Dat dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon... leuk....
En ja ze waren nogal geplanned... op de laatste na.
Ik mag toch hopen dat je dat wel zeker weet als moeder.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
vanaf het moment dat je kiest om voor een kind te gaan heb je zorgen.
Is het geboren?
Bedoel dus de zorgen van 'als het is geboren?'quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat wel zeker weet als moeder.
Het was een slechte tvpquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dus de zorgen van 'als het is geboren?'
Waarom leg ik dit nog uit .![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik maakte nergens een kutopmerking en voor de rest... mja, het zal wel...
Anyway:
SHE:
Kinderen gaan vast ook nog weleens roepen dat je een 'stomme moeder' bent. (en die woorden kunnen wisselen per leeftijdscategorie), maar dat menen ze heus niet
.
Waarom zou jíj eigenlijk kinderen willen?
Jammer voor jou, vaders, maar voor zonen blijft hun moeder vaak heel bijzonder en belangrijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En wat vooral voor moeders vervelend is: je brengt ze groot en na een jaar of 18-20 ben je als ouder juist niét meer de belangrijkste persoon
Daar sta je dan
Gaat vanzelf zeggen ze....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker..dat enorm veel liefde te geven.
Nu is dat voor mij een punt, want dat heb ik helemaal niet. Ik vind het soms al een opgave om het in mijn partner te steken, laat staan in nog een mens.
Erg he?
Daarom wilde ik stiekem ook heel graag een jongetjequote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef Smirre het volgende:
[..]
Jammer voor jou, vaders, maar voor zonen blijft hun moeder vaak heel bijzonder en belangrijk.Ik ben gelukkig veilig met in ieder geval 1 zo'n exemplaar. Ik heb zo half het vermoeden dat dochterlief me nog wel eens de keet kan uitvechten. Ze is ook veel te lief nu.
Ik slik voorlopig nog wel even braaf de pil hoor ( ik was wel even gestopt maar ik werd helemaal eng en mental ervanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh....let op:
SHE! Voordat je gaat neuken: wil je eerst even een weekendje (of een dag, da's ook voldoende) oppassen op die van ons?
o maar door de pil heen kan ook prima hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 00:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik slik voorlopig nog wel even braaf de pil hoor ( ik was wel even gestopt maar ik werd helemaal eng en mental ervandus weer begonnen )
Dus kom maar op met die mormels. Als ik die van jou stuk maak is het niet zo erg
Jíj bepaalt de redenen, niet ik (of wie dan ook).quote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm...denk denk...ik denk omdat ik benieuwd ben naar wat het met me doet als mens.
Of ik er een beter mens van word, of het die fantastische uitdaging is die ze zeggen dat het is, of ik dat magische ga voelen, of ik ervan leer.
Allemaal dingen waar ik best benieuwd naar ben, maar ze zijn allemaal zo op mij gericht dat ik me afvraag of dat wel de juiste redenen zijn en of dat niet iets anders moet zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik slik voorlopig nog wel even braaf de pil hoor ( ik was wel even gestopt maar ik werd helemaal eng en mental ervandus weer begonnen )
Hou je er even rekening mee dat ik geen nieuwe kan maken?quote:Dus kom maar op met die mormels. Als ik die van jou stuk maak is het niet zo erg
weet ik, is mij ook al eens geluktquote:Op woensdag 12 november 2008 00:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
o maar door de pil heen kan ook prima hoor
Ik vond dat zelf niet zo'n heel goed plan destijdsquote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
juh het resultaat komt over zo'n 6 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |