quote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee! Dat ligt zo enorm aan jezelf, door goed uit te zoeken waar je terecht komt. Wij hebben een schoonmaakrooster waardoor elke week alles schoongemaakt wordt, geen van mijn huisgenoten heeft ooit lopen kotsen en als er al eens kleine irritaties zijn, wat in de huidige samenstelling van ons huis zelden tot nooit voorkomt, kunnen we dat gewoon tegen elkaar zeggen.
Ik zit op kantoor.. leggingloos en broekpakkerig te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
Ik vrees dat ik met moesje ben. Om het tegendeel te bewijzen kán je er natuurlijk voor kiezen om een foto te posten
Ik wou net zeggen, die komt toch onder dat ultrageweldige glitterjurkje voor dat speciale themafeest?!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor.. leggingloos en broekpakkerig te zijn.![]()
Als de bijbehorende jurk binnen is dan PM ik je het resultaat. Goed?
en het is voor een themafeest.. irl durf ik dat ding echt niet aan, haha.
Daar kan ik ook echt niet tegenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook gelurkt in OUD, n.a.v. de ontboezeming van Moblo dat ze van OUD houdt, maar nu wens ik dat ik het niet gedaan had. Mijn eetlust is vollédig vertrokken na het zien van diesnotfoto's
.
Dus, wie er nog wil afvallen vandaag... kijk even in het bewuste topic! (zie postgeschiedenis van Moblo).
Yeah baby, yeah!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die komt toch onder dat ultrageweldige glitterjurkje voor dat speciale themafeest?!
Dan kan het niet hoerig genoeg!
[Austin Powers] Do I make you horny, baby? [Austin Powers]
Helaas gaan brutaal worden en en zindelijk worden hand in hand.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar kan ik ook echt niet tegenik wil wel kinderen maar eigenlijk pas wanneer ze zindelijk zijn en dat soort dingen niet meer voorkomen
Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Helaas gaan brutaal worden en en zindelijk worden hand in hand.
Mijn neefje van 3 mocht van mij pas van tafel als zijn bord leeg was. Boze blik in de ogen en "rotwijf!"
Ik: "dat mag jij niet zeggen en ik ga het aan mama vertellen"
neefje: "nee! nee! niet aan mama vertellen, dan... dan noem ik je twee keer rotwijf!"
Van z'n oudere zussenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeft
Nee die kant draaide het op het eind pas op. Het ging eigenlijk over de vraag waarom je nou eigenlijk kinderen neemt en toen 3 pagina'squote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het is een discussie over of je hele leven on hold moet als je kinderen krijgt. Interessante discussie, vooral nu ik bezig moet met m'n solligesprek.
Thee. Dat helpt. Maar ik heb nog steeds buikklachten
.
ja ranzig he?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook gelurkt in OUD, n.a.v. de ontboezeming van Moblo dat ze van OUD houdt, maar nu wens ik dat ik het niet gedaan had. Mijn eetlust is vollédig vertrokken na het zien van diesnotfoto's
.
Dus, wie er nog wil afvallen vandaag... kijk even in het bewuste topic! (zie postgeschiedenis van Moblo).
Nou grappig hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Televisie, school, radio, straat.. Er wordt niet meer op taal gelet lijkt wel, iedereen floept er maar van alles uit ongeacht er kinderen in de buurt zijn of niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
Mijn neefje woont niet in Nederland, dus andere factoren dan m'n nichtjes waren heel makkelijk uit te sluiten.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Televisie, school, radio, straat.. Er wordt niet meer op taal gelet lijkt wel, iedereen floept er maar van alles uit ongeacht er kinderen in de buurt zijn of niet.
Ik vind het grappig omdat het vaak volwassen zijn waar ze het van leren, terwijl diezelfde volwassenen erover gaan zeuren als een kind het zegtquote:Op woensdag 12 november 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou grappig hoor.
Ik schrok me rot toen ik voor het eerst 'rotwijf' genoemd werd door m'n nichtje van 9.
Mijn neefje van nu 7 liep op z'n 4e al te godverdommesen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:03 schreef loveli het volgende:
Mijn neefje woont niet in Nederland, dus andere factoren dan m'n nichtjes waren heel makkelijk uit te sluiten.
Dat wij nog steeds getolereerd worden hier in LIF verbaasd me nog steedsquote:Op woensdag 12 november 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Mijn salade was ok! Maar ik heb nog wel een beetje honger. maar straksjes heb ik nog mn T'tje.
Om maar weer ontopic te geraken.
Straks worden we nog naar OUD gekicked.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]familieleden zijn inderdaad ook vaak (onbewust) verantwoordelijk voor bepaalde uitspraken.
Mijn neefje kon buiten papa en mama niks zeggen totdat ik een keertje tieten zei. Toen had hij het ineens door hoor..
.
De ontboezemingen in dit topic zorgen voor goede kijkcijfers he. Dit is een van de prime time topicsquote:Op woensdag 12 november 2008 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat wij nog steeds getolereerd worden hier in LIF verbaasd me nog steeds
Das mooi kut dan. Succes met de zoektoch naar een nieuwe!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:19 schreef AKnynke het volgende:
even een snelle tvp. Mijn computer hield er gister mee op, waarschijnlijk is het het moederbord, en ben ik nu dus even computerloos. Voelt heel stom, want het was tevens mijn communicatie met Nederland, en die ben ik kwijt. Best kut!
Nu dus opzoek naar een nieuwe pc. Tenminste, morgen gaan ze me vertellen dat het moederbord kapot is, denk ik. En dan is het verhaal over en uit...
gelukkig ben ik bijna jarig, en komt sinterklaas eraan. Kan ik dat geld verzamelen iig.
Is toch logisch! Verhuizen slokt zooooooveel energie en tijd op!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:12 schreef kwakveense het volgende:
ben even niet zo reageerderig geloof ik...beetje preoccupied... sorry!
Ja, ik ook. >Ik vind het nu al kut! Maar goed, ik ga zo weer richting college. Tot over een paar topics!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
AKnynke wat balen! Zeker omdat je de computer gebruikt om contacten te onderhouden. Ik hoop dat je snel een nieuwe op de kop kunt tikken!
Het eerste wat ik 's ochtends doe is alle koffiekopjes met het oortje dezelfde kant op zetten, zodat ze alle 9 gelijk verdeeld zijn over de espresso machinequote:Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij was het niet goed, in ieder geval. Ik ging er nogal neurotisch mee om omdat ik dacht dat ik meer controle over alles had als ik maar vaak genoeg in m'n agenda keek. Ik heb m'n agenda een paar dagen bij m'n vriendinnetje in bewaring moeten geven om er achter te komen dat ik ook zonder agenda best wel weet wat er allemaal op de planning staat en dat het continue kijken er juist voor zorgde dat ik me opgefokt voelde. Zo heb ik ook geleerd dat het helemaal niet zo erg is als de koffiekopjes eens niet allemaal met de oortjes dezelfde kant op staan bijvoorbeeld. Juist door die controledwang los te laten, werd ik zoveel rustiger en kreeg ik meer controle!
Bijlezen heeft me een poosje geduurd, maar kusjes aan iedereen die zich niet goed voelt, een aai voor Vamp met d'r zielige been, succes voor Vik bij Humanitas en yay voor iedereen die een yay verdient! Ik zit alweer een poosje in de UB met m'n laptopje te vechten met Word.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
On the bright side: het is gelukkig geen ochtend meer..
We zijn hier niet in OUD hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind persoonlijk voor mijzelf, dat dat niets onderdoet aan het feit dat ik misselijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |