abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63143632
Ik heb die groene jurk nu toch maar op marktplaats gezet Ik doe er toch niks meer mee
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:27:04 #77
163650 Greys
pi_63143640
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Greys negeert ons, want ze post wel in het Bengalentopic! Wat een biatch! .
Heb je wel gezien WAT een posts? Hoe lang en uitgebreid!? Daar was ik wel even mee bezig

Oh en nog even over schoenen en laarzen:
Mijn lievelingslaarzen, daar zijn die piepkleine zooltjes van mijn hakken van afgesleten. Dus nu steekt daar een ijzeren punt doorheen. Ik ben daar gewoon op doorgelopen ( ) en nu beginnen die ijzeren staafjes ook een beetje te slijten. Heb ik nu mijn kans verziekt om daar nieuwe zooltjes op te laten zetten? Of jassen ze er dan nieuwe ijzeren staafjes in? Hoe werkt zoiets?

Stel dat ze nog verzoold kunnen worden, dan moet ik ze wel eerst even een nachtje in de vriezer leggen. Want ik heb dus echt stinkpoten en ik durf ze zo niet in te leveren bij een onfortuinlijke schoenmaker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:27:22 #78
331 Merel
Be here now.
pi_63143652
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!! Dat is pas erg .
Maar soms wil je toch kunnen nazoeken wanneer iets ookalweer gebeurd is! Ook als het niet om een geplande afspraak gaat.

Als ik agenda's van jaren geleden teruglees weet ik ook nog steeds wat de onduidelijke afkortingen betekenen. Soms staat er alleen maar een letter (voorletter van iemands naam), maar dan weet ik meteen weer wie dat was en wat ik met 'm gedaan heb
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63143662
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
Ik schrijf ook vaak dingen achteraf in m'n agenda, zodat ik nog precies weet wat wanneer gebeurde
Dat doe ik ook!

Ik keek tot een poosje geleden echt neurotisch vaak in m'n agenda. Ik moest dat afleren van de psych en gelukkig is me dat gelukt. Voel me veel vrijer. Stom hè, hoe veel invloed zo'n boekje kan hebben?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63143686
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je wel gezien WAT een posts? Hoe lang en uitgebreid!? Daar was ik wel even mee bezig

Oh en nog even over schoenen en laarzen:
Mijn lievelingslaarzen, daar zijn die piepkleine zooltjes van mijn hakken van afgesleten. Dus nu steekt daar een ijzeren punt doorheen. Ik ben daar gewoon op doorgelopen ( ) en nu beginnen die ijzeren staafjes ook een beetje te slijten. Heb ik nu mijn kans verziekt om daar nieuwe zooltjes op te laten zetten? Of jassen ze er dan nieuwe ijzeren staafjes in? Hoe werkt zoiets?

Stel dat ze nog verzoold kunnen worden, dan moet ik ze wel eerst even een nachtje in de vriezer leggen. Want ik heb dus echt stinkpoten en ik durf ze zo niet in te leveren bij een onfortuinlijke schoenmaker
Ja hoor, dat kan gewoon gemaakt worden, ook zo vaak gedaan Anders moeten ze om de 2 weken naar de schoenmaker

Ik weet trouwens wel een goede schoenmaker in Rotterdam, 1 x de hakken daar laten verzolen en het hoeft nooit meer! Hij zit bij metrostation Beurs. Helaas heb ik nog neit zo'n goede in Amsterdam gevonden
pi_63143700
Hoe zeg je tegen iemand dat je tijd voor jezelf nodig hebt, zonder dat dat de ander het persoonlijk op kan vatten.

Want: Ik heb tijd nodig om na te denken klinkt zo... dramatisch
pi_63143727
Mamsie!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63143732
quote:

Daar ging bijna mijn koffie over het toetsenbord...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63143760
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe zeg je tegen iemand dat je tijd voor jezelf nodig hebt, zonder dat dat de ander het persoonlijk op kan vatten.

Want: Ik heb tijd nodig om na te denken klinkt zo... dramatisch
geen idee.. waarom heb je tijd nodig? Om het briefje of om je school?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:31:03 #85
331 Merel
Be here now.
pi_63143764
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:28 schreef Ewelina het volgende:

Ik weet trouwens wel een goede schoenmaker in Rotterdam, 1 x de hakken daar laten verzolen en het hoeft nooit meer! Hij zit bij metrostation Beurs. Helaas heb ik nog neit zo'n goede in Amsterdam gevonden
Oh fijn om te weten!! De schoenmaker op Utrecht Centraal is ook zo geweldig trouwens.

PF, wat dacht je van "Schattiepetattie, ik vind je geweldig, maar ik heb het zo druk met m'n studie (of whatever) dus ik kan even wat minder afspreken. Maar als troost zal ik voortaan altijd je zwemmertjes doorslikken hoor!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63143777
Waar in rotterdam zit ie?
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:31:26 #87
331 Merel
Be here now.
pi_63143779
Of heb je echt tijd nodig om na te denken vanwege iets anders..?
pi_63143808
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh fijn om te weten!! De schoenmaker op Utrecht Centraal is ook zo geweldig trouwens.

PF, wat dacht je van "Schattiepetattie, ik vind je geweldig, maar ik heb het zo druk met m'n studie (of whatever) dus ik kan even wat minder afspreken. Maar als troost zal ik voortaan altijd je zwemmertjes doorslikken hoor!"
pi_63143811
trusten meisjes
pi_63143814
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar in rotterdam zit ie?
Le-zen PF, lezen

In de hal bij metrostation Beurs, vlakbij de Koopgoot.
pi_63143818
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat doe ik ook!

Ik keek tot een poosje geleden echt neurotisch vaak in m'n agenda. Ik moest dat afleren van de psych en gelukkig is me dat gelukt. Voel me veel vrijer. Stom hè, hoe veel invloed zo'n boekje kan hebben?
Dat doe ik ook vaak, vooral als ik heel veel verschillende dingen moet doen, dan krijg ik weer een beetje het overzicht terug in m'n hoofd. Is dat slecht? Ik voel me juist rustiger als ik weet dat het allemaal ergens staat en dat het niet erg is als ik het even niet meer in m'n hoofd heb.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:32:54 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63143823
quote:

[..]

Noes meid! Kist wol in boek oer Boris skriuwe!
Niet meer actief op Fok!
pi_63143825
Ik heb heel veel dagboeken. Ik heb tegen mijn beste vriendin gezegd, dat als ik dood ga, ze alles uit d'r handen moet laten vallen, naar m'n huis moet rennen en die dingen in veiligheid stellen. (dat wil zeggen, de prullenbak).
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:34:33 #94
331 Merel
Be here now.
pi_63143872
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel veel dagboeken. Ik heb tegen mijn beste vriendin gezegd, dat als ik dood ga, ze alles uit d'r handen moet laten vallen, naar m'n huis moet rennen en die dingen in veiligheid stellen. (dat wil zeggen, de prullenbak).
Ik heb ook met vriendinnen afgesproken dat ze bepaalde dingen even veilig moeten stellen voordat m'n ouders m'n spullen gaan uitzoeken als ik dood ben
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:34:41 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63143879
[quote]Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
[/quote

Haha. Ik heb Mark gesommeerd m'n pc te formatteren als ik dood ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_63143901
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
Nee Dat soort egodocumenten zijn juist fijn voor historici! Als je wilt dat je naam voortleeft...
pi_63143922
Welterusten ladies, ik kruip in bed bij mijn ventje!
pi_63143924
Oh, en ik heb dus NIET zo'n regeling getroffen. Boeiend dat ze dan mijn geheimen te weten komen,ik ben dan toch al dood
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:36:31 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63143943
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar soms wil je toch kunnen nazoeken wanneer iets ookalweer gebeurd is! Ook als het niet om een geplande afspraak gaat.
Nope, dat heb ik niet .

Maar ik moet wel zeggen dat ik gisteren verwoede pogingen heb gedaan om met behulp van de vakantiedata en de kalender in Windows de tijdslijn met Mevrouw te reconstrueren . Dat is ook erg .
Niet meer actief op Fok!
pi_63143969
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb ook met vriendinnen afgesproken dat ze bepaalde dingen even veilig moeten stellen voordat m'n ouders m'n spullen gaan uitzoeken als ik dood ben
Wat luguber...
Ik heb daar nog nooit over nagedacht, maar het is misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')