je maakt wat mee zegquote:Op woensdag 12 november 2008 12:09 schreef Timmor het volgende:
Ik sta dus met mijn zaakje in de hand in de rij om te betalen en ik zie dat we een nieuwe kantinemedewerker hebben. Een man van een jaar of 40 en op zijn naambordje staat de naam Lindo.
Er staan 4 vrouwen en 1 man voor me en ik zie dat Lindo alles moet aanraken voor hij het kan aanslaan. "Een paar ferme tieten" hij raakt de dikke tetten aan en ik zie dat de vrouw die moet erstaat het ook niet echt fijn vind dat zij met haar klauwen aan haar tieten zit.
Dit herhaalt zich nog 3x en telkens zit hij met zijn poten aan de tieten terwijl de mensen in de rij elkaar een beetje lachend aan kijken.
Ik zie dat de dame voor mij het ook smerig vind en ze houdt haar borsten stevig in haar handen. Wat doet Lindo nou, hij steekt zijn hand uit en pakt de tieten vast!
Ik lach en zie dat mevrouw voor mij demonstratief haar tieten los trekt en boos kijkt terwijl ze wegloopt.
Nu was het mijn beurt en ik was niet van plan om zaakje te laten bevuilen. hij ziet dat ik mijn ballen stevig vast hou. maar doet toch een graai in de richting van mijn zaakje. Met mijn ninja-reflexen trek ik mijn ballen steviger vast en zeg:"Het is grote penis hoor Lindo". Nu komt het mooie:"ja, dat weet ik" zegt hij![]()
Ik:"Waarom wil je er dan aanzitten?"
hij:![]()
Samenvatting: Nieuwe kantinehomo zit met zijn poten aan tieten en edele delen
Verwachte reactie's:
tetten
TS heeft een grote penis
TS is een autist
TS werkt![]()
TS bats het vrouwtje voor hem in de rij niet
Meevaller: Ik kon vanmorgen zowaar goed opstaan
quote:
Bedankt dat je de OP even quote. Nu kan ik hem nog sneller vinden voor het geval dat ik hem kwijtraak!quote:
Je zou gewoon uit protest een broodje hotdog halen en haar vinger als een muizenval willen klemmen in het broodje.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:22 schreef JanusAnus het volgende:
Wat zou ze doen als je soep haalt? Of salade? Lekker met die grijpgrage klauwtjes erin?
Of een portie warm frituurvet!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Ravage het volgende:
Ik zou gewoon even een muizenval bij haar afrekenen
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef retuow82 het volgende:
Moet je eens nagaan dat Linda het "gezicht" is van die kantinedienst en wat voor mensen er dan werken die het broodje klaarmaken
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:09 schreef Timmor het volgende:
Het is een broodje gezond Linda". Nu komt het mooie:"ja, dat weet ik" zegt ze![]()
Ik:"Waarom wil je er dan aanzitten?"
Zij:![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef retuow82 het volgende:
Moet je eens nagaan dat Linda het "gezicht" is van die kantinedienst en wat voor mensen er dan werken die het broodje klaarmaken
ik heb meer gedaan dan quotenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:20 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Bedankt dat je de OP even quote. Nu kan ik hem nog sneller vinden voor het geval dat ik hem kwijtraak!
idd hey!quote:
Lente_ninja-reflex.quote:
Lol.. dus stel he battle of the century komtquote:Op woensdag 12 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hey!
mijn moeder was een ninja en mijn vader een piraat...
nu ben ik een te trage ninja met een alcohol probleem
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hey!
Had nog erger gekund, een ninja met een houten poot hoor je namelijk aankomen, daar gaat je verassingseffect.....quote:Op woensdag 12 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hey!
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lol.. dus stel he battle of the century komt
Welke kant kies je dan
Ik zou gewoon wegrennenquote:
"But.. Why is the rum gone?"quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wegrennen
Owh wacht je was langzaam..
Gewoon zorgen dat je fles drank bij je hebt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |