quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
shhhhhhhhhhhhhht is nog geheim enzo
Je weet waar het staatquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geef me eens een biertje aan dan
Ik mag hier inderdaad nog niet alles verklappenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
shhhhhhhhhhhhhht is nog geheim enzo
Ja lekker, lust er ook wel 1quote:
Klant Droxz is koningquote:
En mij vraag je niet eens??!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klant Droxz is koning
Logi, wijntje?
Ja hallo, ik ga niet heul naar jouw huis voor een biertje!quote:
OEh yes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klant Droxz is koning
Logi, wijntje?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
en ik mocht er niet eens bij zijn.. werd gewoon naar huis gestuurd
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
En mij vraag je niet eens??!!!!
ja ja.. zal wel.. sorry zegt ze danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
sorrie maar euh,,., ja euh... nou!
Ja lekker!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....
Biertje toch?
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
hoezo je vind haar lief?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, maar logi... tsja.....
Biertje toch?
Toppie!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
OEh yes!ik neem alles terug wat ik net zei
ja hallo.. dan had je niet langs moeten komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mij
WAT!! Schandalig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om je nou met een koptelefoon voor de tv te zetten was ook niet echt een oplossing volgens mij
Ze ging zonder al te veel moeite wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
euh...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 2?
Natuurlijk!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 6?
Does lief tegen me, zo erg ben ik nou ook weer niet.... toch logi?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja hallo.. dan had je niet langs moeten komen
ja wat nou romantiek!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]nee dat haalt de romantiek toch een beetje naar beneden zeg maar ..
Bier en wijn, gaat prima!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Bier bij Logi, of is dat een romatischa avondje voor 2?
Nou.... als Crazy-P naar huis word gestuurd...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Does lief tegen me, zo erg ben ik nou ook weer niet.... toch logi?
Gewoon gezelschap houden! Wat anders??!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]
wat hadden we dan moeten doen, naar boven gaan en haar beneden laten zitten?
Met jouw omvang maakt het niet uit of je erg bentquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Does lief tegen me, zo erg ben ik nou ook weer niet.... toch logi?
ja is toch best ergquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou.... als Crazy-P naar huis word gestuurd...
Beetje? Beetje boel, samen met zijn 2tjes is genoeg....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]nee dat haalt de romantiek toch een beetje naar beneden zeg maar ..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Met jouw omvang maakt het niet uit of je erg bent![]()
ja! kom maar hier hoor, ik zal je niet wegsturen!quote:
Nou nou nou, grote plannen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beetje? Beetje boel, samen met zijn 2tjes is genoeg....
Zo die laptop maar ff uitzetten hoor...
Wat liefffffquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Met jouw omvang maakt het niet uit of je erg bent![]()
Internetten kan ik thuis ook jaquote:
Dan moet je weer rekening houden met je zoon, lastige keuze C of P wegsturenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]
wat hadden we dan moeten doen, naar boven gaan en haar beneden laten zitten?
* Droxz.nl kijkt naar beneden.... nee nu nog nietquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat liefffff!
2 uur en 45 minuten trein.... dan heb je ook wat!
Zit wat inquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Internetten kan ik thuis ook ja
En mijn laptop ziet er niet zo mooi uit als logi ja!
neej dat geloof ik best.. en als die laptop aan was gebleven had ik niet naar huis gehoeven!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Internetten kan ik thuis ook ja
En mijn laptop ziet er niet zo mooi uit als logi ja!
Nou veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ps: zo maar eens uitzetten en dan nog even "film kijken"?;')
Die slaaptquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan moet je weer rekening houden met je zoon, lastige keuze C of P wegsturen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl kijkt naar beneden.... nee nu nog niet
hmm, gimme 5secquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl kijkt naar beneden.... nee nu nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |