezen, dat we de hele dag welkom waren
bij verjaardagen denk ik altijd aan 'vanaf 8 uur'
Terecht!quote:Op maandag 17 november 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
thanks DE!
ben best wel beetje trots op mezelf
Mooi dat ze smaakten en idd als ik er veel heb doe ik ze in twee schalen zodat ze toch een beetje de ruimte hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
[..]
De tomaatjes vielen bijzonder goed in de smaak! Alleen het overnachten in de zeer heet gemaakte oven werkte niet helemaal. Ik denk dat ik daarvoor ook teveel tomaatjes had. Maar met een paar uurtjes op 80 graden zijn ze enigszins gedroogd en zeer goed gelukt.
Ik had helaas even niet zoveel extra schalen voor handen. Maar alles is goed gekomen. Het was opzich ook wel okay dat ze nog een beetje sappig waren. En om het helemaal CUL-verantwoord te houden heb ik ook nog een beetje van een van de Italiaanse kruiden gebruikt die ik van Moblo heb gehad.quote:Op maandag 17 november 2008 11:14 schreef DarkElf het volgende:
Mooi dat ze smaakten en idd als ik er veel heb doe ik ze in twee schalen zodat ze toch een beetje de ruimte hebben
Die is ook lekker, maar ik had nu de groene gebruikt.quote:Op maandag 17 november 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
hoe vind je die rode bruchetta-mix?ik vind 'm ech heerlijk
Ik welquote:Op maandag 17 november 2008 11:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Wel verdorie, heel dan ook echt niemand die mail gelezen?
Die waren erg goed gelukt andersquote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
[..]
De tomaatjes vielen bijzonder goed in de smaak! Alleen het overnachten in de zeer heet gemaakte oven werkte niet helemaal. Ik denk dat ik daarvoor ook teveel tomaatjes had. Maar met een paar uurtjes op 80 graden zijn ze enigszins gedroogd en zeer goed gelukt.
Lijkt me echt niet goed om jezelf zo af te slachten moquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet eens in staat om zelf thee te halen nu, laat staan de hometrainer uit bloemendaal vandaan
ik ook nietquote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
1:41:24
binnen de tijd van 1:48:00 dus
maar kan nu niets meergisteren al niet, maar nu kan ik écht niet meer lopen
Het water stond me spontaan tot de lippenquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een heerlijk kaasplankje (Nee, niet die) voor mezelf gemaakt met stilton, zachte geitenkaas met honing, port salut, overjarige boerenkaas en Zwitserse Emmentaler. Lekker wat dadels en walnoten erbij.
Die kaasplankje is nu wat te druk denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een heerlijk kaasplankje (Nee, niet die) voor mezelf gemaakt met stilton, zachte geitenkaas met honing, port salut, overjarige boerenkaas en Zwitserse Emmentaler. Lekker wat dadels en walnoten erbij.
Port salutquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |