Okay gezien dat laatste: Scofield gaat dood, en de spinoff is voor burrows.quote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef Gert het volgende:
Spin-off Prison Break?
AMSTERDAM - Veel nieuws uit de studio’s in Los Angeles deze week, waar De Telegraaf tal van acteurs en actrices aan de tand voelt. Terwijl de opnames voor een vierde reeks van Prison Break nog in volle gang zijn, begint het in het geruchtencircuit te borrelen.
Volgens het gros van de acteurs, onder wie Dominic Purcell (Lincoln Burrows, foto) en Robert Knepper (T-Bag), is de koek een beetje op en valt het doek voor deze populaire reeks. "Het zal mij alleen niet verbazen als er een spin-off wordt bedacht", meldt Purcell. "Het is goed denkbaar dat een van de broers om het leven komt en dat de ander in een eigen serie verder gaat."
+++++
Opnames in volle gang?
Ja, joepiequote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Okay gezien dat laatste: Scofield gaat dood, en de spinoff is voor burrows.
Doeiquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom dat jij elke week kijkt om daarna hier te komen zeuren?
Da Derp Dee Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb!quote:Op maandag 24 november 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Wat zouden ze van die spin-off willen maken dan? Een komisch drama over Scofield die het beste van een leven met tumor maakt en bijrollen voor Queen latifah en Rob Schneider?,
Ja!quote:Op maandag 24 november 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Wat zouden ze van die spin-off willen maken dan? Een komisch drama over Scofield die het beste van een leven met tumor maakt en bijrollen voor Queen latifah en Rob Schneider?,
Is het al dinsdag?quote:Op maandag 24 november 2008 12:02 schreef versteegrob het volgende:
Is er geen aflevering 12?
Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn? Realisme is zeker belangrijk, maar blijf jij maar stug volhouden van niet en dat het niets uitmaakt als Scofield een onzichtbaarheidsdrankje heeft volgende week. Of dat Linc die Scylla pakt verkleed als kip, omdat de Company kippen niet kan zien.quote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef Siral het volgende:
En mensen die de hele tijd lopen te zeiken over dat prison break zo onrealistisch is moeten echt opkaffen. Het is fucking tv. Kan ik me zwaar aan ergeren.Dit topic is niet bedoeld voor zeikers.
Neen, het mag ondoordacht zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn?
Dat is jouw mening, ik vind dat een serie doordacht moet zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Neen, het mag ondoordacht zijn.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap ook niet wat er nog te discussiėren valt. Het is gewoon een onrealistische serie en dat kan niemand ontkennen. Morgen zal mijn standpunt nog duidelijker worden gemaakt denk ikmaar toch heb ik er wel weer zin in.
Dus CSI en al die bullshit is ook altijd 100% waarheid wil je zeggen? Bones, House? Overal zit wel een kern van onzin in, het moet gewoon vermakelijk zijn. En al heeft scofield volgende week een onzichtbaarheids drankje, kan mij aan mijn kont roestenquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Het is tv, dus moet het ondoordacht zijn? Realisme is zeker belangrijk, maar blijf jij maar stug volhouden van niet en dat het niets uitmaakt als Scofield een onzichtbaarheidsdrankje heeft volgende week. Of dat Linc die Scylla pakt verkleed als kip, omdat de Company kippen niet kan zien.
Het moet toch gewoon enigszins geloofwaardig blijven en ergens op slaan. Misschien wordt er teveel op details doorgehamerd hier, maar ga niet verkondigen dat alle opmerkingen over realisme onzin zijn.
En dit topic is bedoelt om alles in te zetten over Prison break wat wij willen en wat toegestaan is door Fok!, heb jij al helemaal niks over te beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |