quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Bwhehe, ik zei het toch.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Omg, niet zo'n TT.
Nouja let the bashing begin.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu net een ballenbak vol ADHD koters
Ik zit nu aan het waterquote:
TIETENPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Omg, niet zo'n TT.
Nouja let the bashing begin.
Ja, dan moet ik lopenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het water![]()
Niet te zuipen.
Maar het vult mijn maag wel.
Slaap lekker Fas !quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Ik ga slapen btw, doegggiessssssssssssssssssssssss sloap lekker!![]()
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
.
Weltruste!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
.
Bier en frituur, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds Mirre weg is eet en drink ik echt bagger slecht
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bier en frituur, niks mis mee toch?
Damn, jij bent wel erg aanhankelijk hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds Mirre weg is eet en drink ik echt bagger slecht
Zo gaat het dus de hele dag doorquote:Op woensdag 12 november 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Damn, jij bent wel erg aanhankelijk hè?
Ik heb een hoop pics voor je als inspiratie, moet ik uploaden?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik zeg alleen dat ze normaal erg eet bewust is en dergelijke
En ik nu niet eens ZIN heb om te koken of whatever.
Ik klaag veel, maar het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Damn, jij bent wel erg aanhankelijk hè?
Hij gaat er aan onderdoor zeg ik je!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo gaat het dus de hele dag door
En dat moet nou een stoere viking voorstellen.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij gaat er aan onderdoor zeg ik je!
Dat kan vandaag de dag niet meer hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry hoor![]()
Dat ik een stabiele vaste relatie heb.
Waar we allebei op elkaar letten en van elkaar houden enzo
Misschien denkt ze nu ook wel aan je terwijl ze een ander batstquote:Op woensdag 12 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry hoor![]()
Dat ik een stabiele vaste relatie heb.
Waar we allebei op elkaar letten en van elkaar houden enzo
Ik snap dat het een tijd van gebroken ouders en breezer seks raar is dat er nog stevige relaties bestaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat kan vandaag de dag niet meer hoor
Dat je eigen vrouw/moeder/vriend/vader nou vreemd is gegaan, wilt niet zeggen dat iedereen dat doetquote:Op woensdag 12 november 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien denkt ze nu ook wel aan je terwijl ze een ander batst
Remlof een vrouw?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat je eigen vrouw/moeder/vriend/vader nou vreemd is gegaan, wilt niet zeggen dat iedereen dat doet
Een vrouw gewoon hoor.. doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Remlof een vrouw?
Remlof een moeder?
Remlof een vriend?
Wot?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een vrouw gewoon hoor.. doe niet zo moeilijk.
Ohohh jij bent slecht!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien denkt ze nu ook wel aan je terwijl ze een ander batst
Ik vond je altijd een toffe modquote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef Biogarde het volgende:
Mirreeeeeeeee, joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Ik luister iTunes.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef ondeugend het volgende:
jaa nachtdiensten ? melden
Ik luister tunes.... en wil aanspraak denk ik.
Ik deed je editten ipv quoten..quote:
Ja, wat is er met remlof?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik deed je editten ipv quoten..
Remlof bedoel ik !
Lastig hè die mogelijkhedenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik deed je editten ipv quoten..
Remlof bedoel ik !
Das best wel triest.. appel sponsoren....quote:
Dat zal Mirre leren, beetje naar haar ouders toegaanquote:Op woensdag 12 november 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik luister naar keiharde vuige metal
Ja manquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, even een realitycheck voor die viking
Sowwyquote:Op woensdag 12 november 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een toffe mod
Nu vind ik je een sadistische eikel
![]()
![]()
Is vrouw !!!quote:
Je hapt anders lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude, denk je nou echt dat ik mij daar zorgen om maak ?![]()
Niet iedereen heeft een kutleven gehad en slechte ervaringen
Ja hoe moet ik nu nog kwaad blijven dan !quote:
Remlof is een kalende bejaarde.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is vrouw !!!
doe eens niet zo HBO !
Hij heeft het maar zwaar te verduren, gisteren over de mate van uitgelubberdheid van de vrouw na een bevalling en nu dit weer.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, even een realitycheck voor die viking
Guilty as chargedquote:
Zeg gedraag je eens !quote:Op woensdag 12 november 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een toffe mod
Nu vind ik je een sadistische eikel
![]()
![]()
Note.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Remlof is een kalende bejaarde.
HBOquote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is vrouw !!!
doe eens niet zo HBO !
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft het maar zwaar te verduren, gisteren over de mate van uitgelubberdheid van de vrouw na een bevalling en nu dit weer.
Maar das weer geilquote:Op woensdag 12 november 2008 01:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Remlof is een kalende bejaarde.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg gedraag je eens !
Bio aanvallen.... elke ander mod oke.. maar niet garde !
* spankt
Truste Juupquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg gedraag je eens !
Bio aanvallen.... elke ander mod oke.. maar niet garde !
* spankt
Ik kan er maar moeilijk opgewonden van raken eerlijk gezegd.quote:
ja ik kom even voor je op hoor.. ik weet dat je er zelf moeite meen hebt dus wil de beroerdste niet zijn.quote:
Slaap lekker jij.quote:
Kaal kutje daarentegen. Doet me aan iemand denken..quote:Op woensdag 12 november 2008 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan er maar moeilijk opgewonden van raken eerlijk gezegd.
Tskquote:Op woensdag 12 november 2008 02:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja ik kom even voor je op hoor.. ik weet dat je er zelf moeite meen hebt dus wil de beroerdste niet zijn.
Damn !quote:Op woensdag 12 november 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Spank ?![]()
Wie zegd dat ik dat erg vind ..
Oh nvm, heb m al.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
Wat is hier dat 2e nummer dat gedraaid wordt?
Heeft het iets met een duikbril te maken en een liter Sensuline?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kaal kutje daarentegen. Doet me aan iemand denken..
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Damn !
Je een spekkie in den mond propt dan!?!
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft het iets met een duikbril te maken en een liter Sensuline?
Mirre?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kaal kutje daarentegen. Doet me aan iemand denken..
Ik wil je best behulpzaam zijn maar moet ik daarvoor heel de video door ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
Wat is hier dat 2e nummer dat gedraaid wordt?
Ahquote:Op woensdag 12 november 2008 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Das triest!quote:
Nee, k heb m al.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wil je best behulpzaam zijn maar moet ik daarvoor heel de video door ?
Echt waar..quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt waar..
Ik weet dat ik niet moet happen![]()
MAAR
Owww @ 2 minuten ongeveer ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wil je best behulpzaam zijn maar moet ik daarvoor heel de video door ?
Stealthen?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik tik m'n laatste biertje m'n voerbak in, en dan ga ik slapen wellicht. Of stealthen.
jezus mietje !quote:Op woensdag 12 november 2008 02:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik tik m'n laatste biertje m'n voerbak in, en dan ga ik slapen wellicht. Of stealthen.
Stealthen.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:04 schreef Biogarde het volgende:
Ja meelezen zonder reagerenquote:
T zijn maar 2 nummersquote:Op woensdag 12 november 2008 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww @ 2 minuten ongeveer ?
Ik ken het maar te commercieel.... geen track- ID hier
Neenquote:
Prima dan doe ik hem gauw uitzetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T zijn maar 2 nummersEn t was iets van op 6 minuut volgens mij.
Maar k had m al
Uit het niets slottenquote:Op woensdag 12 november 2008 02:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah dacht k alMaar wat is daar t voordeel van
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:05 schreef Biogarde het volgende:
Hapklare brokken van NoorsBloed inc.
FatBoy Slim - 77 stringsquote:Op woensdag 12 november 2008 02:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prima dan doe ik hem gauw uitzetten.
Krijg er jeuk van
Welke was het nou dan?
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uit het niets slotten [ afbeelding ]
hey echte liefde toch ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Het is pas triest als ik niet ingrijp en straks over 3 jaar een takelwagen voor mijn bierbuik nodig heb
Alles brandt,quote:Op woensdag 12 november 2008 02:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prima dan doe ik hem gauw uitzetten.
Krijg er jeuk van
Welke was het nou dan?
Ik heb heul geen moederquote:Op woensdag 12 november 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Wil de moeder van Jordy, Jordy ophalen uit de ballenbak..
Ik niet... ik ben de gemene heks alleen maarquote:Op woensdag 12 november 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Wil de moeder van Jordy, Jordy ophalen uit de ballenbak..
Oh, wist ik nietquote:
Het gaat niet om Mirrequote:Op woensdag 12 november 2008 02:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
hey echte liefde toch ?
Mirre zal van je blijven houden toch ?
Owww wacht das inderdaad alleen in bouquetreeks... ik snap hem al!
Dat wordt sonja inschakelen...
Ik heb ineens zin in curryworst trouwens.
Je mag er wel 1 doneren. Wel een chille graag.quote:
Misschien wil Mirre je wel adopteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag er wel 1 doneren. Wel een chille graag.
15 !!!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het gaat niet om Mirre![]()
Het gaat erom dat ik nu eindelijk na een paar jaar weer mag sporten dan de artsen.
En ik dus 15 kilo eraf moet halen om weer op mijn ideale gewicht te zitten![]()
Het is niet dat ik jaren lang alleen maar Mcdonalds en dergelijke meuk eet en niet aan sport deed
Zij is al in blijde verwachting.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien wil Mirre je wel adopteren.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 12 november 2008 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien wil Mirre je wel adopteren.
Rendier handelaar... ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat denk ik niet![]()
Mirre zou hem gelijk verkopen aan de eerste de beste rendier handelaar
Neen.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
15 !!!
je deed ook de burger king ?
In Noorwegen heb je geen kamelen.quote:
En ik lijk op een rendier?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In Noorwegen heb je geen kamelen.
En met rendieren kan je best veel geld verdienen
Neen.quote:
Oei oke !quote:Op woensdag 12 november 2008 02:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Ik heb tijdens het survivallen een close encounter with a mountain gehad.
Dus ik heb jaren niet kunnen sporten.
enorm!quote:
Gaat helemaal goed komen !quote:
Is ze ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zij is al in blijde verwachting.
Ja, sinds vorige week weten ze hetquote:Op woensdag 12 november 2008 02:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is ze ?![]()
ik loop achter.. ik weet alleen van een verloving en voorgenomen huwelijk.
Ik wil nu ingelicht worden.. meteen!
je vergeet het rendier op het kerstmenu nu niet ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen !
Volgens mijn trainer en mijn huidige trainingschema ben ik in december 10 kilo kwijt.
Dan nog maar 5 en dan is het weer goddelijk.
Maar maar maar....quote:Op woensdag 12 november 2008 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, sinds vorige week weten ze het
Noj, t was de ooievaar!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar maar maar....
Gadver ! dan hebben ze geneuckt man !
Er valt weinig te vertellen eigenlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 02:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is ze ?![]()
ik loop achter.. ik weet alleen van een verloving en voorgenomen huwelijk.
Ik wil nu ingelicht worden.. meteen!
Faler!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
Godver nu sta ik voor het eerst sinds tijden weer in de top100 van dagcijfers.
je moet het kleine vogeltje ook niet planten hoor.. gewoon eten geven, verschonen en laten janken af en toe.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Er valt weinig te vertellen eigenlijk
Vlak nadat we hadden besloten om te gaan trouwen werd ze niet meer ongesteld![]()
Ze slikte de pil wel enzo.
Dus we dachten er eigenlijk niet aan dat ze zwanger zou zijn.
Maar dat is ze dus wel
Niet geplant, maar wel met blijdschap ontvangen
Ik ga een cursus Nederlands aanvragen bij de NTIquote:Op woensdag 12 november 2008 02:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je moet het kleine vogeltje ook niet planten hoor.. gewoon eten geven, verschonen en laten janken af en toe.
ooievaar zei jordiequote:Op woensdag 12 november 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga een cursus Nederlands aanvragen bij de NTI![]()
Maar met de rest gaat helemaal goed komen![]()
We houden alleen de bruiloft niet in Noorwegen nu denk ik.
Ja maar hij zegd wel meerquote:
ja dat zeg ik.. Jordie dus.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 02:25 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd !
daar gaat je leven....
Kut taal !quote:
Nee man! Noors !quote:Op woensdag 12 november 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Het is gewoon anders
[..]
Kut taal !
Ik ga serieus een cursus aanvragen
Dat sowieso.quote:
Ga je helemaal geen tijd voor hebben.. ik beloof het je!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik heb er een hekel aan om zoveel domme grammatical fouten te maken
Maar heel KLB zal je bijstaan hoor... Jordie ook.. ik weet het zeker!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga je helemaal geen tijd voor hebben.. ik beloof het je!
Dat had ik zelf ook al wel bedacht.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga je helemaal geen tijd voor hebben.. ik beloof het je!
Nee lievie, jij gaat je bezig houden met groene poep....quote:Op woensdag 12 november 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al wel bedacht.
Maar ik kan alles.
En met een beetje discipline moet het lukken ..
toch ?
toch ?![]()
Toch al mooi een primeurtje mee weten te pakken zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, die heb ik nog niet eerder gehoord
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch al mooi een primeurtje mee weten te pakken zo op de vroege ochtend.
Och, ik heb bijna 2 jaar lang 3 baantjes per dag gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 02:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee lievie, jij gaat je bezig houden met groene poep....
Echt waar... nederlands zal je een rotzorg gaan zijn... de eerste jaren denk je alleen maar aan stront...
mark my words
Ik doe gewoon weer mezelf quoten...quote:Op woensdag 12 november 2008 02:34 schreef ondeugend het volgende:
Hey maar met Zwitsal ruiken baby;s af en toe best lekker hoor
Ik wil er ook in geloof ik.... de triestheid!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
Godver nu sta ik voor het eerst sinds tijden weer in de top100 van dagcijfers.
Gewoon een kwestie van even doorbijtenquote:Op woensdag 12 november 2008 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe gewoon weer mezelf quoten...
Verder heb je er de eerste jaren helemaal niets aan.
Ik heb wel eens op 1 gestaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wil er ook in geloof ik.... de triestheid!
ja jij bent dan ook opper trieste zeg maar.quote:
Niet zeiken je hebt jordie, ludo en mij nu..quote:Op woensdag 12 november 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Blergh
Soms is dit werk wel extreem saai hoor
Er zijn ook mensen die 711 posts maken op een dag.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja jij bent dan ook opper trieste zeg maar.
Ik bedoel als je tong verslaat.......
jezus
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja jij bent dan ook opper trieste zeg maar.
Ik bedoel als je tong verslaat.......
jezus
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 711 posts maken op een dag.
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zeiken je hebt jordie, ludo en mij nu..
velen kunnen dat niet zeggen.... gelukkig.
Zelf weten... maar ik kan je nu ook een Jamaicaanse truffel van de LIDL aanbiedenquote:Op woensdag 12 november 2008 02:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Het spijt mij.
Ik zal met vreugde en liefde nu mijn pols bekrassen
Dat klinkt eigenlijk wel beterquote:Op woensdag 12 november 2008 02:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zelf weten... maar ik kan je nu ook een Jamaicaanse truffel van de LIDL aanbieden
291? Vandaag? Nee, daar ga ik ruim onder zitten.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta op 291 nu, jullie bieden allemaal hoger zeker?
* ondeugend gooit noorsbloed een truffel in den mond!quote:Op woensdag 12 november 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel beter![]()
* Noorsbloed loopt schichter naar ondeugend toe
* jordeeeh geeft ondeugend iets anders in den mondquote:Op woensdag 12 november 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend gooit noorsbloed een truffel in den mond!
Slikken kreng!
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend gooit noorsbloed een truffel in den mond!
Slikken kreng!
Ik lust geen zure matjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
* jordeeeh geeft ondeugend iets anders in den mond
Slikken kreng!
Ik had hem voor de fun aangezet en mijn deur staat open. Hoor ik ineens een huisgenote vragen of alles goed gaat.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed slikt de truffel door.
* Noorsbloed hoest net zoals de asbak van Ludo.
Smaakt wel goed
"Neen, ik heb ebola en k begin al bloed op te hoesten..".quote:Op woensdag 12 november 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had hem voor de fun aangezet en mijn deur staat open. Hoor ik ineens een huisgenote vragen of alles goed gaat.
Ik vind toch Ludo... dat je aandacht niet helemaal bij dit topic ligt...quote:Op woensdag 12 november 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had hem voor de fun aangezet en mijn deur staat open. Hoor ik ineens een huisgenote vragen of alles goed gaat.
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon langzaam internet momenteel.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind toch Ludo... dat je aandacht niet helemaal bij dit topic ligt...
Je hebt minstens 7 minuten vertraging iedere keer.
duurt die asbak zo lang?
Dat heb ik alleen 's ochtends,quote:Op woensdag 12 november 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet je nagaan hoe mijn vrienden reageren als ik dat geluid maak
Meestal steek ik dan maar snel een nieuwe peuk op
Nee, het is FOK..quote:Op woensdag 12 november 2008 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon langzaam internet momenteel.
Oh.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen 's ochtends,
Neuh, nu niet. Overdag is het weer drama geloof ik.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neuh, nu niet. Overdag is het weer drama geloof ik.
Momenteel is niemand online en jij hebt traag internet...quote:Op woensdag 12 november 2008 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon langzaam internet momenteel.
Mja tegen de avond uren. Als de SC net zo lekker looptquote:Op woensdag 12 november 2008 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neuh, nu niet. Overdag is het weer drama geloof ik.
Brabant, achterstandsgebied.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Momenteel is niemand online en jij hebt traag internet...
Iets doe je verkeerd.
quote:
Vanaf deze post mag ik jou.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Brabant, achterstandsgebied.
Dat zou je haast denken he.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je me niet serieus neemt met die '' van je.
wie ben jij dan?quote:
Maar je gebruikt geen PI's. Weet je zeker dat je geen newbie bent?quote:
Je durft. Stel jezelf eerst eens voor anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
wie ben jij dan?
Ik wil al je gegevens en kleur van je onderbroek nu!
quote:
Ik vind het te veel moeite om er eenaan te klikken, maar bij deze.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar je gebruikt geen PI's. Weet je zeker dat je geen newbie bent?
Het is een vereiste voor in de SC.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het te veel moeite om er eenaan te klikken, maar bij deze.
Das heul niet nodig.... dat zou je moeten weten of onderzoeken...quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je durft. Stel jezelf eerst eens voor anders.
Je kan niet verwachten zulke briljante posts te maken en daar vijanden aan over te houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik hou geen vijanden meer over.
Doe beter je best om een kutmod te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik hou geen vijanden meer over.
Ik ook zwart, we hebben iets gemeenquote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das heul niet nodig.... dat zou je moeten weten of onderzoeken...
Zwart
quote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten zulke briljante posts te maken en daar vijanden aan over te houden.
Goed, geregeld alweer.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook zwart, we hebben iets gemeen
Ik zal m'n best doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is een vereiste voor in de SC.
quote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten zulke briljante posts te maken en daar vijanden aan over te houden.
Wat één post al niet kan aanrichten.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe beter je best om een kutmod te zijn.
Ik had t over in t algemeen.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wat één post al niet kan aanrichten.
We hebben elkaar net ontmoet.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:14 schreef ondeugend het volgende:
ja ik ben jullie ook wel zat nu geloof ik.
ja.. das tactiek!quote:
FOK! leeft op lurkers.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:17 schreef GGMM het volgende:
Alleen Ludo en ik zijn nog over, hopelijk leest er nog iemand anders mee om een pijnlijke stilte te voorkomen.
Hij heeft achtdienst idd.quote:
Dit is het bericht waar ik vandaag op hooptequote:Op woensdag 12 november 2008 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks stage tot 5 uur, en dan lekker vrij van 't werk en morgen vrij van stage![]()
![]()
![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dit is het bericht waar ik vandaag op hoopte![]()
![]()
![]()
Heb ik ook altijdquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd
En dan blijkt aan het einde van de dag dat ik gewoon 8 uur lang op Fok heb gezeten
Op stage zit ik er bijna niet achter.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd
En dan blijkt aan het einde van de dag dat ik gewoon 8 uur lang op Fok heb gezeten
Systeembeheer / Audiovisuele helpdesk. Netwerk onderhouden en mensen helpen met video's monteren, filmpjes maken, filmen, fotograferen en zulks.quote:
nvidia.com ?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef Gupje het volgende:
Zit hier met een laptop, maar kan de goede drivers niet vindenvan de videokaart Geforce Go 7300.
Wie met de goude tip komt pijp ik op de meet!
Werk met XP.
Ja lul, ik wilde die pijpbeurt hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef Gupje het volgende:
Zit hier met een laptop, maar kan de goede drivers niet vindenvan de videokaart Geforce Go 7300.
Wie met de goude tip komt pijp ik op de meet!
Werk met XP.
Nvidia.com already tried, anders had ik hier niet gepost. Die http://www.laptopvideo2go.com/ is ook geen ruk op te vinden voor die videokaart.quote:
Toevallig nu op 538quote:
Zal er ff kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef msnk het volgende:
Zoooo mooi dit he
Gupje Guru3D geprobeerd?
emoquote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef msnk het volgende:
Zoooo mooi dit he
Gupje Guru3D geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |