quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
f
Neen ..quote:
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:44 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, k zit heel even iets te lezen op een ander forum, en gelijk alweer t topic dicht
ook oldbies hoorquote:
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Die avatar van jou draagt mijn goedkeuring
waarom niet trein van 7 uurquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Wel ..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.
Hier staat ie: http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Vraag maar aan NoelGallagherquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Silence of the lamb is een intelligente film![]()
En ik kan niet zo goed tegen domme mensen.
Maar jij kent de film en hebt er een avatar van dus ik HOOP dat jij redelijk intelligent bent
Silence of the lambsquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Maar jij kent de film en hebt er een avatar van dus ik HOOP dat jij redelijk intelligent bent
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Silence of the lambs
Hannibal
Red Dragon
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Waar bemoeien jullie je mee?
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet allesquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
NG is Maruk een beetje slim ?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet trein van 7 uur
Lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet alles![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet alles![]()
Vind je het gek dat medicijnen niet goed werken?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmpf.
* Noorsbloed pakt maar weer wat ibruprofen
Dat zijn dan weer minpuntenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wie leest er nou iets buiten dat wat ie moet lezen voor z'n werk of studie inderdaad.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind je het gek dat medicijnen niet goed werken?
quote:Fans krijgen zeggenschap binnen TOP Oss
OSS – "We willen spraakmakend zijn", aldus Bert Zwanenburg. En spraakmakend is TOP Oss. De club geeft als eerste club in Nederland de supporters de kans om over veel clubzaken mee te beslissen. Met de uitgifte van certificaten krijgt de achterban inspraak in allerlei beleidszaken.
Een certificaat kost 75 euro. TOP Oss heeft de ambitie om er dit jaar 10.000 te verkopen. "Dan hebben we een bedrag van 750.000 euro bruto. 30 procent zal in eerste instantie gaan naar de site. Tien procent geven we aan goede doelen in de Osse maatschappij en 60 procent gaat naar de club", zegt Zwanenburg.
Uniek
Op de vandaag gelanceerde site www.mijntop-oss.nl kunnen supporters een certificaat kopen. Jaarlijks mogen de fans met certificaat over 50 tot 60 financiële en beleidsmatige zaken beslissen. Van het tenue, het logo tot aan het liedje als de spelers het veld betreden. Dit werkt volgens het concept: meeste stemmen gelden. Ook mogen ze zelf onderwerpen aandragen. Een vergelijking met FC Barcelona mag getrokken worden, waar de achterban ook inspraak heeft in bepaalde zaken. "We hebben er lang over nagedacht en iedereen binnen de club heeft zijn zegje mogen doen", zegt Zwanenburg. "Wij willen iets tegen de stroom indoen. Dit is uniek in de voetbalwereld."
Het doel van Zwanenburg is duidelijk. "We willen als club niet weggesaneerd worden. Het is absoluut niet de laatste actie binnen de club. We willen spraakmakend blijven."
Hoe kan k jou nou serieus nemen, je gebruikt niet eens PI'squote:
omdat ik eerst naar huis moet en m`n pens moet vullen thuisquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet trein van 7 uur
Verder ben je wel tof denk ik zoquote:
Ja, godver zegquote:Op woensdag 12 november 2008 15:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NG is Maruk een beetje slim ?
Nee, maar als je elke dag een pakje ibuprofen gebruikt dan heb je steeds meer nodig natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat heeft een hele andere oorzaak.
Maar ik ben blij dat jij mij zo goed kent dat je alles van mij weet enzulks![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
T enige wat ik lees zijn topics op fok
NG geilt ook altijd keihard op mijn inzicht en filosofiënquote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, godver zegGisteren had ie een som hier neergeplempd, en daar heb je wel een flinke afvalbak met hersenen voor nodig ja.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb alle boeken van Kluun gelezenMaar m'n vriendin zei dat er sex en kanker in zat, dus dat sprak me wel aan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! ik moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb alle boeken van Kluun gelezenMaar m'n vriendin zei dat er sex en kanker in zat, dus dat sprak me wel aan.
Mwah, soms. Soms ook weer niet. Nee, in spelling ben je geen beest.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG geilt ook altijd keihard op mijn inzicht en filosofiënspelling daargelaten
Sex en kanker, het ultieme onderwerp voor een boekquote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, maar als je elke dag een pakje ibuprofen gebruikt dan heb je steeds meer nodig natuurlijk
Tevens heb ik nog nooit ibuprofen nodig gehad [ afbeelding ]
Medicijnen zijn voor kinderen die met een helm op fietsen en geen modder mogen eten.
wat nou somsquote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, soms. Soms ook weer niet. Nee, in spelling ben je geen beest.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wat nou somsje kijkt altijd vol verwondering als ik je weer eens uitleg hoe ik je flink gemindfucked heb
''eens'', geen ''is'' .quote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wat nou somsje kijkt altijd vol verwondering als ik je weer is uitleg hoe ik je flink gemindfucked heb
Urk plurkquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef Gupje het volgende:
Mijn Urk wat doe je![]()
Tevens ik ben terug
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Urk ....
Is dat niet die plek waar kleine jongetjes betast worden in naam van god enzo ?
quote:
Had UPS hem zelf ook bezorgd dat hij kapot is??quote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Gupje het volgende:
UPS zou vandaag langs komen om mij kapotte xbox360 op te halen maar hem ze net gemist
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Hmmmm
Ik ga volgend jaar met halloween maar verkleed als priester![]()
Bijbel in de ene had, zak snoep in de andere hand.
En dan een vrouwen school instappen
Hoe willen ze trouwens in urkquote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had UPS hem zelf ook bezorgd dat hij kapot is??
Nee je koopt zulke dingen in een winkelquote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had UPS hem zelf ook bezorgd dat hij kapot is??
mediamarkt?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee je koopt zulke dingen in een winkel
Ga jij nog eens aardrijkskunde doenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe willen ze trouwens in urkkomen? met een bootje?
WTFquote:
* Devvie kijkt naar TTquote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ga jij nog eens aardrijkskunde doen
Kankerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor griep heb je geen medicijnen nodig, gewoon warm blijven en rusten.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens.![]()
Maar ik moet dat wel doen, anders werkt het allemaal niet.
Ik heb een hoge resistentie tegen medicatie door dingen van vroeger![]()
En grieperig zijn heeft niemand zin in.
Dus dan maar zo
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kanker
Kanker?
Kanker!LeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
vertelquote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
WHEHEHEHE MIJN LERAAR HEEFT GEFOKT!!!!!!!
Ik gebruik het ook niet om de griep onder controle te houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor griep heb je geen medicijnen nodig, gewoon warm blijven en rusten.
Doordat je nu daarvoor medicijnen gebruikt word je alleen maar sneller ziek.
Misschien niet voor jou persoonlijk maar ik heb er een hekel aan dat mensen tegenwoordig voor het eerste de beste griepje of weet ik veel thuis blijven, janken, medicijnen gebruiken of weet ik veel
ZO BLIJFT ONS NEDERLANDSE RAS NIET VOORTBESTAAN STELLETJE MONGOLEN
Ja ze willen hier op Urk nu ook havengeld gaan vragen op zondag. Das toch nie meer normaalquote:
Ik rook wel Davidoffquote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doe mij ook heen want de mijne zijn op
anek·do·te de; v(m) -s, -n kort, grappig verhaalquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ze willen hier op Urk nu ook havengeld gaan vragen op zondag. Das toch nie meer normaal
Geen geld voor de shopquote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
anek·do·te de; v(m) -s, -n kort, grappig verhaal
Dat is grappig want op Urk mag je op zondag geen dienst verkopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
anek·do·te de; v(m) -s, -n kort, grappig verhaal
mag je nog wel ademhalen op zondag, daar in Urk?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is grappig want op Urk mag je op zondag geen dienst verkopen.
Oh zomaar. Ik verveel me. Die dingen zijn nog best te doen trouwens. Ik heb zelf meestal Marlboro, maar ik rook niet vast, dus ik koop eigenlijk iets wat toevallig voor de hand ligt. Als het maar geen Camel isquote:
Zolang het geen geld kost welquote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mag je nog wel ademhalen op zondag, daar in Urk?
Ik rook alles wat ik aangeboden krijg, ookal is het een ouwe sok.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh zomaar. Ik verveel me. Die dingen zijn nog best te doen trouwens. Ik heb zelf meestal Marlboro, maar ik rook niet vast, dus ik koop eigenlijk iets wat toevallig voor de hand ligt. Als het maar geen Camel is
Doe ikquote:Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik rook alles wat ik aangeboden krijg, ookal is het een ouwe sok.
Trouwens, als ik in Urk (_!!! ) zou wonen, ging ik lekker kutten en antichristelijk zijn
Lekker voetball op zondag enzulks
Laatst nog in Volendam geweest. Keihard Yolanthe doorgesmeerd op zondag, midden op het marktplein bwhehequote:Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in Urk (_!!! ) zou wonen, ging ik lekker kutten en antichristelijk zijn
christenen zijn kut. Ik heb een hekel aan regels die een of andere homo 2000 jaar geleden heeft bedacht, wat waarschijnlijk toch al niet zo is. Waarschijnlijk hebben een stel priesters in 1400 gedacht, laten we iedereen bang maken, dan vangen wij geld. En mensen zijn ook nog zo dom het te geloven.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee doen er wel meer hier, Urk veranderd de laatste tijd echt fucking snel.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En je huis is nog steeds niet in de hens gezet?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:43 schreef Gupje het volgende:
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Noem eerst eens een getal onder 113.
Man: 112.
Bakker: Hahaha.
Man: Hahaha.
Bakker: Goeie.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Florian_ het volgende:
Komt een moslim bij de bakker...
Moslim: Heeft u ook Deens brood?
Bakker: Jazeker.
Moslim: JIHAD! JIHAD!
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Was je erbij?
Man: Haha, daar trap ik niet meer in.
Bakker: Aardbin.
Bakker: Pwnd.
Het is toch niet te geleuven!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Komt een newbie in de SC en maakt een lapo, zegt ie ''shit, ik weet niet hoe je een nieuwe SC maakt''
BWAHAHA GOEIE GARPquote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Komt een newbie in de SC en maakt een lapo, zegt ie ''shit, ik weet niet hoe je een nieuwe SC maakt''
jezus die silent is echt dom.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
Komt een silentalarm op zijn hyves.
Silent: hee, er staat tokio hotel op mijn hyves
Silent: hee dat is goed!
Silent: hee ik ga make-up op doen en me haar omhoog doen
silent: hee nu lijk ik net een man.
quote:
hoi.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:10 schreef Marurk het volgende:
Ben ik weer mensen, maar niet voor lang.
Breezer dus?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
whehehe een 13(!!!!!)-jarig sletje heeft me toegevoegd op msn en begroet me met 'HeeJj sChatjjeeh(L)!'
Playerquote:Op woensdag 12 november 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
whehehe een 13(!!!!!)-jarig sletje heeft me toegevoegd op msn en begroet me met 'HeeJj sChatjjeeh(L)!'
Die foto van Bill?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Silentalarm het volgende:
kunnen jullie nou eigenlijk mijn ava zien?
We willen wel een screenshot en webcamfilmpje.rar als bewijsquote:Op woensdag 12 november 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
jaquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Silentalarm het volgende:
kunnen jullie nou eigenlijk mijn ava zien?
Zodat jij fap fap fap kan doen zeker.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We willen wel een screenshot en webcamfilmpje.rar als bewijs
inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zodat jij fap fap fap kan doen zeker.
Wat schaft de pot?quote:
WC EEND ! WHAHA EINZ!!!@#$(@#%!!!quote:
Hoe denk jij over natuurlijke selectie.quote:
stampquote:
Is dat niet meer m.b.t Darwin?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoe denk jij over natuurlijke selectie.
Gezien het feit dat jij Freud in je avatar hebt
Ze zegt dat ze nog geen cam heeft maar binnenkort wel, je moet dus ff wachtenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We willen wel een screenshot en webcamfilmpje.rar als bewijs
Ik zit straks in de VIP lounge van FC Volendamquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef afcajos het volgende:
Straks ajax met een kistje bier onder de voetjes
Klopt.quote:
Whehequote:Op woensdag 12 november 2008 17:27 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben fietsenKom vanavond nog wel ff wat Keeley Hazell posten
Ik ben al uitgefietst.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:27 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben fietsenKom vanavond nog wel ff wat Keeley Hazell posten
Als urkse kinderverkrachter ?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
Om 19:00 uur hart van nerderland kijken.
M'n baas is op tv.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als urkse kinderverkrachter ?
Als je je fantasie er toe zet.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als urkse kinderverkrachter ?
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
WC EEND ! WHAHA EINZ!!!@#$(@#%!!!!!
Ja ik verveel me
Iedereen zit te zeiken over de regen, maar hier is geen drup gevallenquote:
quote:
Uhhh, die "zonnebril?"quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
BK zou BK niet zijn als ie niet zomaar pics van iedereen op Fok zet, dus bij deze het 13-jarige breezersletje
Ze is kankerlelijk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja !quote:Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk het.
Aan het afkicken van iets?
Whehehe een bril met traliesquote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
BK zou BK niet zijn als ie niet zomaar pics van iedereen op Fok zet, dus bij deze het 13-jarige breezersletje
Ze is kankerlelijk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STYLO ZONNEBRILquote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ze is kankerlelijk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
O, trouwens. ONZE KANKERKACHEL IS NET LEEGGELOPEN [ afbeelding ]
Kom net thuis, loop naar m'n zolderkamer (waids) en hoor "Sssprprststtsp" en hedde opeens natte poten.![]()
Zat geen water meer in de ketel maar de kachel stond nog aan.Ma gecomandeerd de kachel uit te zetten benee, hoop dat de pomp het nog doet want als de ketel alleen een lekke pakking heeft en je alsnog een kankerpomp van 300 eu moet vervangen.
Kees is boos zijn kachel doet het net en dat net vanavondquote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
O, trouwens. ONZE KANKERKACHEL IS NET LEEGGELOPEN [ afbeelding ]
Kom net thuis, loop naar m'n zolderkamer (waids) en hoor "Sssprprststtsp" en hedde opeens natte poten.![]()
Zat geen water meer in de ketel maar de kachel stond nog aan.Ma gecomandeerd de kachel uit te zetten benee, hoop dat de pomp het nog doet want als de ketel alleen een lekke pakking heeft en je alsnog een kankerpomp van 300 eu moet vervangen.
Oeh, netjes!!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Al een elektrische gekocht ?
En wat vind je van dit nummer![]()
TEKST VOOR DE APEN DIE HET NIET VERSTAAN.
My eyes are turned inwards, I bend my spinal cord like countless times before, I am Reborn
My body aches as I fall down to the ground
I've rejoined with the pain
All these emotions, all silent moments, they feel like a thousand razor-blades dancing on my skin
I am but one man, insignificant as one can be, I am Reborn
I flee, I hide, behind masks I control what you see when you look at me
I am not the one I was the day before, I am not the one I used to be
I used to be free, I used to be me, I've lost a piece of me to the dark
All these emotions, all silent moments, they feel like a thousand razor-blades dancing on my skin
I am but one man, insignificant as one can be Reborn
The vicious parts of me need to be silenced so I bathe in pain once again
It's conducted of free will, the price I pay is none compared to the reward
It's way too much to take so every now and then I slightly open the door of madness and air some of the pain, it's crucial, it's the one thing that keeps me from going insane
I am but one man, insignificant as one can be, I am Reborn
quote:
Nee, alleen de overdruk van de kachel (de gewone 2 bar dus) is eruit gekomen en ong 1/6e van mijn kachel. Water gaat godzijdank niet allemaal naar boven. Anders liep het via de trap weer naar benee.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Is je kamer nu doorweekt ?
Hyves jeweet.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef Marurk het volgende:
Heeft ze die foto's doorgestuurd ofzo?En ze kent je niet?
Whehehequote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, alleen de overdruk van de kachel (de gewone 2 bar dus) is eruit gekomen en ong 1/6e van mijn kachel. Water gaat godzijdank niet allemaal naar boven. Anders liep het via de trap weer naar benee.![]()
We hebben een afscheiding gemaakt op zolder, ik het dus gewoon een kamer. Achter mijn deur staan de wasmachine droger en kachel. Ong een opp van 2x2 ligt een heleboel water.
Water zal em wat schelen. Die kachel is het probleem.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe
Dat is klote
Water opruimen is kut.
Whehequote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hyves jeweet.
Ik ken haar niet, zij kent mij omdat ze me altijd op school ziet en ze vindt me wel sexii![]()
(
)
Iedereen kent mij, duh.
Och zo koud is het nog nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Water zal em wat schelen. Die kachel is het probleem.
OMG.quote:
14-11-2008quote:
....quote:Op woensdag 12 november 2008 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, wie is er weer online en wat flikt ie dan?
Eens kijken of ik daarheen gaquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
Gerske was las ik, kunnen top oss supporters binnenkort meebeslissen met de club ?
quote:Fans krijgen zeggenschap binnen TOP Oss
OSS – "We willen spraakmakend zijn", aldus Bert Zwanenburg. En spraakmakend is TOP Oss. De club geeft als eerste club in Nederland de supporters de kans om over veel clubzaken mee te beslissen. Met de uitgifte van certificaten krijgt de achterban inspraak in allerlei beleidszaken.
Een certificaat kost 75 euro. TOP Oss heeft de ambitie om er dit jaar 10.000 te verkopen. "Dan hebben we een bedrag van 750.000 euro bruto. 30 procent zal in eerste instantie gaan naar de site. Tien procent geven we aan goede doelen in de Osse maatschappij en 60 procent gaat naar de club", zegt Zwanenburg.
Uniek
Op de vandaag gelanceerde site www.mijntop-oss.nl kunnen supporters een certificaat kopen. Jaarlijks mogen de fans met certificaat over 50 tot 60 financiële en beleidsmatige zaken beslissen. Van het tenue, het logo tot aan het liedje als de spelers het veld betreden. Dit werkt volgens het concept: meeste stemmen gelden. Ook mogen ze zelf onderwerpen aandragen. Een vergelijking met FC Barcelona mag getrokken worden, waar de achterban ook inspraak heeft in bepaalde zaken. "We hebben er lang over nagedacht en iedereen binnen de club heeft zijn zegje mogen doen", zegt Zwanenburg. "Wij willen iets tegen de stroom indoen. Dit is uniek in de voetbalwereld."
Het doel van Zwanenburg is duidelijk. "We willen als club niet weggesaneerd worden. Het is absoluut niet de laatste actie binnen de club. We willen spraakmakend blijven."
MEET!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Eens kijken of ik daarheen ga
Het goat koud worden.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och zo koud is het nog niet![]()
Niet zo bitchen.
Moar jij durft toch helemaal niet naar metal concertenquote:
eigenlijk nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moar jij durft toch helemaal niet naar metal concerten![]()
quote:
Wees blij dat het nog geen 10 graden vriest.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het goat koud worden.
Kankerkachel man. Boh. Ik dacht wat is het koud op zolder.![]()
Het was wel goed nat.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een geweldig album
We kunnen daarvoor nog wel even de kroeg induikenquote:
ga dan kokenquote:
in ossquote:Op woensdag 12 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We kunnen daarvoor nog wel even de kroeg induiken
Onder de 18 graden is koud in mijn woordenboek.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog geen 10 graden vriest.
Maar ochwe zitten in Nederland het word toch niet kouder dan - 7 ofzo.
En dat is nog niet eens echt koud.
Moed indrinken.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
in oss![]()
je maakt een grapje hopelijk
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Vanaaf voer van de patatfriet-o-loog.
Ze verkopen toch wel ergens bier daar ?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
in oss![]()
je maakt een grapje hopelijk
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onder de 18 graden is koud in mijn woordenboek.
Boodschappen doen eerstquote:
maar dan moet je naar buiten en er lopen veel bejaarden in de supermarktquote:
Zitten die niet net van half 6 tot half 7 te eten?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan moet je naar buiten en er lopen veel bejaarden in de supermarkt
Dat ging wel erg snel jah.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hede het over 24:00 tot 01:00
Dude, Spanje, tussen de 28 en 33 graden.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze verkopen toch wel ergens bier daar ?![]()
[..]!
Tering ..
Als het boven de 18 graden komt hoeft het van mij al niet meer
Haha, alleen met mijn collega Andre. Ik lig altijd in een stuip met hem. Jiskefet dingen ophalen enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ging wel erg snel jah.
Praat je net zoals je typt trouwens?
hehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hede het over 24:00 tot 01:00
Dat zou wel enorm geniaal zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ging wel erg snel jah.
Praat je net zoals je typt trouwens?
DUDE .. dan ga ik echt doodquote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, Spanje, tussen de 28 en 33 graden.![]()
![]()
Zwijmel*
VOLGEND JAAR EINDELIJK NA 5 JAAR WEER TERUG OP VAKANTIE NAAR SPANJE, JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
ja stukjes cake bij de koffiehoekquote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten die niet net van half 6 tot half 7 te eten?
Nu wil ik je stiekem wel eens bellenquote:
Wel verdorie, bejaarden-terreur..quote:
Maor ik hedde wel ff der toid nodick om wieder in het accent te keuemn.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nu wil ik je stiekem wel eens bellen
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Alleen ik moet meer articuleren. Alleen de locals verstaan me. Ik praat gigantisch binnensmonds namelijk.
Vorig jaar verstond niemand me meer.Ik moest alles 5x herhalen, en dat is helaas serieus.
Dat ken ik !quote:Op woensdag 12 november 2008 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Alleen ik moet meer articuleren. Alleen de locals verstaan me. Ik praat gigantisch binnensmonds namelijk.
Vorig jaar verstond niemand me meer.Ik moest alles 5x herhalen, en dat is helaas serieus.
Moar ik kom uit het oostenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maor ik hedde wel ff der toid nodick om wieder in het accent te keuemn.
Haha, ook als ik een onverstaanbaar aacent hoor dat ik nog nooit geheurd heb lul ik opeens mee.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moar ik kom uit het oosten
En ik pas mij ook altijd aan !
Als ik bij vrienden in Brabant ben ga ik automatisch met een zachte G praten
Hehehequote:Op woensdag 12 november 2008 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ook als ik een onverstaanbaar aacent hoor dat ik nog nooit geheurd heb lul ik opeens mee.
Dat accent is zo tof.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Dat is helemaal mooi als ik weer eens op vakantie naar Schotland ben geweest
Dan praat ik engels met een schots accent
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
MIAUW!!!!! MIAUW!!!!!
IK BEN MISA EN HEB HET ACCOUNT VAN KALI GEHACKT!!!!!!!!!!!!!!!!21@!@!@2!2!LOLLERZ@@!!@@!@!!@
MIAUW!!!!!!!!!!!! MIAUW!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
MIAUW!!!!! MIAUW!!!!!
IK BEN MISA EN HEB HET ACCOUNT VAN KALI GEHACKT!!!!!!!!!!!!!!!!21@!@!@2!2!LOLLERZ@@!!@@!@!!@
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
DIE KALI IS TROUWENS WEL EEN BAAS ZEG....BWOOOHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEFT GEWOON EEN BAR IN HUIS!!!!@@112211
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
DIE KALI IS TROUWENS WEL EEN BAAS ZEG....BWOOOHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEFT GEWOON EEN BAR IN HUIS!!!!@@112211
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hallo NB, hallo GERS!!!!!!!!!!!!
alles baas?
Wat is er mis met Urk.quote:
iig morgenavond maar niet de hele nacht; zit thuis dus dan gaan de alcohol en wierie tegenwerken op ene moment!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor !
Daar dan Kali ?
Wanneer kom je weer mee nachtbaggeren
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat is er mis met Urk.
Er wonen allemaal mensen die lief zijn tegen kleine jongetjes
Mijn poezel.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
MIAUW!!!!! MIAUW!!!!!
Gewoon, Urkquote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat is er mis met Urk.
Er wonen allemaal mensen die lief zijn tegen kleine jongetjes
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
3x raoden woar ick de naam Misa vandaon hedde?
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, gelukkig.1 van de 4 duurdere delen van de kachel is naar de kanker.
De boiler.![]()
De turbo, gaskamer (bwehe) en pomp leven nog.![]()
En wiezo controlers van de kacheldienst die hun werk goed doen?De CO2 meter zat vol met prut. Prutsers. Gellukig ben ik zelf een technisch genie. Ik denk dat ik voortaan alles maar zelf doe.
APK, Kachelkkeuring. Onzekere meisjes en hun vagina.
![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik kan heul veul.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en daarom hou ik van je, ik heb namelijk 2 linkerhanden!!!!
Uit eten en Chinees.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben net uit eten geweest bij de chinees
suc9999999999999999999999999999999^99999999999999999999999999999. Bwhreheheh!)@)_@97-297_@$&(_7-9@4-70-72940-24@)240-LOLLERPWNED!@$&(_quote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
suc7 BWHIHIHEUHEUEIEHEUHLKAABHFDASG
KLAPHARK NIET ZO GROFquote:
Je verstoat me?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
suc9999999999999999999999999999999^99999999999999999999999999999. Bwhreheheh!)@)_@97-297_@$&(_7-9@4-70-72940-24@)240-LOLLERPWNED!@$&(_
Ik wil weer een lekker vleesstoofpot.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb net mijn eten op![]()
Heb wel weer machtig lekker gekookt vandaag
wat had je gekooktquote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb net mijn eten op![]()
Heb wel weer machtig lekker gekookt vandaag
Verstoot, verslaat of verstaat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |