quote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee! Dat ligt zo enorm aan jezelf, door goed uit te zoeken waar je terecht komt. Wij hebben een schoonmaakrooster waardoor elke week alles schoongemaakt wordt, geen van mijn huisgenoten heeft ooit lopen kotsen en als er al eens kleine irritaties zijn, wat in de huidige samenstelling van ons huis zelden tot nooit voorkomt, kunnen we dat gewoon tegen elkaar zeggen.
Ik zit op kantoor.. leggingloos en broekpakkerig te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
Ik vrees dat ik met moesje ben. Om het tegendeel te bewijzen kán je er natuurlijk voor kiezen om een foto te posten
Ik wou net zeggen, die komt toch onder dat ultrageweldige glitterjurkje voor dat speciale themafeest?!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor.. leggingloos en broekpakkerig te zijn.![]()
Als de bijbehorende jurk binnen is dan PM ik je het resultaat. Goed?
en het is voor een themafeest.. irl durf ik dat ding echt niet aan, haha.
Daar kan ik ook echt niet tegenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook gelurkt in OUD, n.a.v. de ontboezeming van Moblo dat ze van OUD houdt, maar nu wens ik dat ik het niet gedaan had. Mijn eetlust is vollédig vertrokken na het zien van diesnotfoto's
.
Dus, wie er nog wil afvallen vandaag... kijk even in het bewuste topic! (zie postgeschiedenis van Moblo).
Yeah baby, yeah!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die komt toch onder dat ultrageweldige glitterjurkje voor dat speciale themafeest?!
Dan kan het niet hoerig genoeg!
[Austin Powers] Do I make you horny, baby? [Austin Powers]
Helaas gaan brutaal worden en en zindelijk worden hand in hand.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar kan ik ook echt niet tegenik wil wel kinderen maar eigenlijk pas wanneer ze zindelijk zijn en dat soort dingen niet meer voorkomen
Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Helaas gaan brutaal worden en en zindelijk worden hand in hand.
Mijn neefje van 3 mocht van mij pas van tafel als zijn bord leeg was. Boze blik in de ogen en "rotwijf!"
Ik: "dat mag jij niet zeggen en ik ga het aan mama vertellen"
neefje: "nee! nee! niet aan mama vertellen, dan... dan noem ik je twee keer rotwijf!"
Van z'n oudere zussenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeft
Nee die kant draaide het op het eind pas op. Het ging eigenlijk over de vraag waarom je nou eigenlijk kinderen neemt en toen 3 pagina'squote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het is een discussie over of je hele leven on hold moet als je kinderen krijgt. Interessante discussie, vooral nu ik bezig moet met m'n solligesprek.
Thee. Dat helpt. Maar ik heb nog steeds buikklachten
.
ja ranzig he?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook gelurkt in OUD, n.a.v. de ontboezeming van Moblo dat ze van OUD houdt, maar nu wens ik dat ik het niet gedaan had. Mijn eetlust is vollédig vertrokken na het zien van diesnotfoto's
.
Dus, wie er nog wil afvallen vandaag... kijk even in het bewuste topic! (zie postgeschiedenis van Moblo).
Nou grappig hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig om te achterhalen waar een kind dat gehoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |