Ik begon bij het begin van dit seizoen wel wat bang te worden dat hij iets teveel een gimmick gaat worden. Maar de laatste aflevering was toch wel weer oké.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Barney houdt de serie op de been.
Lily is sowieso al irritant.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Merkie het volgende:
Saaie aflevering. Beetje kleuterhumor met baby Lily.
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat ze zijn gedrag proberen te verklaren (paar afleveringen geleden). Laat hem nou gewoon awesome zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Zhenar het volgende:
Barney is al een gimmick sinds aflevering 1. Een toffe gimmich, maar een gimmick nonetheless.
sweetquote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Look what I've got!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] AWESOME!
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sweet, hoeveel rules staan er in ?
Nope.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef IQM het volgende:
Zie mij een topic in Barney-stijl openen en sluiten.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef IQM het volgende:
Zie mij een topic in Barney-stijl openen en sluiten.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Look what I've got!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] AWESOME!
Ik luister nu ook naar een audiobook-versie ervan. Ingesproken door NPH himself. Te vinden op de bekende en minder bekende kanalen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef petrelli het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld en hoeveel kostte het incl verzenden? Heb al es eerder gekeken maar kwam op 40 dollar ofzo incl verzending, beetje duur voor een dun boekje. Kan je niet alle regels scannen en hier plaatsen ofzo?
Snap ik, maar vragen staat altijd vrij.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:01 schreef IQM het volgende:
Inclusief postage £9.84
Kan ik wel, doe ik niet. Veel te veel moeite. En je betaalt er maar lekker voor.
Prachtige scene was dat...quote:
Haha, dat dacht ik eerst ook. Sven was echt hilarisch: "Diz iz a waste of time: pushups!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef TJLinden het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat de frontman van Sven ook door NPH werd gespeeld, maar dat was een acteurtje die toch aardig wat gelijkenissen toont.
dat dusquote:Op woensdag 19 november 2008 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen.
Dat dino gebouw
Sven
The Woo girls
nee kwam niet in de eps voor , staat wel op de dvd bij de bonus featuresquote:
Dat bedoelde hij ook.quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee kwam niet in de eps voor , staat wel op de dvd bij de bonus features
my bad , zag de comment er boven nietquote:
Klopt, het verhaal kabbelt langzaam verder. Ik neem aan dat iedereen de geit weer gezien heeft? 8 mei 2009 stond erbij. Ik hoop dat we voor die datum eindelijk eens weten wat dat beest daar nou eigenlijk doetquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Ja, de November sweeps zijn vanaf morgen voorbij, dus dat betekent voornamelijk dat we weer veel repeats krijgen. Zo heel stand-alone vond ik de afleveringen ook weer niet, er waren toch nog wel wat arcs.
"Damn, your calves look good in those cargo shorts" sexquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef FrankRicard het volgende:
alle 50 redenen:
http://have-you-met-ted.c(...)asons_Web-medium.jpg
Heb niet veel van de sweeps gemerkt qua stunts. HIMYM had sowieso niks.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah, best een goede aflevering weer. Zouden nu de 'stand-alones' afgelopen zijn? Ik lees ook steeds wat over 'November sweeps'. Die Amerikaanse tv termen zijn best verwarrend.
haha zou em best willen proberen , maar ben bang dat de kans niet echt 66% isquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:39 schreef petrelli het volgende:
Wie gaan em proberen binnenkort? 66,6% kans immers!
Als het goed is komen in de volgende afleveringen een paar lui uit Amerikaanse RL-soaps opdraven... ik heb geen idee wie het zijn maar er is nogal wat ophef overquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb niet veel van de sweeps gemerkt qua stunts. HIMYM had sowieso niks.
Nogal ja. Wie zendt zoiets nou uit als half Nederland nog in de spits staat?quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef bladibladibla het volgende:
Oeh, vanaf wanneer is dat? Fijn mijn HIMYM-fix tijdens het eten
Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse kijkcijferes zijn niet bepalend voor het succes van de serie. Dus I couldn't care less.
Als je van die hij zij maakt ben ik helemaal tevreden.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat hij zegtErg leuk! Goede zet van RTL, tenminste beter dan de 8ste herhaling van the A-team.
Idd, nu moeten we nog steeds vrouwen versieren door over Gossip Girl te praten.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.
ik voel een barney , knocked up robin aan komenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Na Alyson Hannigan (Lily) is Cobie Smulders (Robin) nu ook zwanger.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het goed is komen in de volgende afleveringen een paar lui uit Amerikaanse RL-soaps opdraven... ik heb geen idee wie het zijn maar er is nogal wat ophef over.
Nope. http://www.imdb.com/name/nm0666740/quote:Op woensdag 26 november 2008 23:08 schreef EliseZwart het volgende:
Trouwens, naked man he. Was dat niet dezelfde acteur als van Sex Architect Ted Moseby/Lance Hardwood
Sweet. Eindelijk een relaxed programma rond die tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef -Mo- het volgende:
HIMYM gaat door RTL5 uitgezonden worden. En het lijkt op wegprogrammeren. Elke werkdag om 18:00.
SPOILER: SynopsisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exactly.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef -Mo- het volgende:
Het is vanaf januari, precieze datum weet ik niet.
Maar jullie moeten BOOS zijn. RTL verkracht HIMYM, neemt het niet serieus en op deze manier mag HIMYM al blij zijn met 200k aan kijkers.
En de Amerikaanse kijkcijfers zijn aan het stijgen dit seizoen, dus ik ga er vanuit dat seizoen 5 er ook komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse kijkcijferes zijn niet bepalend voor het succes van de serie. Dus I couldn't care less.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
Volgende aflevering: The Fight.En voor de geïnteresseerden, de synopsissen van de twee aflerveringen daarna.SPOILER: SynopsisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wisten jullie dit trouwens?See for yourself:quote:The fake paramedics who help Barney with his "greatest pick-up line of all time" are played by the show's creators Craig Thomas and Carter Bays.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat Amerikaanse successeries hier in Nederland niet op waarde worden geschatquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
6 uur is toch een mooie tijd? Lekker met een bordje op schoot een uur lang in een scheur liggen. Was het maar vast januari
Dat RTL er vanaf wil, dat RTL het alleen gebruikt om een gat in de programmering te vullen, het niet serieus neemt, mij als HIMYM-fan beledigtquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef IQM het volgende:
Maar blijkbaar vind jij 6 uur dus ook geen probleem? Dus wat boeit het dan allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |