Mn pootje bedoel je?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar is het wel goed zo veel te bewegen?
Die binnenkant!quote:
Heul niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij negeert mijn laatste mailtje, jij bent net zo erg![]()
Ohja, daar ben ik dan weer niet zo van op de hoogte. Maar cambuur is. eh. ja. typisch liwwaddersquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heb je nou kussentjes gemaakt van die miskoop galajurk?
[..]Nee, de nieuwe voorzitter was ook de voorzitter van de club waar ik vroeger speelde dus hij is een held. Maar hestou oek woont in Liwwadden ofsuh?
Weggooien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat doen jullie met oude agenda's?
Ah joh, dan vinden ze je schattig enzo, alleen maar handig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn zelfde maat, ik schijn gekrompen te zijn van 42/43 (sportschoenen) naar 41/42 (normale schoenen/snowboardschoenen), broeken ben ik 2 maten groter, en mijn bovenbenen nog wel meer dan dat. Ik heb wel een andere, normale broek in de planning maar die aankoop stel ik steeds uit omdat ik het eigenlijk te duur vind en een donkerdere kleur wil
.
[..]
Ja nee nu voel ik me welkom![]()
Vamp
Nee. De kussens hebben een andere kleur, die zijn blauw, en de jurk is groen en nog intactquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heb je nou kussentjes gemaakt van die miskoop galajurk?
[..]
Bewaren tot in de eeuwen der eeuwen amen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weggooien.... sommige pas jaaaaaaren later, maar toch!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leeuwarden is wel kwaliteit hequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, daar ben ik dan weer niet zo van op de hoogte. Maar cambuur is. eh. ja. typisch liwwadders![]()
Wauw, ik beheers het Liwwadders niet meer hoorWoonde er vlakbij
Ik heb ook geen standaard maat, daarom koop ik bijna alle schoenen die me passen. Vlakbij EuroDisney hebben ze een designeroutlet en daar was een winkel van dit merk. Hiervan durf ik bijna blind te kopen zonder te passen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die binnenkant!Mijne komen overigens gewoon van de Dr. Adams. Eigenlijk wilde ik ze ook nog in een andere kleur, omdat ze zo fantastisch lopen en als 1 van de weinige laarzen echt goed zitten (ik heb smalle enkels, maar wel iets forsere kuiten dan de standaardmaat, dus heel veel laarzen zitten niet goed). Jammer genoeg hebben ze ze niet meer.
Ligt er een beetje aan hoe je ze hebt gebruikt. Als je dan toch iets wilt bewaren, dan zijn agenda's soms best leuk. Die van mij zijn te saai om te bewaren, ik schrijf er weinig persoonlijks in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef vamperotica het volgende:
Weggooien.... sommige pas jaaaaaaren later, maar toch!
Wat grappig, dat doe ik ook. Als een afspraak niet door is gegaan streep ik hem achteraf nog door, dat soort dingen. Ik dacht dat ik de enige was met zulke neurotische trekjes.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
Ik schrijf ook vaak dingen achteraf in m'n agenda, zodat ik nog precies weet wat wanneer gebeurde
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
Ik schrijf ook vaak dingen achteraf in m'n agenda, zodat ik nog precies weet wat wanneer gebeurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |