Geweldig leuke serie mijns inziensquote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha hosti, ik wilde net vragen volgen er nog mensen heroes hier.
Heb hem net gekeken. Vage ep, maar tegelijkertijd ook heel duidelijk
Ik wilde dat ik dat gedaan had, al dat gezeik altijd op die episodes. Waarom kijk je dan uberhaupt nog als er niks aan deugt e.d.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben ook al de hele dag het heroes topic aan het mijden, heel moeilijk
Niet normaal hequote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh die vindt zichzelf nogal geweldig of niet?
Kun je niet ff wachten, aflevering bijna klaar doe ik met je meequote:Op woensdag 12 november 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow wacht, discussies int heroes topic met van die negativo's, altijd leuk.
Inderdaad, ik stel het me echt zo voor dat ze met een pistool tegen het hoofd heroes zitten te kijkenquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef LastRequest het volgende:
Dat soort dingen moeten ze naar mijn persoonlijke mail sturen, niet naar de groepsmail![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je die mailtjes niet had kunnen laten forwardenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
zo kut altijd heik moet ook mn schoolmail nog eens checken
Ja maar dat zou een beetje irritant zijn, das namelijk een Gmailadres dat we voor de projectgroep gebruiken.. dan krijg ik ook alle mails binnen die niet voor mij bedoeld zijn.. Jongens ik ben moe trouwensquote:Op woensdag 12 november 2008 01:45 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je die mailtjes niet had kunnen laten forwarden
nerdquote:Op woensdag 12 november 2008 08:18 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen!
Wat ben ik ook een nerd. Mijn email was gister en eergister plat vanwege onderhoud en dat wist ik niet. En nu krijg ik al die email alsnog nageleverd, en zit ik helemaal van "oh noes als ik dat gister nou had geweten!!!!11" terwijl ik echt niks bijzonders heb gemist.
Ja?quote:
Wat zal ik eens terugmailen?quote:from: Oskar --- <O.G---@home.nl>
to: sinterklaas@stoomboot.es
date Tue, Nov 11, 2008 at 7:58 PM
hallo
Wat niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom staat 't niet bij de from.
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:37 schreef Slarioux het volgende:
Krijg ik ineens email...
[..]
Wat zal ik eens terugmailen?
From: sinterklaar @ stoomboot is veel cooler.quote:
stoomboot.es is van mij, dus sinterklaas@stoomboot.es komt bij mij uitquote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
From: sinterklaar @ stoomboot is veel cooler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |