Ik sta dus met een broodje gezond in de hand in de rij om te betalen en ik zie dat we een nieuwe kantinemedewerkster hebben. Een dame van een jaar of 40 en op haar naambordje staat de naam Linda.
Er staan 4 mannen en 1 vrouw voor me en ik zie dat Linda alles moet aanraken voor ze het kan aanslaan. "Een broodje kaas" ze raakt het broodje aan, "en een melk" ze raakt het bekertje melk aan en ik zie dat de man die moet betalen het ook niet echt fijn vind dat zij met haar klauwen aan zijn eten zit.
Dit herhaalt zich nog 3x en telkens zit ze met haar poten aan het eten terwijl de mensen in de rij elkaar een beetje lachend aan kijken.
Ik zie dat de dame voor mij het ook smerig vind en ze houdt haar broodje kipfilet stevig in haar handen. Wat doet Linda nou, ze steekt haar hand uit en pakt het broodje kipfilet vast!
Ik lach en zie dat mevrouw voor mij demonstratief het broodje los trekt en boos kijkt terwijl ze betaald.
Nu was het mijn beurt en ik was niet van plan om mijn broodje te laten bevuilen. Ze ziet dat ik een broodje gezond heb maar doet toch een graai in de richting van mijn broodje. Met mijn ninja-reflexen trek ik het broodje terug en zeg:"Het is een broodje gezond Linda". Nu komt het mooie:"ja, dat weet ik" zegt ze
Ik:"Waarom wil je er dan aanzitten?"
Zij:
[ Bericht 8% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 13:27:03 ]