De eerste tip is binnen. Geen advies geven voordat de eerste betaling binnen is.quote:
Jij bent toch al een baas?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Federer-fan, wil je me advies geven over hoe ik een baas word?
Ik maak gelijk geld over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is goed man, jij bent m'n beste vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand zijn bankrekeningnr hier even neerplempen? Ik heb op één of andere mysterieuze wijze geld doorgepasst gekregen waar ik zsm vanaf wil!
Ik ga 1 cent overmakenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed man, jij bent m'n beste vriend.
141456749 Rabobank.
Nou, da's ook lekker veel.quote:
Dit nummer klopt heul niet, domme lul!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed man, jij bent m'n beste vriend.
141456749 Rabobank.
Ga jij dan ook één cent overmaken? Daar heeft 'ie toch niks aan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dit nummer klopt heul niet, domme lul!
Maar heb gelukkig al een andere oplossing gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |