SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb niet echt wat in huis.. Dus ik wacht tot vriendlief binnen komt stampen en voedsel brengtquote:
jij bent nog veuls te jong om over sex na te denken johquote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bedoeld die kerels die op hun rug moeten uitpuffen voor ze nog een keer kunnen waardoor ik moet wachten?
Haha je bent nooit te jong om er over na te denken... anders krijg je juist van die kinderen met kinderenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent nog veuls te jong om over sex na te denken joh
Ik geef de voorkeur aan een echte vent ipv een substituutquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan moet je niet zeuren als wij maar één keer per keer zouden kunnen, we zijn er immers niet bij
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het Femikliekje uitgesquirt is kom ik me wel weer ff melden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proost*![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het Femikliekje uitgesquirt is kom ik me wel weer ff melden.Ha! En dat kan ook nog 's een straal zijn waar een kerel jaloers op kan wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
hahahaha Es is op dreefquote:Op woensdag 12 november 2008 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha! En dat kan ook nog 's een straal zijn waar een kerel jaloers op kan wezen.
Ongetwijfeld... al denk ik dat dat voor veel vrouwen ook geldt... het gaat lang niet overal zo makkelijk en bij iedereenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan een echte vent ipv een substituut.
Maar het blijft jammer dat daar doorgaans na 1x geen muziek meer in zit.
frutsquote:
Zeg je nu heel netjes dat ik oversext benquote:Op woensdag 12 november 2008 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... al denk ik dat dat voor veel vrouwen ook geldt... het gaat lang niet overal zo makkelijk en bij iedereen
Nee dat zeg ik niet... ik zeg alleen dat er een enorm verschil in zit qua vrouwen qua 'keren kunnen'.... Bij iemand die dat 'makkelijk' kan zal het ook moeilijker te bevatten zijn dat er vrouwen zijn die nauwelijks kunnen en al blij zijn met éénquote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg je nu heel netjes dat ik oversext ben.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:54 schreef Frutsel het volgende:
Trouwens es... waarom heb ik het gevoel dat we deze 'discussie' al een keer of vijf gevoerd hebben? al dan niet hier, al dan niet in de Lounge.
Kennelijk nietquote:Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen indruk gemaakt dus![]()
kwam ook omdat je je gelijk niet gekregen hebt natuurlijk
Oh, ik dacht dat het al weer over was eigenlijk...quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het al weer over was eigenlijk...
Ik vind die italiaanse kok niet zo geweldig.quote:
Hij heeft wel humor somsquote:Op woensdag 12 november 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind die italiaanse kok niet zo geweldig.
Ik vind hem een beetje stereotype italiaan.. echt zo'n mannetje.quote:
Is dit een uitdaging of zo?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:40 schreef es70 het volgende:
Ha! En dat kan ook nog 's een straal zijn waar een kerel jaloers op kan wezen.
ja inderdaad...quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje stereotype italiaan.. echt zo'n mannetje.
Ja dat!quote:
nu heb ik ook zin in Lemon Possetquote:
op dit moment kan ik alles eten geloof ikquote:
true, true...quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
op dit moment kan ik alles eten geloof ik
Muts!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true...
alleen ben ik te lui om uit mijn stoel te komen en te koken
en dat terwijl ik heerlijk eten klaar heb staan in de keuken
als RSC is afgelopenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Muts!ga het maken joh!! Ik wacht op mn vriend die elk moment hier kan zijn.. en dan moet ik nog een kwartier wachten op stomme pizza in de oven
Goed puntquote:
thanks! jij ook!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed punt
Mijn eten is gearriveerd, dus ik ga maar even gezellig doen met de koerier![]()
![]()
Fijne avond en eet smakelijk alvast![]()
Allo Allo: what a mistaka I meka.....quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje stereotype italiaan.. echt zo'n mannetje.
ik ben inmiddels ook aan het etenquote:
zo jaquote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allo Allo: what a mistaka I meka.....
gelukkig maarquote:
Een applicatie, like duh.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
wat zit je te debuggen :p
ik probeer een 15 inch beeldscherm voor mezelf voor m'n verjaardag te regelen via fokquote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben inmiddels ook aan het eten
[..]
zo ja
[..]
gelukkig maar
v&a?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer een 15 inch beeldscherm voor mezelf voor m'n verjaardag te regelen via fok![]()
kijken of me dat luktzal een leuk grapje zijn als het ook nog lukt
Gelijk heb je !quote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet het toch proberen
tuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet het toch proberen
ik heb ook net mijn rosti en varkenshaasje opquote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn gebakken aardappelen met biefstuk net op... nu toetjestijd.
WLzquote:
ja, en dan vooral het gedeelte rond de strikquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
In Haarlem komt een goede locatie voor een (mini)KSC-meet!
Koffiepaleis in Haarlemse binnenstad
Goede locatie, alleen voor mij wat ver wegquote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Ruilen voor 2 scheve rugwervels?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef dndiek het volgende:
Wil er iemand mijn oorontsteking hebben, je krijgt geld bij?
gisteren.quote:
gerookte eendenborstquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
no thanks, ik heb er vorig jaar een gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef dndiek het volgende:
Wil er iemand mijn oorontsteking hebben, je krijgt geld bij?
Vorig jaar was het ook al raakquote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
no thanks, ik heb er vorig jaar een gehad
doet zeer
Het kijkt me aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |