quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
f
Neen ..quote:
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:44 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, k zit heel even iets te lezen op een ander forum, en gelijk alweer t topic dicht
ook oldbies hoorquote:
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Die avatar van jou draagt mijn goedkeuring
waarom niet trein van 7 uurquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Wel ..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.
Hier staat ie: http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Vraag maar aan NoelGallagherquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Silence of the lamb is een intelligente film![]()
En ik kan niet zo goed tegen domme mensen.
Maar jij kent de film en hebt er een avatar van dus ik HOOP dat jij redelijk intelligent bent
Silence of the lambsquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Maar jij kent de film en hebt er een avatar van dus ik HOOP dat jij redelijk intelligent bent
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Silence of the lambs
Hannibal
Red Dragon
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Waar bemoeien jullie je mee?
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet allesquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
NG is Maruk een beetje slim ?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet trein van 7 uur
Lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet alles![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik lees boeken van Dostojevski, Freud en Nietzsche, maar alsnog maak ik painttopics over sex en poep, dus dat zegt niet alles![]()
Vind je het gek dat medicijnen niet goed werken?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmpf.
* Noorsbloed pakt maar weer wat ibruprofen
Dat zijn dan weer minpuntenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wie leest er nou iets buiten dat wat ie moet lezen voor z'n werk of studie inderdaad.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind je het gek dat medicijnen niet goed werken?
quote:Fans krijgen zeggenschap binnen TOP Oss
OSS – "We willen spraakmakend zijn", aldus Bert Zwanenburg. En spraakmakend is TOP Oss. De club geeft als eerste club in Nederland de supporters de kans om over veel clubzaken mee te beslissen. Met de uitgifte van certificaten krijgt de achterban inspraak in allerlei beleidszaken.
Een certificaat kost 75 euro. TOP Oss heeft de ambitie om er dit jaar 10.000 te verkopen. "Dan hebben we een bedrag van 750.000 euro bruto. 30 procent zal in eerste instantie gaan naar de site. Tien procent geven we aan goede doelen in de Osse maatschappij en 60 procent gaat naar de club", zegt Zwanenburg.
Uniek
Op de vandaag gelanceerde site www.mijntop-oss.nl kunnen supporters een certificaat kopen. Jaarlijks mogen de fans met certificaat over 50 tot 60 financiële en beleidsmatige zaken beslissen. Van het tenue, het logo tot aan het liedje als de spelers het veld betreden. Dit werkt volgens het concept: meeste stemmen gelden. Ook mogen ze zelf onderwerpen aandragen. Een vergelijking met FC Barcelona mag getrokken worden, waar de achterban ook inspraak heeft in bepaalde zaken. "We hebben er lang over nagedacht en iedereen binnen de club heeft zijn zegje mogen doen", zegt Zwanenburg. "Wij willen iets tegen de stroom indoen. Dit is uniek in de voetbalwereld."
Het doel van Zwanenburg is duidelijk. "We willen als club niet weggesaneerd worden. Het is absoluut niet de laatste actie binnen de club. We willen spraakmakend blijven."
Hoe kan k jou nou serieus nemen, je gebruikt niet eens PI'squote:
omdat ik eerst naar huis moet en m`n pens moet vullen thuisquote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet trein van 7 uur
Verder ben je wel tof denk ik zoquote:
Ja, godver zegquote:Op woensdag 12 november 2008 15:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NG is Maruk een beetje slim ?
Nee, maar als je elke dag een pakje ibuprofen gebruikt dan heb je steeds meer nodig natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat heeft een hele andere oorzaak.
Maar ik ben blij dat jij mij zo goed kent dat je alles van mij weet enzulks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |