Heb je wel gezien WAT een posts? Hoe lang en uitgebreid!? Daar was ik wel even mee bezigquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Greys negeert ons, want ze post wel in het Bengalentopic! Wat een biatch!.
Maar soms wil je toch kunnen nazoeken wanneer iets ookalweer gebeurd is! Ook als het niet om een geplande afspraak gaat.quote:
Dat doe ik ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
Ik schrijf ook vaak dingen achteraf in m'n agenda, zodat ik nog precies weet wat wanneer gebeurde
Ja hoor, dat kan gewoon gemaakt worden, ook zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel gezien WAT een posts? Hoe lang en uitgebreid!? Daar was ik wel even mee bezig
Oh en nog even over schoenen en laarzen:
Mijn lievelingslaarzen, daar zijn die piepkleine zooltjes van mijn hakken van afgesleten. Dus nu steekt daar een ijzeren punt doorheen. Ik ben daar gewoon op doorgelopen () en nu beginnen die ijzeren staafjes ook een beetje te slijten. Heb ik nu mijn kans verziekt om daar nieuwe zooltjes op te laten zetten? Of jassen ze er dan nieuwe ijzeren staafjes in? Hoe werkt zoiets?
![]()
Stel dat ze nog verzoold kunnen worden, dan moet ik ze wel eerst even een nachtje in de vriezer leggen. Want ik heb dus echt stinkpoten en ik durf ze zo niet in te leveren bij een onfortuinlijke schoenmaker![]()
Daar ging bijna mijn koffie over het toetsenbord...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Stel dat ze nog verzoold kunnen worden, dan moet ik ze wel eerst even een nachtje in de vriezer leggen. Want ik heb dus echt stinkpoten en ik durf ze zo niet in te leveren bij een onfortuinlijke schoenmaker![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe zeg je tegen iemand dat je tijd voor jezelf nodig hebt, zonder dat dat de ander het persoonlijk op kan vatten.
Want: Ik heb tijd nodig om na te denken klinkt zo... dramatisch
Oh fijn om te weten!! De schoenmaker op Utrecht Centraal is ook zo geweldig trouwens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet trouwens wel een goede schoenmaker in Rotterdam, 1 x de hakken daar laten verzolen en het hoeft nooit meer! Hij zit bij metrostation Beurs. Helaas heb ik nog neit zo'n goede in Amsterdam gevonden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh fijn om te weten!! De schoenmaker op Utrecht Centraal is ook zo geweldig trouwens.
PF, wat dacht je van "Schattiepetattie, ik vind je geweldig, maar ik heb het zo druk met m'n studie (of whatever) dus ik kan even wat minder afspreken. Maar als troost zal ik voortaan altijd je zwemmertjes doorslikken hoor!"
Le-zen PF, lezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar in rotterdam zit ie?
Dat doe ik ook vaak, vooral als ik heel veel verschillende dingen moet doen, dan krijg ik weer een beetje het overzicht terug in m'n hoofd. Is dat slecht? Ik voel me juist rustiger als ik weet dat het allemaal ergens staat en dat het niet erg is als ik het even niet meer in m'n hoofd heb.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!
Ik keek tot een poosje geleden echt neurotisch vaak in m'n agenda. Ik moest dat afleren van de psych en gelukkig is me dat gelukt. Voel me veel vrijer. Stom hè, hoe veel invloed zo'n boekje kan hebben?
Noes meid! Kist wol in boek oer Boris skriuwe!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel gezien WAT een posts? Hoe lang en uitgebreid!? Daar was ik wel even mee bezig
Ik heb ook met vriendinnen afgesproken dat ze bepaalde dingen even veilig moeten stellen voordat m'n ouders m'n spullen gaan uitzoeken als ik dood benquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel veel dagboeken. Ik heb tegen mijn beste vriendin gezegd, dat als ik dood ga, ze alles uit d'r handen moet laten vallen, naar m'n huis moet rennen en die dingen in veiligheid stellen. (dat wil zeggen, de prullenbak).
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel veel dagboeken. Ik heb tegen mijn beste vriendin gezegd, dat als ik dood ga, ze alles uit d'r handen moet laten vallen, naar m'n huis moet rennen en die dingen in veiligheid stellen. (dat wil zeggen, de prullenbak).
Nope, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar soms wil je toch kunnen nazoeken wanneer iets ookalweer gebeurd is! Ook als het niet om een geplande afspraak gaat.
Wat luguber...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook met vriendinnen afgesproken dat ze bepaalde dingen even veilig moeten stellen voordat m'n ouders m'n spullen gaan uitzoeken als ik dood ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |