Dat het niet op de site staat is mijn fout.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wat zoeken ze dan precies? Hoeveel uur, welke dagen?
Kan natuurlijk niks vinden op die site.
6 uur 's morgens beginnen was toch niet jouw style?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Rijbewijs nodig? Indien niet nodig dan meld ik me bij deze aan
Als 6 uur 's morgens beginnen betekent dat ik ook vroeg weer vrij ben dan is dat zeker een optiequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat het niet op de site staat is mijn fout.![]()
Maar ik liep er net binnen en er was een nieuwe barkeeper aan het werk...dus ik denk niet dat die vacature nog open staat.
[..]
6 uur 's morgens beginnen was toch niet jouw style?
BTW: zelfs mogelijkheid om via het bedrijf rijbewijs B te halen.
euhm?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Mijn dag is heel goed begonnen. Dank je beelz..
Beelz? Ik dacht dat je van de crack af was.......quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef Misstique het volgende:
Of het komt door Misstique adoratietopic dat kan ook..
niQuil FTWquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Beelz? Ik dacht dat je van de crack af was.......
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef navvy het volgende:
Beelz? Ik dacht dat je van de crack af was.......
Vriendje zegt dat ik langs moet komen... want het zou goed op mijn cv staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je barervaring wilt hebben, kom dan eens langs in Popfront. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe barvrijwilligers en ervaring is niet vereist
Vriendje heeft gelijkquote:Op zondag 23 november 2008 11:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Vriendje zegt dat ik langs moet komen... want het zou goed op mijn cv staan.
Ik denk er nog eventjes over na.
Ik zou pas jaloers zijn als ik een ondergewaardeerde mod zou zijn............helaas heb ik niet de ambitie cq. kwaliteiten om een wel een goede mod te zijn. Maar vindt 't dan wel weer mooi dat Beelz je even in 't zonnetje zet, want ergens hij heeft hij wel gelijk...............en het doet me pijn Beelz een keer gelijk te geven.quote:
gesmolten zwollequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zou pas jaloers zijn als ik een ondergewaardeerde mod zou zijn............helaas heb ik niet de ambitie cq. kwaliteiten om een wel een goede mod te zijn. Maar vindt 't dan wel weer mooi dat Beelz je even in 't zonnetje zet, want ergens hij heeft hij wel gelijk...............en het doet me pijn Beelz een keer gelijk te geven.
Psies! Rise and shine!quote:Genoeg veren in je #$ dit weekend, morgen begint weer een nieuwe week!
Buiten is het 6 graden, dus gewoon die kachel op standje apocalypse zetten en je raam opendoen. Dan kom je gemiddeld precies op 20 graden; aangename kamertemperatuurquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef beelz het volgende:
Meh mijn CV is kapot... hopelijk komt de monteur vandaag want het vriest binnen. Heb wel een straalkachel maar die heeft alleen standje apocalypse dus het is of -2 of 34 graden in huis![]()
Zo ik heb weer intarweb. Vieze klojos bij Ziggo een beetje de schuld op mij proberen te pinnen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Buiten is het 6 graden, dus gewoon die kachel op standje apocalypse zetten en je raam opendoen. Dan kom je gemiddeld precies op 20 graden; aangename kamertemperatuur
Ik miste je al online afgelopen weekendquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zo ik heb weer intarweb. Vieze klojos bij Ziggo een beetje de schuld op mij proberen te pinnen.
"Ja meneer u heeft niet genoeg signaal er moet een monteur langs komen"
En wat gaat die monteur dan doen? heeft ie een doosje signaal bij zich? Het werkt gvd al meer dan een jaar dus de enige conclusie die ik kan trekken is dat jullie de boel verneukt hebben.
Nou idd vanochtend weer intarweb
Vanmorgen vroeg wel ja, nu is het gras bij mij voor de deur alweer groen.quote:Op maandag 24 november 2008 13:00 schreef Sitethief het volgende:
Ik voorspelde het toch! Zwolle helemaal WIT!
Het regent gewoon onder de bomen!quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Hier bij het Sophia in de buurt ligt het ook alleen nog maar op de bomen en struiken.
Zon doet redelijk zijn best
alles op zijn tijdquote:Op maandag 24 november 2008 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Met de zon is het best te doen ja.
Maar de thermostaat mag nog steeds een graad of 20 omhoog.
En Zwolle straks aan zee zeker!quote:Op maandag 24 november 2008 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Global Warming FTW!
Maar ja, dat heeft ws. tot gevolg dat het heel koud wordt
Overal lichtjes en een grote kerstboom op de grote markt. Verwacht zoals elk jaar dat er weer een schaatsbaan neergelegd wordt. En uiteraard oliebollenkraampjes op elke straathoek.quote:Op maandag 24 november 2008 16:08 schreef Droplollie het volgende:
Hoe is Zwolle in de kerstperiode eigenlijk?
Is het centrum dan gezellig? Ik moet zeggen dat het al aardig de goeie kant op gaat met lichtjes en een poffertjesding.
Lig jij daar ook?quote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef stbabylon het volgende:
De ijsbaan staat dit jaar in het park, bij de ijssculptuur tentoonstelling. Hij gaat op 6 december open.
Nah Zwolle mist een beetje dat Rooie Rinus en Pe Daal emmer gevoel...quote:Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef Droplollie het volgende:
Nice, ik zal er vast ook wel eens te vinden zijn.
Ik moet zeggen, Zwolle heeft sfeer. Stukje gemoedelijker dan Groningen.
Welke ijssculptuur voorstelling?quote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef stbabylon het volgende:
De ijsbaan staat dit jaar in het park, bij de ijssculptuur tentoonstelling. Hij gaat op 6 december open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |