Die past beter in het Kniertentopicquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Volgend jaar mei wordt de Lidl in Bleiswijk geopend. Hoezee!
Ik dacht, laat ik dit belangrijk nieuws even met jullie delen!
Hihi, je mag best mijn fok!mama zijn hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik had op zich ook wel de moeder van Goodbye kunnen zijn![]()
Had ik best leuk gevondenDan had ik er wel erg vroeg bij moeten zijn, maar het HAD gekund
Noh!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die past beter in het Kniertentopic
O ja, verkeerd gelezenquote:
Ik heb echt geen tijd om naar de Lidl te gaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Merel het volgende:
LidlIk eet dus tegenwoordig voor ¤ 20 per week hè, sinds ik daar boodschappen doe
Spraakzame mannenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef mordradead het volgende:
.
Ik ben zo'n echte huisvrouw geworden, elke zaterdag op de fiets naar de Lidl en dan m'n fietstassen volladenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tijd om naar de Lidl te gaan
Eén keer per week boodschappen doen, van tevoren lijstje maken, spullen in de aanbieding kopen, grote hoeveelheden maken en extra porties invriezen... En ik ben gek op stamppotten en die kosten niksquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pfoe leer het mij, ik kom op de een of andere manier altijd op >7 p.p.p.d.
en opeens kan ik blijkbaar niet meer met geld omgaanBah!
In dat opzicht is Co dan weer eerder mijn mama, want blond en klein.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Co kan mijn mama zijnMaar ik denk eerder greys, want die heeft ook bruin haar en is lang!
Er komt hier in leeuwarden een Jumbo.quote:
Ik profileer mijzelf enkel als allochtoon wanneer het mij uitkomt, ik ben een excuusallochtoon.quote:
Voor mijn postcount hequote:
Woon jij in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Er komt hier in leeuwarden een Jumbo.
[..]
Ik profileer mijzelf enkel als allochtoon wanneer het mij uitkomt, ik ben een excuusallochtoon.
[..]
Voor mijn postcount he
Op zaterdag ben ik ook altijd druk. Ik weet echt wel dat het goedkoop is en ik wil best besparen, maar het komt er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben zo'n echte huisvrouw geworden, elke zaterdag op de fiets naar de Lidl en dan m'n fietstassen volladen
Foto! Het klinkt echt geweldigquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef loveli het volgende:
De term FMB kende ik niet, maar ik heb wel een paar exemplaren in de kast. Mijn favo paar: Charles Jourdan zwart met bruine laarzen, goud gevoerd met aan de achterkant een rijgveter waardoor ze een korset-look hebben..
Oh vamp, wat klote!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef vamperotica het volgende:
Ik had dus nét het vorige topic bijgelezen....
Zijn we nog aan het rellen? Als ik ga kijken loop ik hier weer achter!
Zag dat er naar mn pootje gevraagd werd....
Hij begint te vervelen!
Hij doet niet echt pijn, behalve als ik 'm beweeg en dat doe ik vaak! ( ben zooooo blij met geen gips! ) Ik wil er op staan, maar zak erdoor.
Als ik mn knie wil strekken doet mn voet niet mee...Krijg m ook niet horizontaal opgetild ( gestrekt op de bank leggen lukt dus niet, daar moet iemand bij helpen)
En alles begint steeds zwarter/groener/geler te worden!
Mn tenen naar mn knie buigen kost ontzettend veel moeite...Lijkt wel of mn kuitspier enorm veel korter is geworden!
Ik was de jongste op de meet, als jij nou de volgende keer ook komt, dan niet meer!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:00 schreef Chicolate het volgende:Rellen in andere topics.
Maar nu voel ik me jong. Bijna iedereen hier had mijn mama kunnen zijn.
En ik heb zelfde maat als PF, maar geen broeken om boven hakken te dragen. En ik kan er niet op lopen. Vraag me nog steeds af hoe mn vriend zou reageren als ik met rokje en hakken zou komen aanzetten. Toen ik het een keer vroeg zei ie alleen maar "doe maar niet".
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Zorgen je kinders wel een beetje goed voor je Vamp?
Koop een skinny. Als je dezelfde maat hebt als PF zal dat prima staanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:00 schreef Chicolate het volgende:Rellen in andere topics.
Maar nu voel ik me jong. Bijna iedereen hier had mijn mama kunnen zijn.
En ik heb zelfde maat als PF, maar geen broeken om boven hakken te dragen. En ik kan er niet op lopen. Vraag me nog steeds af hoe mn vriend zou reageren als ik met rokje en hakken zou komen aanzetten. Toen ik het een keer vroeg zei ie alleen maar "doe maar niet".
Pff, ik las kutspier.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[...]
Lijkt wel of mn kuitspier enorm veel korter is geworden!
Pumpquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:03 schreef Esse_est het volgende:
Rellen? Wat waar? Even snelle samenvatting graag?
Ben net terug van de pump *hijg* en moet zo nog naar de onthulling van de nieuwe Priens!
quote:
cambuurquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja, de stad van Cambuur.
ik ben sindskort successupporter
Jij negeert mijn laatste mailtje, jij bent net zo ergquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Greys negeert ons, want ze post wel in het Bengalentopic! Wat een biatch!.
Mijn schoenen zijn zelfde maat, ik schijn gekrompen te zijn van 42/43 (sportschoenen) naar 41/42 (normale schoenen/snowboardschoenen), broeken ben ik 2 maten groter, en mijn bovenbenen nog wel meer dan datquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Koop een skinny. Als je dezelfde maat hebt als PF zal dat prima staan
Ja nee nu voel ik me welkomquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was de jongste op de meet, als jij nou de volgende keer ook komt, dan niet meer!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Foto! Het klinkt echt geweldig
Ik heb ook laarzen met zo'n rijgachterkant, ik vind het echt ubersexy
[ afbeelding ]
Niet heel duidelijke foto trouwensMijn favoriete paar, omdat ze zo lekker lopen.
Heb je nou kussentjes gemaakt van die miskoop galajurk?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Foto! Het klinkt echt geweldig
Ik heb ook laarzen met zo'n rijgachterkant, ik vind het echt ubersexy
[ afbeelding ]
Niet heel duidelijke foto trouwensMijn favoriete paar, omdat ze zo lekker lopen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
cambuurhadden ze lekker failliet moeten laten gaan.
Ja, je merkt snel dat je spieren afbreken als je ze niet gebruiktquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef vamperotica het volgende:
Ik had dus nét het vorige topic bijgelezen....
Zijn we nog aan het rellen? Als ik ga kijken loop ik hier weer achter!
Zag dat er naar mn pootje gevraagd werd....
Hij begint te vervelen!
Hij doet niet echt pijn, behalve als ik 'm beweeg en dat doe ik vaak! ( ben zooooo blij met geen gips! ) Ik wil er op staan, maar zak erdoor.
Als ik mn knie wil strekken doet mn voet niet mee...Krijg m ook niet horizontaal opgetild ( gestrekt op de bank leggen lukt dus niet, daar moet iemand bij helpen)
En alles begint steeds zwarter/groener/geler te worden!
Mn tenen naar mn knie buigen kost ontzettend veel moeite...Lijkt wel of mn kuitspier enorm veel korter is geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |