In Londen heb ik geen retro gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren ook aan het bestellen maar we vonden het een rip off dat je niet zelf je kado;s mag kiezen dus we hebben m laten schieten. De retroprodukten brengen mn vriendinnen wel mee als ze naar Crufts gaan in maart, in Birmingham.
Ik neem tenminste aan dat je ze daar wel gewoon in de winkel kan kopen???
Leuke lijst! Verzenddtijd is ongeveer 5 werkdagen. Als je er nog voor 8 pond had bijbesteld, had je 10 pond extra aan kadootjes gekregen!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef edithbrel het volgende:
Ik heb zonet een enorme bestelling in elkaar geknutseld op de uk site, voor slechts 72 pond heb ik de volgende producten bij elkaar gescharreld:
Rehab 250
Reincarnate
American cream 250
Dreamwash
Baby face
Skin drink
I should coco
Milky bar
Dream Cream
Coconut deo
Trichomania
+
20 pond gratiesch spulletjes!
Ik heb vanmiddag besloten alle chemische troep de deur uit te gooien en ga vanaf nu mijn leven beteren met slechts nog natuurlijke cosmetica. Heerlijk!
Iemand enig idee wat de gemiddelde verzendtijd is?
Teh suspense is killing mehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:![]()
As a matter of fact: hij staat nu op 'out for delivery', dus hij zou vandaag moeten komen!
Kon je die niet zelf kiezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Kom je het zeggen als je pakket er is? Ik ben zo benieuwd wanneer mijne komt en vooral wat voor cadeautjes we krijgen!!!
Welke wil je hebben dan? Ik heb nog wel een stuk bananamoon overquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, dus die kan je echt alleen bestellen?
Pffff, dillema's dillema's
Nee, het enige wat ik weet is dat het 20 pond waard is en 700 gram weegt... Het zou deels uit de kerstspullen, deels uit de gewone en deels uit de retro komen.quote:
Ik heb altijd een voorraadjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Burdie het volgende:
Enorm!!!
Grr, ik dacht dat ik nog een halfje Haagen-bath had liggen thuis, maar bedenk me net dat die al op is. Ik wil in bad. (Volgens mij ligt er nog wel een happy-pill
).
Leuk, ben ook fan van Les Misquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Burdie het volgende:Enorm!!!
Grr, ik dacht dat ik nog een halfje Haagen-bath had liggen thuis, maar bedenk me net dat die al op is. Ik wil in bad. (Volgens mij ligt er nog wel een happy-pill
).
OOOOOOOOOH dat zeg je nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke wil je hebben dan? Ik heb nog wel een stuk bananamoon over.
Ik weet het weer, ik ben alweer 'uit' het Lush-wereldje merk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Cat22 het volgende:
In het echte Lush jargon spreken 'we' van BBS (= Bubble Bar Slice) en van Ballistic.![]()
Ik heb ook Comforter, RRS en Happy Pill liggen! En nog zo'n 20 andere BBS-en en 10 ballistics..... En douchespul. En haarspul. En smeerspul.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Oké, geen pak voor mij vandaag.![]()
Ik checkte net nog eens de T&T: delivered, getekend door ANNIE.![]()
Omdat DHL de gewoonte heeft om het bij de buren af te leveren en een briefje in mijn bus dan teveel moeite is, ben ik die maar eens afgegaan. geen pakket. Trouwens, ik was de hele dag gewoon thuis!
DHL gebeld en daar ontspon zich de volgende conversatie:
Nav van mijn gegevens en adrescheck:
'Mevrouw, die is toch al afgeleverd?'
'Uhuh, maar niet bij mij!'
'Maar we bezorgen nooit op een ander adres.'
'Nou, toevallig dat mij dat dan al twee keer is overkomen..... Zonder briefje in de bus.'
Aangezien ik helaas ervaring heb hiermee geef ik haar de tip om te informeren bij de chauffeur.
Komt ze terug:
'Uhm.. ik heb een rare vraag.... bent u misschien zwanger?'
Nee!
'Ah, want de chauffeur had het afgegeven aan een zwangere dame. '
Weer wachtmuziekje en zij terug naar de chauffeur.
En uiteindelijk is eruit gekomen dat de chauffeur waarschijnlijk twee pakketten (waaronder het mijne!) heeft afgeleverd bij één of ander bedrijf ipv eentje. Morgenvroeg gaat hij persoonlijk terug naar dat bedrijf, hopelijk staat mijn pakje er nog... en komt hij het bij mij afleveren.
Enige positieve is dat DHL heeft toegeven dat zij fout zitten, maar als mijn pakket intussen onder het personeel is verdeeld loop ik mooi mijn kerstspullies mis. [/doemdenker]
Tis niet te geleuve. Moet mij weer overkomen, ik heb al-tijd gedoe met DHL. Ik leg de dweil vast klaar voor alle gesprongen flessen die in het pak zitten.![]()
En DHL heeft afschuwelijke wachtmuziek!
Hmmm... misschien moeten we dan dan maar proberen de volgende keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een pakketje af te leveren op het ADRES? Je kunt er net zo goed niets op zetten, denk ik soms. Misschien komt het dan wel gewoon aan.
Dat heeft Lush ooit eens geprobeerd, naar het schijnt (nou ja, niks: voornaam en plaatsnaam)...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een pakketje af te leveren op het ADRES? Je kunt er net zo goed niets op zetten, denk ik soms. Misschien komt het dan wel gewoon aan.
@cat22quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmm... misschien moeten we dan dan maar proberen de volgende keer.
Waarom zou je dan geen goodies krijgen? Je hebt toch een bestelling geplaatst toen de voorwaarden golden dat je goodies kreeg? Klopt dan toch niet als je die niet krijgt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
@ Dipkip: Verantwoordelijkheid van Lush, daar doe je als klant zaken mee, en zij moeten het met DHL opnemen. Wat dat betreft is Lush super. Als je meldt dat er iets ontbreekt/kapot is of wat dan ook, dan sturen ze zonder commentaar vervanging op. Gratis. En altijd binnen een paar dagen.
Wat dat betreft ben ik niet bang dat ik financieel in de boot ga als mijn pakje kwijt blijkt te zijn. Maar Lush kan geen vervanging sturen omdat het kerstpul nu echt op is, dus dan kunnen ze alleen financieel compenseren. Wat ze dan weer bij DHL moeten terugvorderen. Maar intussen ben ik dan kerstpul en gratis goodies kwijt.
Ik geloof dat ik royal mail heb gekozen, dat was goedkoper als je onder de 2 kg. zat... Wie bezorgt dan bij mij? TNT?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik wacht het morgen af en dan stuur ik mijn mannetje bij Lush maar weer eens een mail met mijn ervaringen. Kan hij het weer bij zijn dossier duwen totdat ze er achter komen dat ze ook voor grotere bestellingen een andere leverancier moeten kiezen. Voor de kleinere kun je al kiezen voor Royal mail.
Ik word er zo moe van....
Keilly is leuk! Die heb ik een keer aan de telefoon gehad toen ik een bestelling doorbelde. We hebben het over van alles gehad, uiteindelijk zelfs over wat ik wilde bestellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef French het volgende:
[..]
@cat22
Wat klote zeg. En zeker als je nota bene de hele dag thuisgeweest bent! Belachelijk. Ik heb mijn pakketje via RM gaan, ik ben benieuwd.
En oh ja, ik heb trouwens een KEURIG mailtje van lush gehad over mijn snowcake-snowshowerwissel![]()
Dear Francien,
Thank you for your email. Unfortunately we cannot change ordered items once they've been ordered, wecan only swap them if they're received wrongly and then send out the rightitem. So what I've done for you is I've written on your invoice to send the soapin stead of the jelly, then when you receive the order please let me knowand I can amend the price for you. I hope this helps you, but please email orders@lush.co.uk or fax on 01202493798 if we can be of any further assistance, or call us on +44 (0)1202668545 if your query is urgent we are open 9am-9pm Monday to Fridays and10am-4pm (GMT) Saturdays, Sundays, and bank holidays.
Kind regards, Keilly at Lush Online
Die goodies zou ik wellicht wel krijgen als het pakket vervangen zou moeten worden, maar dat zullen hoogstwaarschijnlijk geen kerstspullen zijn, want die zijn echt out of stock. En dat geldt dan dus ook voor het merendeel van mijn originele bestelling. Dat was voornamelijk kerstpul. Als het kerstpul weg zou vallen, zou mijn totaalbedrag lager uitkomen, wat dan ook in minder goodies zou (kunnen) uitmonden. Snot nice. Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het pakje overnacht in een bedrijfpand en ik de chauffeur morgen hoogstpersoonlijk om zijn oren kan slaan als hij het alsnog komt afleveren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je dan geen goodies krijgen? Je hebt toch een bestelling geplaatst toen de voorwaarden golden dat je goodies kreeg? Klopt dan toch niet als je die niet krijgt?
[..]
Ik geloof dat ik royal mail heb gekozen, dat was goedkoper als je onder de 2 kg. zat... Wie bezorgt dan bij mij? TNT?
Ik vind Keilly nu ook al leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keilly is leuk! Die heb ik een keer aan de telefoon gehad toen ik een bestelling doorbelde. We hebben het over van alles gehad, uiteindelijk zelfs over wat ik wilde bestellen.Fijn dat ze het voor je oplossen, hadden ze uiteindelijk niet gehoeven natuurlijk.
Wat wil je graag aan kerstdingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Die goodies zou ik wellicht wel krijgen als het pakket vervangen zou moeten worden, maar dat zullen hoogstwaarschijnlijk geen kerstspullen zijn, want die zijn echt out of stock. En dat geldt dan dus ook voor het merendeel van mijn originele bestelling. Dat was voornamelijk kerstpul. Als het kerstpul weg zou vallen, zou mijn totaalbedrag lager uitkomen, wat dan ook in minder goodies zou (kunnen) uitmonden. Snot nice. Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het pakje overnacht in een bedrijfpand en ik de chauffeur morgen hoogstpersoonlijk om zijn oren kan slaan als hij het alsnog komt afleveren.
Nee, limburg is echt niet in de buurtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Da's lief.![]()
Ik woon in Limburg, dus niet echt in de buurt. De meeste kerst dingen ken ik al en had ik nu bijbesteld. Er is niet echt iets waar ik niet buiten zou kunnen dus mocht het helemaal mis gaan, dan is dat dikke pech voor mij. Er zijn genoeg reguliere produkten waar ik ook blij van word en die ik dan zou kunnen bestellen.
Eerst morgen maar eens afwachten!
God ja, ben nooit een rekenwonder geweest... Heeeel dom. Zag ook later nog allemaal dingetjes die ik ook wel had willen hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke lijst! Verzenddtijd is ongeveer 5 werkdagen. Als je er nog voor 8 pond had bijbesteld, had je 10 pond extra aan kadootjes gekregen!
Hoezo, gevoelig voor marketing?
Ik ben dus niet de enige met zeer slechte ervaringen met DHLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Oké, geen pak voor mij vandaag.![]()
-knipknip-
Volgens mij heb je helemaal geen keus bij UK, althans, ik heb de optie nog niet kunnen vinden, het is boven de 2 kilo DHL of DHLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Dipkip het volgende:
*note to self: als de lush-gekte me ooit tot een bestelling van meer dan 2 kg. drijft, niet moeilijk doen over 6 euro meer verzendkosten en gewoon door RM/TNT laten brengen*
Volgens mij heb je ook geen keuze. Mijn vorige pakketj is in het DHL systeem kwijt geraakt (het tweede door Lush verstuurde pakket kwam gelukkig wel aan) dus als ik een keuze had gehad had ik wel voor een andere optie gekozenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je helemaal geen keus bij UK, althans, ik heb de optie nog niet kunnen vinden, het is boven de 2 kilo DHL of DHL
Pesies! Je bent dan haast gedwongen om verschillende bestellingen van <2 kg achter elkaar te doen, wat met de verzendkosten per keer ook weer onzin is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je helemaal geen keus bij UK, althans, ik heb de optie nog niet kunnen vinden, het is boven de 2 kilo DHL of DHL
Als ik dit zo hoor, betaal ik liever die 6 euro meer om het in twee keer te laten brengen. Bij meer dan 2 kilo zal het meestal toch om een groot bedrag gaan en 6 euro is me dit soort rampen voorkomen echt wel waard. Je bespaart toch al veel geld door het uit engeland te laten komen... Zo zou ik dan denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
7 kilo!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:Wij hebben bijna 7 kilo besteld
![]()
Zonder de 40 pond aan goodies geloof ik zelfs.
Ik hoop maar dat dat goed komt , het wordt wel naar België verzonden en bij een bedrijf afgeleverd, mss scheelt dat wel .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |