Zijn die wapens echt zo groot, of watquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef northernlight81 het volgende:
Sowiso al de manier hoedat die Self met Scylla omging, een beetje ermee rond gaan rijden. Wel een rare geinige aflevering. Belachelijke manier van Gretchen om dat op te lossen als ze die vent kwijt wil. Had ze hem beter even mee kunnen lokken na die kast en hem daar om kunnen leggen.
Misschien dat er nu en tijdsprong komt van een paar weken/maanden en dat scofield hersteld is. Op zich is dit seizoen nog niet eens onaardig. De aflevering was best spannend.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:15 schreef Asgard het volgende:
Leuke aflevering, tot het einde inderdaad...
Die voice-over ook.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef Grunter het volgende:
ik had al weken geleden op wikiP gelezen dat Self de boel zou belazeren
edit: teaser volgende ep:
zucht, daar gaan we weer
quote:AAAAAAAArrrGGGGGhhhH..!!!!!!
THIS SEASON IS ONE OF THE BEST SEASONS OF ANY SERIES.!!!!!! GOD..!!!! I mean.. WoooOOooooW.!
Me neither.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef blueangel_ het volgende:
Nou, dit zag ik dus echt niet aankomen
Onverwacht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Onverwachte wending, jammer dat meisje dood is
Als ze niks hadden gedaan was 't een gesloten einde geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef Chrisende het volgende:
Net deze aflevering bekeken..
Tegen het einde toen alles te rustig verliep dacht ik nog: Please laat er geen bagger einde zijn..dat zou echt een goede aflevering verpesten
Volgens mij had je geen gelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik had gelijk![]()
![]()
maar dat is eigenlijk helemaal niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |