Ga je me nu naaktfotos pmen?quote:
Niet doen...quote:Op woensdag 12 november 2008 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel, k wil meer, maar dan moet k weer naar beneden
MAAR DAT KAN DIE HEUL NIET MEER~!@!111!1!EINZW@$@$$@$ZWEi@(_$*#()(%#_(DREI)(#$_)#_(7-3BIERVOORMIJ!@$*)@_:D; d;D :d: ;d; d ;d;)quote:Op woensdag 12 november 2008 01:30 schreef De_Ananas het volgende:
PAS OP JUUP IS ER!!!!!
HIJ GAAT ALLE PLAATJES WEGHALENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Ja, ze komen eraan.quote:
Fijn. Dan heb ik ook errt esy yr forn.quote:
Mirre wilt ze ook vast welquote:
En er dan zelf in kruipen?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet doen...
beter zoeen dienstliftje in je huis
OMDAT NIET IEDEREEN KAAL, DIK EN OUD IS!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
Waarom posten jullie niet in de PUB SC eik?
Omdat ik volwassen benquote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
Omdat ik het soms voor elkaar krijg dat er hier een serieuze discussie word gestart.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
Dan kan je aan deze Viking denken als je dat ding gebruiktquote:Op woensdag 12 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek, die asbak wieder gevonden.
Maokt mien gien kut uitquote:Op woensdag 12 november 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nu?
Wil jij in de TT Juup?
Jojquote:Op woensdag 12 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek, die asbak wieder gevonden.
quote:
Hij is zo klein, dan moet je hem zo vaak legen.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan kan je aan deze Viking denken als je dat ding gebruikt
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is zo klein, dan moet je hem zo vaak legen.
Er moeten ook mannen met kleine piemoltjes te zijn.quote:
Leuke bash, maar volledig irrelevant in deze.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMDAT NIET IEDEREEN KAAL, DIK EN OUD IS!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo gedragen jullie je niet qua postgedrag hier, zie Ananas hierboven.quote:
Lang geleden dat ik hier een serieuze discussie heb gezien. Dat gaat sowieso niet lukken als je er een topic binnen een uur doorheen jaagt.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik het soms voor elkaar krijg dat er hier een serieuze discussie word gestart.
En ik heb zon gevoel dat wij daar niet welkom zijn
Oke, ik verwacht dan wel leuke foto's van mirre terug hequote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre wilt ze ook vast wel
Pm maar naar mijn inbox
HIHI IK ZEI PIEMOL!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er moeten ook mannen met kleine piemoltjes te zijn.
Weet je pappa dat je zo over hem praat ?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar had ik t niet overquote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAP HAPquote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuke bash, maar volledig irrelevant in deze.
[..]
Zo gedragen jullie je niet qua postgedrag hier, zie Ananas hierboven.
[..]
Lang geleden dat ik hier een serieuze discussie heb gezien. Dat gaat sowieso niet lukken als je er een topic binnen een uur doorheen jaagt.
Och meid zeg, gaat het wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lang geleden dat ik hier een serieuze discussie heb gezien. Dat gaat sowieso niet lukken als je er een topic binnen een uur doorheen jaagt.
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
IK HEB HEM HOOR!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, ik verwacht dan wel leuke foto's van mirre terug he.
Duhquote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, ik verwacht dan wel leuke foto's van mirre terug he.
Vast wel, papa die kijkt nu uit de hemel met me mee.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet je pappa dat je zo over hem praat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |