Daar hoeft niet iedereen een helm voor op te zetten hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Je hebt ieg geen last van mannen die later achter je aanlopen aangezien ze je gezicht niet zien
Het spijt me?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Sm0keZ het volgende:
En debbie, kap eens met diesmilieys, ze werken nogal aanstekelijk. Kijk voor de grap eens naar de laatste 5 posts
Nou doe ik het weer
Je kan het wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar hoeft niet iedereen een helm voor op te zetten hoor
[ afbeelding ]
O die tiet van tara riedquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja Deb, had je m'n liefdesverklaring nog gehad?
[ afbeelding ]
Die lag bij mij in de busquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja Deb, had je m'n liefdesverklaring nog gehad?
[ afbeelding ]
Uiteraard, stuur maar door, plus het dubbele van het bedrag wat je moet betalenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
Kan er trouwens even iemand mijn belasting betalen? Heb geen zin
Wegenbelastingquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, stuur maar door, plus het dubbele van het bedrag wat je moet betalen
Eindelijk, iemand heeft me aan het lachen gekregenquote:
Die betaalt m'n baas altijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wegenbelasting
binnenkort auto in de verkoop
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eindelijk, iemand heeft me aan het lachen gekregen
Hier ook voor 1 autoquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die betaalt m'n baas altijd
Alleen die voor m'n motor niet
I know i know...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben echt zo niet vrolijk
Stoppen met roken sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know i know...Hehe stoute liegbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ehm .... verkopen ?quote:
nee, ik had het over die ene die die husky hond heeft ...quote:
Heeequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Uh ja... ik ben er ook weer! Gezellige damessssssssss!!!!!!!![]()
Heej hoi jij hier?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Uh ja... ik ben er ook weer! Gezellige damessssssssss!!!!!!!![]()
shhhhhhhhhhhhhht is nog geheim enzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Heee![]()
Hoe is het met Logi?? was het helemaal vergeten
Geef me eens een biertje aan danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |