Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:35 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En wederom mislukte browniesHet is me wéér gelukt, en nu zit de oven ook HELEMAAL onder de zwarte stinkende resten
Graag.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?
Lein's browniesquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je anders mijn recept van Nigella hebben?
In dat geval: bring them on.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
en zo ga je er uitzien als je die brownies maakt
* Leintjeuh positieve vibes stuurtquote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
Mmm vriendinnetje was vrijdag geopereerd en mocht wel weer naar huis maar vanmiddag is ze weer opgenomen... gaat niet goed
*me worried.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh positieve vibes stuurt
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:
De oven is van golfer, en bijna even oud dus hij gaat zijn gangetje maar met het kreng
bijnaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn brownies zijn bijna lekkerder dan seks
Dát is een goed bestemmingsplan voor misluktenquote:
oh my, zij is moooooiquote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Heb jij wel eens mijn brownies geproefd dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golfer, ben je nog steeds gestopt met roken?
Je had ze zelfs thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mijn brownies geproefd dan?
quote:Trouwens, veel etenswaren van chocolade doen het goed vlak voor, tijdens of net na de seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kon je vanochtend niet voor mij zo'n ontbijtje maken toen ik langs reed?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de mr gesproken, die vertrekt over 8 uur naar t vliegveld en morgenochtend om vijf uur kunnen we eindelijk weer zoenen
Net spullen gehaald voor ontbijt.. dus DE is er klaar voor
Kijk, daar gaat het al mis he?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kon je vanochtend niet voor mij zo'n ontbijtje maken toen ik langs reed?
Komt vast goed johquote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kut hey
nou ja, ik ga zo aan een werkstuk beginnen en dat hopelijk ook voor 2/3 afkrijgen, want 'dan ben ik er maar vanaf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |