Als je hem laat lekken dan heb je over een paar uurtjes geen last van de kou meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Droplollie het volgende:
Stuur je hem direct door naar de Hoogstraat?
Mijn gaskachel lekt.
Kankerkachel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Droplollie het volgende:
Stuur je hem direct door naar de Hoogstraat?
Mijn gaskachel lekt.
Ah dan is dat het probleem. Je moet even contact opnemen met je kankerleverancier, die kan het voor je verhelpen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:39 schreef Droplollie het volgende:
Nee, wij hebben geen aansluiting op kanker.
Ken ik.quote:
ik niet. Hoerenkeet Navvy is wel aan te raden btw... winkelmandjes, alfa etc...quote:
Hoerenkeet Navvy is de bomquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
ik niet. Hoerenkeet Navvy is wel aan te raden btw... winkelmandjes, alfa etc...
Hoezo?quote:
Ik begin ook benieuwd te wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Kekaa het volgende:
Wat is er met cafe de Kip dan?
1 keer geweest, bijzondere mensen.......heel gastvrij........doch erg bijzonder. Maar krijg geen sjans want er zit minimaal 1 sjakie daar die je lek wilt prikken omdat zijn ex je aangaapt. Het waren 3 fantastische minuten!quote:
Huize Nav is geopend op ongepaste uren voor uw vermaak!quote:
Vrijdag, precies een jaar geleden was het een woensdag. Vermoedelijk zit ik nu thuis te bieren en pink ook wat weg!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef ghizzer het volgende:
vrijdag is het precies een jaar geleden dat ik bij de Zwolle-meet was. Ik vond het toen zeker vet, vandaar deze post. ik zit 's avonds aan het bier in Nijmegen vermoedelijk, maar ik zal terugdenken en er een traantje bij wegpinken.![]()
![]()
![]()
klopt. goeie zaak!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Vrijdag, precies een jaar geleden was het een woensdag. Vermoedelijk zit ik nu thuis te bieren en pink ook wat weg!
Alles goed daar Ghizzer? Met je studie en woongenot buiten Zwolle etc. etc.
Och het gaat z'n gangetje... ik woon nu al dik drie maanden in verschillende hotels wat een beetje de keel begint uit te hangen.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef ghizzer het volgende:
En hoe is het met swollywood, Ps2k, beelz/worstelen, Descendant en andere Zwolse prominenten?![]()
![]()
En anders heb ik wel een logeerkamer.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:13 schreef ghizzer het volgende:
Het lijkt me trouwens vet om weer eens te zuipen in PF. Heb een paar familieleden in Zwolle wonen, dus kan ik hopelijk daar pitten. Wordt waarschijnlijk dan wel pas volgend jaar, maar lijkt me zeker cool als het door kan gaan. wie weet studeer/woon ik tegen die tijd wel dichterbij/in Zwolle.![]()
![]()
Bijna werkloosquote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
En hoe is het met swollywood, Ps2k, beelz/worstelen, Descendant en andere Zwolse prominenten?![]()
![]()
Kwamen de rugklachten niet door het worstelen?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Bijna werkloosVerder wel lekker, rugklachten ook weer verholpen dus worstelen gaat ook weer mooi.
Ik heb een maand in Italie gezeten en een week in Madrid. En de rest v/d tijd zit ik mijn tijd wat te verpillen in NLquote:Op woensdag 26 november 2008 10:02 schreef ghizzer het volgende:
@Ps2K.. je zat toch in Spanje of niet? Weet je ook hoelang je daar nog zit?
Detailsquote:Op woensdag 26 november 2008 09:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kwamen de rugklachten niet door het worstelen?
Dat stond al op je geboortekaartje.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En de rest v/d tijd zit ik mijn tijd wat te verpillen in NL
Vooruitziende blik hebben ouders toch altijdquote:Op woensdag 26 november 2008 20:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat stond al op je geboortekaartje.
BEJAARDE!!!!!!!!!!!!!!!11111eins!!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Richfield het volgende:
* Richfield is inmiddels toegetreden tot het genootschap der dertigers
He! Niet zo he! (ik ben het al een half jaar)quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
BEJAARDE!!!!!!!!!!!!!!!11111eins!!
pfff ik ook over 6mnd
Jij was toch ook iets van 32?quote:
Nee, aan het werk dus ik heb niet de tijd om oude topics door te spitten om feiten op te duikelen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef Kekaa het volgende:
Ja.... jij was dyslectisch, of niet?
Voor de komende 1,5 jaar is dat het ookquote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat 32 oud is?
/agreequote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de komende 1,5 jaar is dat het ook
Pfff morgen pas... dan nog even in die klote files staanquote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
Ow... ik dacht dat je gewoon mn profiel gecheckt had.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee, aan het werk dus ik heb niet de tijd om oude topics door te spitten om feiten op te duikelen.
(btw dacht eerst dat je 30 was)
Woei!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:20 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat je gewoon mn profiel gecheckt had.
Ik ben 23.
mijn vrouw is 24 dus ik voel me ook jong :-Pquote:Op donderdag 27 november 2008 17:20 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat je gewoon mn profiel gecheckt had.
Ik ben 23.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |