nee geen sifr , een compleet nieuwe installment in de franchise .quote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef Sh0g het volgende:
Mai-Otome 0 -S.ifr-
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5431
quote:Sunrise announced on the website that a new My-Hime series is in production. The new series will feature a totally new character cast. At the moment the only known new person is the main character Mao. From the looks of the school uniform she’s wearing, we can assume that the time line or place will be different from the first series. Except for the new blond heroine, there isn’t any other info announced, but we can assume that will change soon enough.
ik loop gewoon standaard 1eps achter zodat ik altijd iedere vrijdag , soul eater , bleach en naruto achter elkaar kan kijkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef Bakakame het volgende:
Tadashi is laat met Soul Eater ep 32
Achja, ik kan het toch niet volhouden als ik weet dat er een nieuwe afl uit is..quote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik loop gewoon standaard 1eps achter zodat ik altijd iedere vrijdag , soul eater , bleach en naruto achter elkaar kan kijken
Dat is inderdaad 'n flink stuk achter bij Naruto en Bleachquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef mschol het volgende:
ik loop met naruto, bleach en one piece hopeloos achter
bleach ben ik bij 125 gebleven, naruto weet ik niet eens meer (volgens mij hadden ze *iemand* gevonden in die grot waar saske zit)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al; dat plaatje kwam me bekend voor...en verrek
Ik ben bezig met een inhaalslag. Intussen gezien:quote:
Die staat in bestelling bij Play.comquote:
Hoe lang ben ik nou bezig met anime/manga? Twee maandenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:22 schreef zquing het volgende:
[..]en hierbij ben je verbannen uit 't anime/manga topic
je mag terugkomen als je je leven hebt gebeterd en een stuk of 10 ghibli films gezien hebt
als 't iets obscuurs was geweest okee, maar totoro niet kennenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe lang ben ik nou bezig met anime/manga? Twee maanden![]()
Alsof ik dan alles al ken.
Dan ben ik ook verbannen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe lang ben ik nou bezig met anime/manga? Twee maanden![]()
Alsof ik dan alles al ken.
Voor straf moet je alle Studio Ghibli films achter elkaar kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef zquing het volgende:
[..]
als 't iets obscuurs was geweest okee, maar totoro niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |