Wel makkelijk. Zelfs n beetje hoger dan andere bbal schoenen.. Gaan mn enkels er niet zo snel aanquote:
*gaat wachten totdattie in de bios komt.. downloadenquote:
Red Alert 3quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
en waarom ben je nu dan pas op fok
Is die bootable die cd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Dupje het volgende:
CP!
Ik ben ook slachtoffer van AVG gedoe, maar ik kom er niet uitJij verstand van toevallig?
Lukt me niet om in de BIOS van mn dell pc te komen... Of ligt dat aan gekopieerde versie van Windows XP cd?
Euhm? Wat is dat?quote:
Of je ermee kan opstartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm? Wat is dat?
En verder geen idee, want heb m van huisgenoot geleend (en die is nu niet thuis)
tijdens opstarten f8 blijven drukken als een malloot....quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Dupje het volgende:
CP!
Ik ben ook slachtoffer van AVG gedoe, maar ik kom er niet uitJij verstand van toevallig?
Lukt me niet om in de BIOS van mn dell pc te komen... Of ligt dat aan gekopieerde versie van Windows XP cd?
Naja ik snap gewoon niet hoe ik in de bios kom...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je ermee kan opstarten
Ik heb nu al zon vermoeden dat het je niet gaat lukken dat te herstellen.
Dat doet ie dus nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
tijdens opstarten f8 blijven drukken als een malloot....
Das iets andersquote:
Ja hoor, prima, wieso?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
LR! Is je relatie nog een beetje goed?
Gewoon zo maar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das iets anders
[..]
Ja hoor, prima, wieso?
Okequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das iets anders
[..]
Ja hoor, prima, wieso?
Dat krijg je als je downloadt van matige sitesquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf mn download van madagascar wordt ineens een stukje spaans/italiaans
Alcohol in gieten en anekdotes verzinnen over madagascarquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
LR even een vraagje....
Ik vind iemand (Y.) heel erg leuk, maar ik ken dr alleen van een forum! Zij (Y.) vindt mij (D_K) een complete randdebiel en daar heeft ze (Y) gelijk in. Hoe kan ik (D_K) proberen om dr (Y.) desondanks toch te versieren?
Duuuuuuuuude, sterk spulquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
LR even een vraagje....
Ik vind iemand (Y.) heel erg leuk, maar ik ken dr alleen van een forum! Zij (Y.) vindt mij (D_K) een complete randdebiel en daar heeft ze (Y) gelijk in. Hoe kan ik (D_K) proberen om dr (Y.) desondanks toch te versieren?
2 flessen wijn is voldoendequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alcohol in gieten en anekdotes verzinnen over madagascar
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
LR even een vraagje....
Jezelf pwnen is blijkbaar wat mensen hier doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik had em ook gewoon echt niet door, ik zat heel geinteresseerd te lezen
Toen dacht ik ineens dat lijkt wel op Yasha, en toen pas zag ik de link met Y.
Voelde ik me vanmiddag even slim, heb ik mezelf nu weer gepwnd...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik had em ook gewoon echt niet door, ik zat heel geinteresseerd te lezen
Toen dacht ik ineens dat lijkt wel op Yasha, en toen pas zag ik de link met Y.
Voelde ik me vanmiddag even slim, heb ik mezelf nu weer gepwnd...
Het is toch geniaal als die pinguins (die zijn sowieso geniaal) de autoradio aanzetten en dat dit lied eruit komt schallen:quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alcohol in gieten en anekdotes verzinnen over madagascar
2 flessen wijn? Doe maar duur! Wat een kapsones wijf!quote:
Ook niet volgens die link die ik gaf? Met USB? Harde schijf hoef je er helemaal niet uit te halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
Klote AVG, het is dus niet gelukt.
Lukt me op geen manier om de opstart cd te gebruiken. Hij start zelf niet en de opties F2, F5, F8, F12 en delete, en toetsencombinaties ctrl alt d en ctrl alt enter doen het ook niet
Harde schijf uit mn pc halen is niet echt optie, zit een zegel overheen... En al zou ik die zegel eraf halen, geen idee hoe ik de harde schijf er dan uit haal...
Precies, moet me ook niet al te gaaf gaan voelen natuurlijk!quote:
Is blijkbaar not done tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Precies, moet me ook niet al te gaaf gaan voelen natuurlijk!
Maar ik kan niet opstarten met cd, dus wrs ook niet mt usb stick, het programma is wel handig missquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ook niet volgens die link die ik gaf? Met USB? Harde schijf hoef je er helemaal niet uit te halen
Begrijpelijk met die ongelofelijke coolness die jij hebt. Roker, HAN, unbelievablequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is blijkbaar not done tegenwoordig
Ik heb het er maar moeilijk mee
Je kunt het altijd proberen! Ik heb namelijk een bootCD geprobeerd (BartPE) maar daar kon ik niks mee fixen.. de USBmanier werkte wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar ik kan niet opstarten met cd, dus wrs ook niet mt usb stick, het programma is wel handig miss
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed, wel jammer is dat ik nu dus nog steeds met alle troep van de afgelopen 1,5 jaar op m'n laptop zit.. Een geheel nieuw begin zag ik ergens ook wel zitten. Zou ik em eigenlijk moeten formatteren he.. maar dat durf ik niet
Je vergeet met leren jas, adds to zhe coolnessquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Begrijpelijk met die ongelofelijke coolness die jij hebt. Roker, HAN, unbelievable
[..]
Je kunt het altijd proberen! Ik heb namelijk een bootCD geprobeerd (BartPE) maar daar kon ik niks mee fixen.. de USBmanier werkte wel.
Ik ook ik ook!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je vergeet met leren jas, adds to zhe coolness
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed, wel jammer is dat ik nu dus nog steeds met alle troep van de afgelopen 1,5 jaar op m'n laptop zit.. Een geheel nieuw begin zag ik ergens ook wel zitten. Zou ik em eigenlijk moeten formatteren he.. maar dat durf ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |