quote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
toen MPG vorig jaar vroeg of ik mee ging had ik ook iets van eeeuh, nee!
Maar ja, je bent verliefd en het object van je verliefdheid half dronken door de stad laten dwalen waar allemaal leuke limbo-meisjes rond hupsen leek me ook geen goed idee.
En nu zit ik er zelf op te wachten!
ik ga (natuurlijk) weer naar venloquote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daarom ga ik het dit jaar ook niet meer vieren in maastricht (vanwege die studenten die alles verpesten) maar in kleine dorpjes
waar gaan julliequote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar ja, je bent verliefd en het object van je verliefdheid half dronken door de stad laten dwalen waar allemaal leuke limbo-meisjes rond hupsen leek me ook geen goed idee.
bij mij iig welquote:
en dat voor een utregsequote:
Hier nietquote:
sais nog niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat voor een utregse
Ik begin al helemaal in te burgeren joh
De woorden dreksbak, wablief, bleeeedje en kwagtje worden al volop gebruikt
Volledig terecht. Vorig jaar in Maastricht geweest, maar je struikelt er over de bezopen Hollandse boeren in oranje overallquote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daarom ga ik het dit jaar ook niet meer vieren in maastricht (vanwege die studenten die alles verpesten) maar in kleine dorpjes
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
een glaasje bier is overigens wel een understatement hoor
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, venlo dusquote:Op woensdag 12 november 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar gaan jullie
oh.. venlo dus
KUTKOPIEERAPPARAAT![]()
wehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat voor een utregse
Ik begin al helemaal in te burgeren joh
De woorden dreksbak, wablief, bleeeedje en kwagtje worden al volop gebruikt
Zie net het nieuwe ksc topic niet in gc staan. er zaten ook pas 102 posts inquote:
Vorig jaar 3 ruzies gezien, waarvan bij 1 betrokken (was een van de hoofdpersonen)quote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Volledig terecht. Vorig jaar in Maastricht geweest, maar je struikelt er over de bezopen Hollandse boeren in oranje overall.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorig jaar 3 ruzies gezien, waarvan bij 1 betrokken (was een van de hoofdpersonen)
Dat was voor mij de druppel
Friete met sais en majenaisquote:
Dat heet hier gewoon zoërvleisquote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Friete met sais en mayonais
Sais.. zuurvlees jeweetwel
snap je dan waarom ik eigenlijk niet wilde?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Volledig terecht. Vorig jaar in Maastricht geweest, maar je struikelt er over de bezopen Hollandse boeren in oranje overall.
Ik blaat zelfs neet oet lottum liedjes mee johquote:
Officieel heb je gelijk.. als je sais vraagt, krijg je het zonder de stukjes vlees (dus puur de saus) maar er moest weer een of andere kut een liedje over maken en nu is zoërvleis verbasterd naar saisquote:
Vies.quote:
Als je bij me komt eten maak ik het voor jequote:
ah vandaar dat ik het woord niet kenquote:
jaquote:Op woensdag 12 november 2008 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
snap je dan waarom ik eigenlijk niet wilde?
quote:[..]
Ik blaat zelfs neet oet lottum liedjes mee joh
http://www.mijnreceptenbo(...)-zoervleis-3270.htmlquote:
ZONDER peperkoekquote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)-zoervleis-3270.html
quote:
niet te vergelijken.. nieteens van het zelfde vlees gemaaktquote:
Eensquote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZONDER peperkoek
wie dat verzonnen heeft mogen ze aan een hoge boom opknopen
Ja dat dan weer welquote:
staat zelfs in het FOK!-kookboekquote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)-zoervleis-3270.html
Eensch. Maar dit was de eerste die ik tegenkwmamquote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZONDER peperkoek
wie dat verzonnen heeft mogen ze aan een hoge boom opknopen
Dan is het je vergevenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Maar dit was de eerste die ik tegenkwmam.
Hmm die peperkoek vond ik inderdaad een vette afknapperquote:Op woensdag 12 november 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Maar dit was de eerste die ik tegenkwmam.
Die mag je er dus idd uit latenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm die peperkoek vond ik inderdaad een vette afknapperMaar misschien ga ik het ooit wel eens maken
Tegen wie had jij het?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Leer eens een taal stelletje bostorren
Hebben we gedaan. Meer nog dan jij zelfsquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
je zou je verbazen over mijn Nederlands jongenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
wehehe ja zo klinkt het welquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
ik ben juist door mijn eerste ontmoeting met carnaval helemaal van slag geraakt, moest zonodig op de dag van de boetegewoneboetezitting naar Luthart
Sollyquote:Op woensdag 12 november 2008 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou Marc. En bedankt hè.
toen lukte dag nog, een jaar of 13 geleden was het nog niet zo uit de hand gelopen groot als nu...quote:
Er kloppen ook dingen niet. Mijn vrouw heeft geen schoonmoeder bv.quote:
WKzquote:
Tegenwoordig is luthart dan ook dicht met de boetezittingquote:Op woensdag 12 november 2008 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen lukte dag nog, een jaar of 13 geleden was het nog niet zo uit de hand gelopen groot als nu...
Ik heb liever bier.. maar niet om al die redenen. gewoon omdat ik op mannen val enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bah, bier.
Ik heb dan toch echt liever een vrouw!
eens is, bier is niet lekker, maar de keuze tussen een lieve zachte vriendin met mooie blauwe ogen en een glas bier is in een nanoseconde gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bah, bier.
Ik heb dan toch echt liever een vrouw!
net zoals de rest van de binnenstadquote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegenwoordig is luthart dan ook dicht met de boetezitting.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 12 november 2008 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb liever bier.. maar niet om al die redenen. gewoon omdat ik op mannen val enzo.
Met uitzondering van de kroegenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals de rest van de binnenstad
quote:
En, en, en.....quote:Op woensdag 12 november 2008 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Met uitzondering van de kroegen.
En de eettentjes![]()
En de duitse hoek
Ik val op Jessica, en bierquote:Op woensdag 12 november 2008 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb liever bier.. maar niet om al die redenen. gewoon omdat ik op mannen val enzo.
PWNquote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef OA het volgende:
Zo nog een vertegenwoordiger over de vloer...
Ik val op Freddy, maar die heeft altijd bier, dus achquote:
Ja...quote:
Freddy H. ?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik val op Freddy, maar die heeft altijd bier, dus ach![]()
Ligt eraan waar je van houdt.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Is venlo een leuke stad? Als ik daar een weekend heen zou gaan, is er dan wat te zien en doen
Waarvan akte, reisgids Lonely MPG.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt.
Het Limburgs museum is wel leuk, en houdt je makkelijk een middag van de straat. Voor liefhebbers van moderne kunst is er het museum Van Bommel - Van Dam. Verder kun je in de binnenstad wel een middagje winkelen, zijn er veel cafeetjes en eettentjes enzulks. Ook kun je deelnemen aan een georganiseerde stadswandeling door de historische binnenstad. Daarnaast kun je prima wandelen langs de Maas. Voor de fijnproever is er sterrenrestaurant Valuas, beroemd om zijn sommelier.
Nee Freddy W.quote:
Zitten wel leuke dingen dusquote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Freddy H. ?
[..]
Ligt eraan waar je van houdt.
Het Limburgs museum is wel leuk, en houdt je makkelijk een middag van de straat. Voor liefhebbers van moderne kunst is er het museum Van Bommel - Van Dam. Verder kun je in de binnenstad wel een middagje winkelen, zijn er veel cafeetjes en eettentjes enzulks. Ook kun je deelnemen aan een georganiseerde stadswandeling door de historische binnenstad. Daarnaast kun je prima wandelen langs de Maas. Voor de fijnproever is er sterrenrestaurant Valuas, beroemd om zijn sommelier.
Daar gaat het al fout...quote:Op woensdag 12 november 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom bier beter is dan vrouwen
1. Van bier kun je de hele nacht genieten.
Ha! inderdaad!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout...
Bij de meeste kerels gaat 'nog een keer' niet van harte (als het al lukt). Vrouwen echter...
1 punt voor de vrouwen!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout...
Bij de meeste kerels gaat 'nog een keer' niet van harte (als het al lukt). Vrouwen echter...
quote:
quote:
Vrouwen echter wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout...
Kunnen vaak(er) en lang(er) achter elkaarquote:
quote:
WLlzquote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kunnen vaak(er) en lang(er) achter elkaar
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kunnen vaak(er) en lang(er) achter elkaar
En door wie komt dat dan? Juist, door de MANNENquote:
Zoals je zelf weet hoeven die er niet bij te zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
En door wie komt dat dan? Juist, door de MANNEN
2 punten voor de mannen![]()
Je bedoeld die kerels die op hun rug moeten uitpuffen voor ze nog een keer kunnen waardoor ik moet wachtenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
ES for presidentquote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]Het zou ook zonder man kunnen hoor
. Is wel minder gezellig natuurlijk
.
2 punten voor Christine Le Duc.
T is toch opvallend hoe erg ze zich aangevallen voelen. Net alsof ze al weten dat het een verloren zaak isquote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Preciesquote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch opvallend hoe erg ze zich aangevallen voelen. Net alsof ze al weten dat het een verloren zaak is
Ik heb gisteren nog het tegendeel bewezen!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch opvallend hoe erg ze zich aangevallen voelen. Net alsof ze al weten dat het een verloren zaak is
Indeedquote:
dan moet je niet zeuren als wij maar één keer per keer zouden kunnen, we zijn er immers niet bijquote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals je zelf weet hoeven die er niet bij te zijn![]()
dag schatquote:
Dan moet je etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |