dat moet je echt doen , het laat je niet meer losquote:
Zelf vind ik:quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben bezig met een inhaalslag. Intussen gezien:
My Neighbor Totoro
Spirited Away
Princess Monokee
Kiki's Delivery Service
een film , Kara_no_Kyoukai_-_The_Garden_of_Sinnersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Hellrazor het volgende:
Heeft iemand een aanrader voor een goede harde met veel actie in de richting van Akira of Hellsing
verder ben ik niet heel bekend met animes dus er moet tog wel wat zijn
Ghost in the Shell (TV-serie en de eerste en derde film), Gungrave, Trigun, Full Metal Alchemist, Elfen Lied, Claymore, Vision of Escaflowne en Cowboy Bebop, natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Hellrazor het volgende:
Heeft iemand een aanrader voor een goede harde met veel actie in de richting van Akira of Hellsing
Tales of Earthseaquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zelf vind ik:
The Cat Returns (heb me helemaal scheef gelachen)
Howls moving castle
Ook erg goed
Kijk eerst Elfen lied maar eensquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Hellrazor het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een film , Kara_no_Kyoukai_-_The_Garden_of_Sinners
niet zoveel als hellsing , maar zeker de moeite waard .
nooit geweten dat het een serie was , maar ja nu heb ik de film al gezien dan hoef ik de serie niet nog eens te zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:53 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Kara no Kyoukai is eigenlijk ook een serie. De episodes zijn wat langer en het duurt wat langer voor ze uit zijn, maar er zijn er al 3 uit en er komen er nog 2.
En ja, hij is best tof.
Huh?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit geweten dat het een serie was , maar ja nu heb ik de film al gezien dan hoef ik de serie niet nog eens te zien
Toevallig, ik heb die dit weekend ook weer eens gekeken. En ja, hij is echt leukquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend een prachtige tekenfilm gezien: My neighbour Totoro. Het was lang geleden dat ik zo'n warm gevoel van binnen had.Ik vond hem zelf beter dan Spirited Away. Eenvoudiger. Maar moest op het einde wel een traantje wegpinken. Mooooooooooooooooi!
[ afbeelding ]
laat maar heb het verkeerd begrepenquote:
Een à twee uur per deel. Er zijn er nu drie uit, de vierde volgt snel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat maar heb het verkeerd begrepen![]()
ik dacht dat jij bedoelde dat het eigenlijk een serie was maar die uitgebracht is als een film ( alles in 1 keer aan elkaar geplakt )
maar elke eps duurt dus een uur![]()
ga gelijk de rest zoeken
Ninja Scrollquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Hellrazor het volgende:
quote:
psychologische thriller, dan krijg je dat een beetje, hè.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Perfect Blue gekeken. Echt, wat een vreemde film is dat zeg. Maar wel indrukwekkend.
paprika is inderdaad vreemd , maar erg goedquote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
psychologische thriller, dan krijg je dat een beetje, hè.
De regisseur van Perfect Blue, Satoshi Kon, is ook verantwoordelijk voor het schitterende (maar net zo vreemde) Paprika.
2010 is ook bekend.quote:The Goon
Eric Powell's 1999 GN about a musclebound mob-flunkie and sidekick Franky is being produced as an animated movie by David Fincher. It's set to continue *Watchmen*'s rather 1930s vibe, as you can probably tell from this poster
Caliber
John Woo's retelling of the Arthur legend is based on Sam Sarkar's Radical GN, and finds Excalibur the sword replaced by Caliber the six-shooter as the medieval tale is reimagined in the old west.
The Leaves
Originator Kevin J. Walsh is adapting his own recent graphic novel for the screen. Here a New York doctor visiting India to attend a friend's funeral is told by a fortune-teller that he is the bringer of the apocalypse. Summit entertainment are producing the movie.
Last Blood
This graphic novel about a post-apocalyptic world where vampires must protect a core of humanity from zombies in order to have a reliable food supply, is available online. *A History of Violence* producers Chris Bender and J.C. Spink - who have 49 other titles in development including *Zombies Of Mass Destruction* - is working with *Family Guy*supremo David A. Goodman on the adaptation.
Thulsa Doom
*Gladiator*/*Push* actor Djimon Hounsou is set to spin off from the mainstream world of *Conan* as the Cimmerian's arch-enemy, a sorcerer of great power (played in the 1981 Schwarzeneggar movie by James Earl Jones).
Red
Warren Ellis's 2003 thriller - about a retired CIA assassin that a new administration feel is a threat - is the first DC property to leave the fold for other producers, and will be produced by *Transformers*/*2*'s Lorenzo di Bonaventura, amongst others.
Ocean
Described as "an alien thriller with a fresh take on the origin of man.", *Ocean* is another Warren Ellis original heading screenward, this time under Gianni Nunnari and Nick Wechsler (already involved in comic-book films from Frank Miller's *Ronin* and *300*). Angel-like bodies are discovered in coffins in the frozen oceans of Europa, and a UN weapons inspector must fight off a powerful company looking to exploit the discovery.
Hiding In Time
Christopher Long's now hard to find GN - about a witness relocation program that uses time-travel to hide witnesses - is being brought to life by *Max Payne *adaptor Beau Thorne and *Terminator Salvation* producer Dan Lin, and this tale of assassins who discover the chronological locations of their targets and go in pursuit of them certainly seems close to the *Terminator*world.
Illegal Aliens
*Further reinforcing the vanishing division between comics and films, Vanguard comics are proposing simultaneous film/comic launches , of which this tale of a reporter in search of the 'chupacabra monster' is one. *Jeremiah* exec producer Scott Mitchell Rosenberg is on board.
dat maakt poetin gelijk cool hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Crashcat het volgende:
Ow jah.. Poetin houdt ook van anime.
[ afbeelding ]
ninja scroll...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef 2532 het volgende:
[..]
Ninja ScrollJe moet wel de film hebben want de serie vond ik echt slecht
Fist of the north star is ook wel grapping. Ik vond de film niet bijster goed maar de actie is wel amusant en bloederig.
Gisteren Nausicaa of the valley of the wind gezien. Ik heb ze nu bijna allemaal gezien . Alleen Castle of cagliostro en Ponyo on a cliff by the sea. Daarna is de rest aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |