abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 14:36:05 #226
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63449762
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef Gert het volgende:
Spin-off Prison Break?

AMSTERDAM - Veel nieuws uit de studio’s in Los Angeles deze week, waar De Telegraaf tal van acteurs en actrices aan de tand voelt. Terwijl de opnames voor een vierde reeks van Prison Break nog in volle gang zijn, begint het in het geruchtencircuit te borrelen.

Volgens het gros van de acteurs, onder wie Dominic Purcell (Lincoln Burrows, foto) en Robert Knepper (T-Bag), is de koek een beetje op en valt het doek voor deze populaire reeks. "Het zal mij alleen niet verbazen als er een spin-off wordt bedacht", meldt Purcell. "Het is goed denkbaar dat een van de broers om het leven komt en dat de ander in een eigen serie verder gaat."

+++++

Opnames in volle gang?
Okay gezien dat laatste: Scofield gaat dood, en de spinoff is voor burrows.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63451033
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Okay gezien dat laatste: Scofield gaat dood, en de spinoff is voor burrows.
Ja, joepie Beetje gaar allemaal. Beter gewoon een happy ending dit seizoen en klaar.

En mensen die de hele tijd lopen te zeiken over dat prison break zo onrealistisch is moeten echt opkaffen. Het is fucking tv. Kan ik me zwaar aan ergeren. Dit topic is niet bedoeld voor zeikers.
  zondag 23 november 2008 @ 16:29:26 #229
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63452828
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.

Doei
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

Daarom dat jij elke week kijkt om daarna hier te komen zeuren?
pi_63468523
Wat zouden ze van die spin-off willen maken dan? Een komisch drama over Scofield die het beste van een leven met tumor maakt en bijrollen voor Queen latifah en Rob Schneider?,
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63471318
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Wat zouden ze van die spin-off willen maken dan? Een komisch drama over Scofield die het beste van een leven met tumor maakt en bijrollen voor Queen latifah en Rob Schneider?,
Da Derp Dee Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb!
pi_63472865
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Ja!
pi_63474213
Is er geen aflevering 12?
pi_63474307
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:02 schreef versteegrob het volgende:
Is er geen aflevering 12?
Is het al dinsdag?
pi_63476389
maak maar een spin-off in een gevangenis als OZ, O'reilly, adebisi, schillinger, beecher, Said en Pancamo vs Linc, Gretchen en T-Bag. In de OZ stijl en niet in PB stijl dan
pi_63476832
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef Siral het volgende:
En mensen die de hele tijd lopen te zeiken over dat prison break zo onrealistisch is moeten echt opkaffen. Het is fucking tv. Kan ik me zwaar aan ergeren. Dit topic is niet bedoeld voor zeikers.
Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn? Realisme is zeker belangrijk, maar blijf jij maar stug volhouden van niet en dat het niets uitmaakt als Scofield een onzichtbaarheidsdrankje heeft volgende week. Of dat Linc die Scylla pakt verkleed als kip, omdat de Company kippen niet kan zien.
Het moet toch gewoon enigszins geloofwaardig blijven en ergens op slaan. Misschien wordt er teveel op details doorgehamerd hier, maar ga niet verkondigen dat alle opmerkingen over realisme onzin zijn.

En dit topic is bedoelt om alles in te zetten over Prison break wat wij willen en wat toegestaan is door Fok!, heb jij al helemaal niks over te beslissen.
pi_63477018
realisme moet er ook absoluut zijn om een serie aantrekkelijk te houden. Als bepaalde spannend bedoelde dingen lachwekkend worden dan is t gewoon slecht, zoals bij PB eigenlijk al teveel gebeurd is.

Maar eigenlijk vind ik dit al vanaf seizoen 1 maar ik kijk toch nog steeds dat uurtje per week gaat er wel snel doorheen
pi_63477837
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn?
Neen, het mag ondoordacht zijn.
pi_63478467
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Neen, het mag ondoordacht zijn.
Dat is jouw mening, ik vind dat een serie doordacht moet zijn.
Ondoordacht wil gewoon zeggen dat er niet goed is nagedacht over het verhaal? Dat wil je toch als kijker niet, je wil toch kwaliteit. Zelfs al is het niet realistisch moet het mijns inziens nog doordacht zijn.
pi_63479210
Wil je mijn mening horen? Maak alsjeblieft een topic aan met dat achterlijke ja/nee gezwets, zo in de trant van tv moet geloofwaardig zijn deel 1. Zodat we dit topic nog een beetje kunnen gebruiken voor PB ipv series in het algemeen..

triest dat het niet gemod wordt ook trouwens
  maandag 24 november 2008 @ 21:12:27 #241
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63489647
Jongens, KAP nou inderdaad is met dat wel/niet realistisch/onrealistisch gezeik!

Kan dit topic eens gemoderate worden ofzo????
pi_63489906
Ik snap ook niet wat er nog te discussiėren valt. Het is gewoon een onrealistische serie en dat kan niemand ontkennen. Morgen zal mijn standpunt nog duidelijker worden gemaakt denk ik maar toch heb ik er wel weer zin in.
Facts don't care about your feelings
pi_63490212
Ik heb helemaal geen tijd meer om te kijken ik loop er twee achter en morgen komt er weer een nieuwe
I ♥ PB
  maandag 24 november 2008 @ 22:17:30 #244
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63491739
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap ook niet wat er nog te discussiėren valt. Het is gewoon een onrealistische serie en dat kan niemand ontkennen. Morgen zal mijn standpunt nog duidelijker worden gemaakt denk ik maar toch heb ik er wel weer zin in.

Stop aub met je punt te maken. Als je zelf zo overtuigd bent, waarom moet je dan nog andere mensen overtuigen? Doe dat dan aub ook niet...wordt niet gewaardeerd. Please?
  maandag 24 november 2008 @ 22:18:42 #245
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63491789
Ik kijk er weer naar uit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63491864
Wat een gezemel in dit topic zeg.
Bah . Prison Break siezoen 1 was inderdaad geweldig.
Nu is het minder dat weet iedereen. En natuurlijk als je nog steeds van PB kan genieten en er komt elke week iemand zeiken dat het flut is word je dat een keertje zat. Maar een beetje normaal met elkaar omgaan is natuurlijk ook een optie.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_63492030
Wat een gezeik zeg, of het realistisch is of niet?

Ooit iemand over Star Trek ofzo horen zeiken dat het niet realistisch is?

Hoop op een mooie aflevering!
pi_63494799
Nog een paar uurtjes!
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:25:47 #249
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63498539
Waar men zich zo druk om kan maken. Ik vind het leuke tijdverspilling om naar PB te kijken, laat me lekker. Word een mooie aflevering kijken vandaag.. Ik hoop dat ze met een dubbel sensorische torpedoraket wegvliegen zodat ze niet gepakt worden en dat ze dan door muren kunnen kijken om zo een nucleaire kernreactie kunnen veroorzaken...
pi_63499611
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn? Realisme is zeker belangrijk, maar blijf jij maar stug volhouden van niet en dat het niets uitmaakt als Scofield een onzichtbaarheidsdrankje heeft volgende week. Of dat Linc die Scylla pakt verkleed als kip, omdat de Company kippen niet kan zien.
Het moet toch gewoon enigszins geloofwaardig blijven en ergens op slaan. Misschien wordt er teveel op details doorgehamerd hier, maar ga niet verkondigen dat alle opmerkingen over realisme onzin zijn.

En dit topic is bedoelt om alles in te zetten over Prison break wat wij willen en wat toegestaan is door Fok!, heb jij al helemaal niks over te beslissen.
Dus CSI en al die bullshit is ook altijd 100% waarheid wil je zeggen? Bones, House? Overal zit wel een kern van onzin in, het moet gewoon vermakelijk zijn. En al heeft scofield volgende week een onzichtbaarheids drankje, kan mij aan mijn kont roesten Nergens word beweerd dat het een volledig realistische serie is.

Als het je niet boeit, kijk dan niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 25-11-2008 10:18:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')