quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
shhhhhhhhhhhhhht is nog geheim enzo
Je weet waar het staatquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geef me eens een biertje aan dan
Ik mag hier inderdaad nog niet alles verklappenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
shhhhhhhhhhhhhht is nog geheim enzo
Ja lekker, lust er ook wel 1quote:
Klant Droxz is koningquote:
En mij vraag je niet eens??!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klant Droxz is koning
Logi, wijntje?
Ja hallo, ik ga niet heul naar jouw huis voor een biertje!quote:
OEh yes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klant Droxz is koning
Logi, wijntje?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
en ik mocht er niet eens bij zijn.. werd gewoon naar huis gestuurd
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
En mij vraag je niet eens??!!!!
ja ja.. zal wel.. sorry zegt ze danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
sorrie maar euh,,., ja euh... nou!
Ja lekker!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....
Biertje toch?
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
hoezo je vind haar lief?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....
Biertje toch?
Toppie!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
OEh yes!ik neem alles terug wat ik net zei
ja hallo.. dan had je niet langs moeten komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mij
WAT!! Schandalig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mij
Ze ging zonder al te veel moeite wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
euh...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 2?
Natuurlijk!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 6?
Does lief tegen me, zo erg ben ik nou ook weer niet.... toch logi?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja hallo.. dan had je niet langs moeten komen
ja wat nou romantiek!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]nee dat haalt de romantiek toch een beetje naar beneden zeg maar ..
Bier en wijn, gaat prima!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 2?
Nou.... als Crazy-P naar huis word gestuurd...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Does lief tegen me, zo erg ben ik nou ook weer niet.... toch logi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |