Net 2 oorwarmers inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef jordeeeh het volgende:
Verkapt ik-heb-een-achterlijk-grote-koptelefoon-topic.
Meh, deze valt wel mee, dan had ik wel over m'n BeyerDynamic gepostquote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef jordeeeh het volgende:
Verkapt ik-heb-een-achterlijk-grote-koptelefoon-topic.
Voor binnen draadloos is wel chill, wat boeit het dan hoe die eruit zietquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net 2 oorwarmers inderdaad
Wat een lelijk grafding
Ik volg je niet helemaal - met m'n koptelefoon op en in de lader tegelijkertijd ?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dan slaap je toch met je koptelefoon op in de lader ?
Ja. Je kan toch dat ding opdoen (op je hoofd) en dat ding verbinden met je lader naar het stopcontact ?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal - met m'n koptelefoon op en in de lader tegelijkertijd ?
Nee, zie pic voor koptelefoon op laadstationquote:Op woensdag 12 november 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Je kan toch dat ding opdoen (op je hoofd) en dat ding verbinden met je lader naar het stopcontact ?
Slaap jij lekker zonder geluid en laden die oorwarmers van je zich op terwijl jij ligt te ronken.
2 vliegen in 1 klap.
Oh moet die kopelefoon verplicht op dat zwarte ding, wil ie opladen ? Hmmm.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, zie pic voor koptelefoon op laadstation
Dat zou kunnen natuurlijk, net zoals ik de oplader ook bij de overburen zou kunnen zetten, of zou kunnen kijken of ik die koptelefoon niet op waterstof kan laten werken....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh moet die kopelefoon verplicht op dat zwarte ding, wil ie opladen ? Hmmm.
Dan oordoppen gebruiken uit de bouw een optie ?
Dat was het eerste wat ik probeerde, maar helaasch pindakaas, hielp niets !quote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef Timmor het volgende:
Draai eens de stekker om (heeft te maken met de fase uit de contactdoos)want dat wil nog wel eens helpen.
Een headset koop je toch omdat ie goed is, niet omdat ie mooi is? Of wil jij er tijdens het gamen altijd fashionable uitzien? Komop zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net 2 oorwarmers inderdaad
Wat een lelijk grafding
quote:Veel van deze soorten door ons zelf opgewekte straling hebben zonder enige twijfel een negatieve invloed op alle vormen van leven.
EVEN ONDERSTREEPT VOOR DE DUIDELIJKHEID!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef JanusAnus het volgende:
ZONDER ENIGE TWIJFEL DAMES EN HEREN!
quote:Voor het behandelen van geopathische belasting heeft Home and Living een eigen systeem ontwikkeld: de geo-stress-cleaner. Dit is een aardewerken schaal gevuld met natuurlijke materialen, zoals o.a. gedegen koper, hematiet, silicium e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |