abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63156314
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:

Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeft
Televisie, school, radio, straat.. Er wordt niet meer op taal gelet lijkt wel, iedereen floept er maar van alles uit ongeacht er kinderen in de buurt zijn of niet.
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 12 november 2008 @ 13:03:12 #277
70532 loveli
N
pi_63156360
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:01 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Televisie, school, radio, straat.. Er wordt niet meer op taal gelet lijkt wel, iedereen floept er maar van alles uit ongeacht er kinderen in de buurt zijn of niet.
Mijn neefje woont niet in Nederland, dus andere factoren dan m'n nichtjes waren heel makkelijk uit te sluiten.
crap in = crap out
pi_63156378
Mijn salade was ok! Maar ik heb nog wel een beetje honger. maar straksjes heb ik nog mn T'tje.

Om maar weer ontopic te geraken.
Straks worden we nog naar OUD gekicked .
Fok!bejaarde
pi_63156390
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou grappig hoor .
Ik schrok me rot toen ik voor het eerst 'rotwijf' genoemd werd door m'n nichtje van 9 .

Mijn neefje van nu 7 liep op z'n 4e al te godverdommesen .
Ik vind het grappig omdat het vaak volwassen zijn waar ze het van leren, terwijl diezelfde volwassenen erover gaan zeuren als een kind het zegt

En rotwijf valt nog mee, hoor veelste vaak kutwijf door kinderen gebruikt worden
  woensdag 12 november 2008 @ 13:05:22 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63156407
Gadverdamme, wat een smerige foto . Waarom sla ik waarschuwingen altijd in de wind! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63156461
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:03 schreef loveli het volgende:

Mijn neefje woont niet in Nederland, dus andere factoren dan m'n nichtjes waren heel makkelijk uit te sluiten.
familieleden zijn inderdaad ook vaak (onbewust) verantwoordelijk voor bepaalde uitspraken.

Mijn neefje kon buiten papa en mama niks zeggen totdat ik een keertje tieten zei. Toen had hij het ineens door hoor. . .
Fok!bejaarde
pi_63156470
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Mijn salade was ok! Maar ik heb nog wel een beetje honger. maar straksjes heb ik nog mn T'tje.

Om maar weer ontopic te geraken.
Straks worden we nog naar OUD gekicked .
Dat wij nog steeds getolereerd worden hier in LIF verbaasd me nog steeds
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63156490
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Anosmie het volgende:

[..]

familieleden zijn inderdaad ook vaak (onbewust) verantwoordelijk voor bepaalde uitspraken.

Mijn neefje kon buiten papa en mama niks zeggen totdat ik een keertje tieten zei. Toen had hij het ineens door hoor. . .

Bij ons is t, tot nu toe onschuldig, mijn neefje noemt de tv nu "ernie"
"ernie aan?"

(we hebben hem een sesamstraatdvd gegeven en daar is ie helemaal wild van )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 november 2008 @ 13:10:47 #284
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63156509
er kletsen teveel modjes mee om eruit gekickt te worden denk ik we zíjn gewoon de LIf SC
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63156528
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Dat wij nog steeds getolereerd worden hier in LIF verbaasd me nog steeds
De ontboezemingen in dit topic zorgen voor goede kijkcijfers he. Dit is een van de prime time topics
Fok!bejaarde
  woensdag 12 november 2008 @ 13:12:17 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63156542
jeej, mn moeder gaat vanmiddag met me extra verhuisdozen kopen (ik had uitreaard de helft te weinig gekocht in naief optimisme)

en nu boodschapjes doen.

ben even niet zo reageerderig geloof ik...beetje preoccupied... sorry!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:19:21 #287
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63156732
even een snelle tvp. Mijn computer hield er gister mee op, waarschijnlijk is het het moederbord, en ben ik nu dus even computerloos. Voelt heel stom, want het was tevens mijn communicatie met Nederland, en die ben ik kwijt. Best kut!

Nu dus opzoek naar een nieuwe pc. Tenminste, morgen gaan ze me vertellen dat het moederbord kapot is, denk ik. En dan is het verhaal over en uit...

gelukkig ben ik bijna jarig, en komt sinterklaas eraan. Kan ik dat geld verzamelen iig.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63156788
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:19 schreef AKnynke het volgende:
even een snelle tvp. Mijn computer hield er gister mee op, waarschijnlijk is het het moederbord, en ben ik nu dus even computerloos. Voelt heel stom, want het was tevens mijn communicatie met Nederland, en die ben ik kwijt. Best kut!

Nu dus opzoek naar een nieuwe pc. Tenminste, morgen gaan ze me vertellen dat het moederbord kapot is, denk ik. En dan is het verhaal over en uit...

gelukkig ben ik bijna jarig, en komt sinterklaas eraan. Kan ik dat geld verzamelen iig.
Das mooi kut dan. Succes met de zoektoch naar een nieuwe!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 november 2008 @ 13:22:31 #289
331 Merel
Be here now.
pi_63156830
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:12 schreef kwakveense het volgende:

ben even niet zo reageerderig geloof ik...beetje preoccupied... sorry!
Is toch logisch! Verhuizen slokt zooooooveel energie en tijd op!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 12 november 2008 @ 13:26:14 #290
331 Merel
Be here now.
pi_63156941
AKnynke wat balen! Zeker omdat je de computer gebruikt om contacten te onderhouden. Ik hoop dat je snel een nieuwe op de kop kunt tikken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63157297
ja, zo, thuis

nu even lunchen, relaxen, leren en relaxen en leren en relaxen en koken, en nou ja..
Ja doei.
pi_63157391
ok, ik haat OUD weer
Ja doei.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:41:15 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63157459
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
AKnynke wat balen! Zeker omdat je de computer gebruikt om contacten te onderhouden. Ik hoop dat je snel een nieuwe op de kop kunt tikken!
Ja, ik ook. >Ik vind het nu al kut! Maar goed, ik ga zo weer richting college. Tot over een paar topics!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63157648
ik vind dat ik misselijk ben
Ja doei.
pi_63157714
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat ik misselijk ben
On the bright side: het is gelukkig geen ochtend meer. .
Fok!bejaarde
pi_63157849
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Voor mij was het niet goed, in ieder geval. Ik ging er nogal neurotisch mee om omdat ik dacht dat ik meer controle over alles had als ik maar vaak genoeg in m'n agenda keek. Ik heb m'n agenda een paar dagen bij m'n vriendinnetje in bewaring moeten geven om er achter te komen dat ik ook zonder agenda best wel weet wat er allemaal op de planning staat en dat het continue kijken er juist voor zorgde dat ik me opgefokt voelde. Zo heb ik ook geleerd dat het helemaal niet zo erg is als de koffiekopjes eens niet allemaal met de oortjes dezelfde kant op staan bijvoorbeeld. Juist door die controledwang los te laten, werd ik zoveel rustiger en kreeg ik meer controle!

Bijlezen heeft me een poosje geduurd, maar kusjes aan iedereen die zich niet goed voelt, een aai voor Vamp met d'r zielige been, succes voor Vik bij Humanitas en yay voor iedereen die een yay verdient! Ik zit alweer een poosje in de UB met m'n laptopje te vechten met Word.
Het eerste wat ik 's ochtends doe is alle koffiekopjes met het oortje dezelfde kant op zetten, zodat ze alle 9 gelijk verdeeld zijn over de espresso machine
pi_63157858
ik vind persoonlijk voor mijzelf, dat dat niets onderdoet aan het feit dat ik misselijk ben
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 12 november 2008 @ 13:54:51 #298
70532 loveli
N
pi_63157889
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

On the bright side: het is gelukkig geen ochtend meer. .
You made my day!
crap in = crap out
  woensdag 12 november 2008 @ 13:55:42 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63157917
Mijn referentie heeft gemaild: "Ik kan wel wat aardigs over je zeggen, dat je betrouwbaar bent, en altijd bereid om te helpen en kwaliteit levert." en ik kreeg mail of ik morgen kan langs komen bij Humanitas, bij degene die de taalondersteuning coördineert. Uitgerekend morgen .

Ik ben klaar met voorbereiden . Vanavond even alles uitprinten en dan nog even goed doorlezen in de trein morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63157935
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind persoonlijk voor mijzelf, dat dat niets onderdoet aan het feit dat ik misselijk ben
We zijn hier niet in OUD hoor.

Vieze snottebellen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')