In Londen heb ik geen retro gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren ook aan het bestellen maar we vonden het een rip off dat je niet zelf je kado;s mag kiezen dus we hebben m laten schieten. De retroprodukten brengen mn vriendinnen wel mee als ze naar Crufts gaan in maart, in Birmingham.
Ik neem tenminste aan dat je ze daar wel gewoon in de winkel kan kopen???
Leuke lijst! Verzenddtijd is ongeveer 5 werkdagen. Als je er nog voor 8 pond had bijbesteld, had je 10 pond extra aan kadootjes gekregen!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef edithbrel het volgende:
Ik heb zonet een enorme bestelling in elkaar geknutseld op de uk site, voor slechts 72 pond heb ik de volgende producten bij elkaar gescharreld:
Rehab 250
Reincarnate
American cream 250
Dreamwash
Baby face
Skin drink
I should coco
Milky bar
Dream Cream
Coconut deo
Trichomania
+
20 pond gratiesch spulletjes!
Ik heb vanmiddag besloten alle chemische troep de deur uit te gooien en ga vanaf nu mijn leven beteren met slechts nog natuurlijke cosmetica. Heerlijk!
Iemand enig idee wat de gemiddelde verzendtijd is?
Teh suspense is killing mehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:![]()
As a matter of fact: hij staat nu op 'out for delivery', dus hij zou vandaag moeten komen!
Kon je die niet zelf kiezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Kom je het zeggen als je pakket er is? Ik ben zo benieuwd wanneer mijne komt en vooral wat voor cadeautjes we krijgen!!!
Welke wil je hebben dan? Ik heb nog wel een stuk bananamoon overquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, dus die kan je echt alleen bestellen?
Pffff, dillema's dillema's
Nee, het enige wat ik weet is dat het 20 pond waard is en 700 gram weegt... Het zou deels uit de kerstspullen, deels uit de gewone en deels uit de retro komen.quote:
Ik heb altijd een voorraadjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Burdie het volgende:
Enorm!!!
Grr, ik dacht dat ik nog een halfje Haagen-bath had liggen thuis, maar bedenk me net dat die al op is. Ik wil in bad. (Volgens mij ligt er nog wel een happy-pill
).
Leuk, ben ook fan van Les Misquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Burdie het volgende:Enorm!!!
Grr, ik dacht dat ik nog een halfje Haagen-bath had liggen thuis, maar bedenk me net dat die al op is. Ik wil in bad. (Volgens mij ligt er nog wel een happy-pill
).
OOOOOOOOOH dat zeg je nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke wil je hebben dan? Ik heb nog wel een stuk bananamoon over.
Ik weet het weer, ik ben alweer 'uit' het Lush-wereldje merk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Cat22 het volgende:
In het echte Lush jargon spreken 'we' van BBS (= Bubble Bar Slice) en van Ballistic.![]()
Ik heb ook Comforter, RRS en Happy Pill liggen! En nog zo'n 20 andere BBS-en en 10 ballistics..... En douchespul. En haarspul. En smeerspul.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Oké, geen pak voor mij vandaag.![]()
Ik checkte net nog eens de T&T: delivered, getekend door ANNIE.![]()
Omdat DHL de gewoonte heeft om het bij de buren af te leveren en een briefje in mijn bus dan teveel moeite is, ben ik die maar eens afgegaan. geen pakket. Trouwens, ik was de hele dag gewoon thuis!
DHL gebeld en daar ontspon zich de volgende conversatie:
Nav van mijn gegevens en adrescheck:
'Mevrouw, die is toch al afgeleverd?'
'Uhuh, maar niet bij mij!'
'Maar we bezorgen nooit op een ander adres.'
'Nou, toevallig dat mij dat dan al twee keer is overkomen..... Zonder briefje in de bus.'
Aangezien ik helaas ervaring heb hiermee geef ik haar de tip om te informeren bij de chauffeur.
Komt ze terug:
'Uhm.. ik heb een rare vraag.... bent u misschien zwanger?'
Nee!
'Ah, want de chauffeur had het afgegeven aan een zwangere dame. '
Weer wachtmuziekje en zij terug naar de chauffeur.
En uiteindelijk is eruit gekomen dat de chauffeur waarschijnlijk twee pakketten (waaronder het mijne!) heeft afgeleverd bij één of ander bedrijf ipv eentje. Morgenvroeg gaat hij persoonlijk terug naar dat bedrijf, hopelijk staat mijn pakje er nog... en komt hij het bij mij afleveren.
Enige positieve is dat DHL heeft toegeven dat zij fout zitten, maar als mijn pakket intussen onder het personeel is verdeeld loop ik mooi mijn kerstspullies mis. [/doemdenker]
Tis niet te geleuve. Moet mij weer overkomen, ik heb al-tijd gedoe met DHL. Ik leg de dweil vast klaar voor alle gesprongen flessen die in het pak zitten.![]()
En DHL heeft afschuwelijke wachtmuziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |