abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63755214
Ik ontvlucht het land op 2e kerstdag.... Tenminste dat deden we steeds. Is telkens goed bevallen.

Dit jaar moeten we even kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63755294
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:03 schreef chacama het volgende:
Kerst, heb er ook helemaal zin in. Lekker naar mijn vader met man en kinderen en daar ook een paar dagen zijn. Schaatsen en gewoon gezellig keuvelen. 2e Kerst bij mijn schoonfamilie. Is wel altijd druk, maar meestal ook gezellig.

Simmu is het een optie om ze wel op dezelfde dag te laten komen maar niet op dezelfde tijd. Dus bijvoorbeeld een deel voor een Kerstbrunch rond 11 uur en de andere voor Kerstdiner....
hadden we al voorgesteld
maar dan moeten ze onderling in overleg over wie dan wanneer komt, waarop ik de mededeling kreeg dat ik ook niet moet verwachten dat *dat* goed zal gaan, plus dat we onredelijk zijn om te verwachten dat zij zelf coordineren wie wanneer komt dan. daarna gekerm dat ze allemaal minstens een hele dag willen komen, want het is anders de moeite niet ivm de reistijd. gedoe, gezanik en gezeik. ik speel niet meer mee. ze kunnen eerste kerstdag komen, er wordt van ze verwacht dat ze zich gedragen als volwassen mensen, en anders maar niet. tis een beetje een vinger-hand verhaal. kom ze met een vinger tegemoet en je ziet je arm nooit meer terug.

en ziehier het probleem: als we iets voorstellen levert het standaard protest op. is het niet van de een, dan begint de ander.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63755460
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef chacama het volgende:
Maniki.. hoe staat het er voor.... oftewel hoe is het met je?
Goed
Saartje
pi_63755478
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Goed
Ik denk dat jij nog geen afspraak hebt gemaakt...
pi_63755503
Saartje
pi_63755525
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Maneki.Neko het volgende:

Muts
pi_63756557
nog wel een laatste 'bijkomstigheid': sangdrax moet zijn aio-schap nog afronden met een paper (naast zijn huidige postdoc-schap). dat moet dus in de avonden en weekenden. en dat moet snel omdat hij maar zeer beperkt toegang heeft tot het oorspronkelijke project. het uitpakken enzo is niet het enige waarom we zo verrekte weinig tijd hebben. wil je wel geloven dat ik hier enkel nog het consultatiebureau en de supermarkt weet te vinden! nog geen tijd gehad om op onderzoek uit te gaan. ik zorg voor seleentje, pak dozen uit en doe huishouden. elk klusje wissel ik af met ff 5 minuutjes fokken h well; nog even en het is af, dan is het weer ook beter en trekken we lekker de drents friese wold in
pi_63756577
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
eerlijk waar: het valt echt reuze mee!
  donderdag 4 december 2008 @ 15:15:47 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63756622
Maneki, hoe krijgen we je nu zo ver dat je de afspraak maakt???? Voor jou geen kadootjes tot je gebeld hebt!!!
*gaat nu een brief schrijven aan Sinterklaas*

Simmu, in dat geval..... sterkte. Kan me voorstellen dat je Kerst dan wel wilt afschaffen.
pi_63756735
Wil onder narcose Maneki? (kan het zo gauw niet vinden)
Ik ben ook een keer onder narcose geweest om kiezen te trekken en het beviel mij echt zo goed!
Je merkt niets!
Ik moest gaatjes vullen en 2 kiezen trekken en ik deed mijn ogen dicht en weer open en het was klaar

Succes
pi_63757034
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:19 schreef simmu het volgende:

[..]

tsja. helaas moeten we betalen voor elke dag dat we bijvoorbeeld de dozen langer houden. en we hebben het niet over 2 dagen, maar 3 omdat ze allemaal elk op een andere dag wilden komen (schoonpa, schoonma en schoonzusje. mijn ouders komen helemaal niet). het zal zeker zo zijn dat ik inmiddels niet meer de redelijkste ben. ik heb maandenlang geprobeerd redelijk te zijn en dat resulteerde er enkel in dat er compleet over ons heen gewalst werd, ik heb er genoeg van. wij willen ook graag kerstmis vieren als gezin. als ik dan nu weer overstag ga houdt het nooit op. ze moeten het maar leren hoor. je wil trouwens niet weten hoe onbeschoft het naar ons toe gebracht werd. tis niet voor niks dat sangdrax kwaad werd. wellicht dat het hier lijkt alsof ik degene ben die steeds maar bezwaar maakt, dat is niet zo. we zijn het allebei goed beu. overigens hebben schoonpa en ma dus al eerder kansen gehad om langs te komen, maar dat kwam dan weer niet uit. dan kan ik er ook weinig aan doen. pech voor ze.
Ah oke, naja als t je echt extra geld kost snap ik wel dat je door wilt werken.
En als t bot word gebracht is t zowiezo een ander verhaal
  donderdag 4 december 2008 @ 15:40:43 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63757275
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef simmu het volgende:
ik speel niet meer mee. ze kunnen eerste kerstdag komen, er wordt van ze verwacht dat ze zich gedragen als volwassen mensen, en anders maar niet.
Kijk, dát bedoel ik nou met grenzen stellen.
Succes...

2e oproep: Lishe, hoe gaat het dame?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63761383
Ik moet morgen ook naar de tandarts, heb sinds maandag kiespijn en nu ook een vieze smaak in m'n mond, dus moet d'r wel aan geloven ben ik bang
Maar ben ook echt bang voor de tandarts
Vooral voor eventuele verdovingen en boren enzo
Heb nog nooit gaatjes gehad, waarschijnlijk daardoor ook bang
M'n man gaat morgen met mee mee (moet ook wel vanwege Lotte)
Denk dat de tandarts alleen maar mag kijken morgen en niets mag doen
Kijken en niet aankomen

Wat kun je je trouwens zorgen maken om je kleintje zeg!
Wil echt niet de overbezorgde moeder zijn, maar als je dan toch het kdv even belt om te vragen hoe het gaat (omdat ze zo slecht dronk) voel je je toch even bezwaard (weet wel dat ze het geen probleem vinden en nu was het zeker gegrond, maar dan nog..)
Of voor de derde keer in 8 dagen bij de huisarts zit..
Moeder zijn, je wordt er ook gelijk een stuk ouder van qua zorgen..!

[ Bericht 20% gewijzigd door mrien op 04-12-2008 18:43:09 ]
pi_63761896
Mrien
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:53:50 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_63779408
He bah mrien, dat klinkt niet fijn.

Ik ben een beetje boos op mijn vorige werkgever Heb nog steeds de uitbetalingen niet gehad die me al een maand geleden beloofd zijn. Het is gewoon kut om zonder inkomen te zitten en dan daar ook nog extra lang op te moeten wachten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63785910
Het bleek gelukkig mee te vallen, ontstoken tandvlees, tandsteen op de pijnlijke plek en waarschijnlijk zijn m'n holtes ontstoken..
Hopelijk trekt dat snel weg..
Voor het tandsteen moest ik een afspraak maken, eerst komende afspraak was mogelijk in maart
Voorlopig dus maar spoelen met mondwater..

Balen Troel
Heb ik ook met een ex werkgever van mij gehad. Veel gedoe en uiteindelijk m.b.v. rechtsbijstand gekregen. Nog geen paar dagen later waren ze failliet..had ik ff geluk gehad!
Ik hoop dat je het snel krijgt! Heb je het schriftelijk bevestigd gekregen?
pi_63859079
Mooi dat het meeviel Mrien en in maart pas? Wat idioot laat!

Ik ben heerlijk bijgekomen van een weekendje web met TARA, Leander en mijn ouders. Lekker met Leander in het bubbelbad en mijn ouders 's avonds even laten oppassen en met TARA het zwembad in super!
  maandag 8 december 2008 @ 20:10:05 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_63859202
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef mrien het volgende:
Het bleek gelukkig mee te vallen, ontstoken tandvlees, tandsteen op de pijnlijke plek en waarschijnlijk zijn m'n holtes ontstoken..
Hopelijk trekt dat snel weg..
Voor het tandsteen moest ik een afspraak maken, eerst komende afspraak was mogelijk in maart
Voorlopig dus maar spoelen met mondwater..

Balen Troel
Heb ik ook met een ex werkgever van mij gehad. Veel gedoe en uiteindelijk m.b.v. rechtsbijstand gekregen. Nog geen paar dagen later waren ze failliet..had ik ff geluk gehad!
Ik hoop dat je het snel krijgt! Heb je het schriftelijk bevestigd gekregen?
Schriftelijk niet echt, maar wel via de mail.

Maarja, ze moeten gewoon opschieten. Deze maand is al duur zat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63859329
Ja achtelijk of niet Freecell!
Gelukkig heb ik er nu eigenlijk geen last meer van..maar laat die afspraak maar mooi ff staan

Fijn dat je lekker bijgekomen bent! Klinkt lekker!!

Troel, Hopelijk krijg je het snel..de maand is inderdaad al duur zat...
pi_63859444
mail is even rechtsgeldig als schriftelijk hoor. feitelijk telt het als schriftelijk

en *ugh* hier. seleentje was gisteren en vandaag wat bewerkelijk. vanmiddag had ik er genoeg van en heb ik de kinderwagen gepakt (niet de doek want ik wist niet waar ik naartoe zou gaan en hoelang ) en zijn we het dorpje gaan verkennen. ze sliep in 5 minuten (uiteraard de minuut dat we thuiswaren weer wakker).

maar goed; ontopic. hebben jullie tips waar ik op kan letten bij een oppas? enkel voor eens een dagje of avondje weg hoor. ik zit te denken aan 'bijlessen geven' als bijverdienste als ik in mijn eigen vak aan de slag ga nu zit ik zo aan een 6 dagige werkweek en daar heb ik geen trek in
  maandag 8 december 2008 @ 20:37:24 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63859964
Moonah, in et peutertopic zag ik je oproepje wel. Lief.

Hier gaat het. Niet goed, niet slecht, gewoon, het gaat. Ik heb een drukke decembermaand, zowel prive als op mijn werk. Op mijn werk zijn ze zo ontzettend goed. Ik krijg echt alle medewerking. Ik werk nog steeds op therapeutische basis, als ik deze maand goed doorkom zal dat in januari wel klaar zijn. Donderdag een gesprek met de directrice, ze wil graag dat ik met de bedrijfsarts praat een keer en dat lijkt me ook wel goed.

En verder vind ik het heel moeilijk om mijn gevoel toe te laten. Aan de ene kant zijn we klaar, ik heb een heerlijk compleet gezin. Ik had verdorie mijn babyspul op marktplaats staan en nu staat het in een hoek op zolder. Aan de andere kant schreeuwt het. Waarom is dat kadootje afgepakt? Waarom moet ik nu zelf beslissingen nemen die ik helemaal niet wilde maken? We waren klaar, en nu niet meer. Ik ben nog hartstikke jong dus er kan nog zoveel. het lijkt me heerlijk om 'uit de luiers' te zijn, maar ik kan gewoon niet accepteren dat dit het dan is.
Moeilijk. Maar qua dagelijks leven gaat het goed.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 8 december 2008 @ 21:34:58 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63861577
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef Lishe het volgende:
Maar qua dagelijks leven gaat het goed.
Dat vind ik fijn om te lezen. Goed dat ze op je werk meewerken. En een gesprek met de bedrijfsarts is logisch eigenlijk he, fijn dat je daar niet tegenop ziet.
En over het cadeautje, ik denk dat het toch ook een soort rouw is die je doormaakt. Dat heeft tijd nodig... Hoe cliché dat ook klinkt...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63861916
ik heb ladys al een tijdje niet meer gezien. Ik vraag me af hoe het nu gaat.
pi_63862078
daar ben ik ook benieuwd naar, ticootje!

en ennu!

lishe, moonah heeft een goed punt denk ik. dit kost 'gewoon' echt tijd. en daarna (of tijdens), kun je altijd een nieuwe beslissing nemen, over jullie wensen/plannen. toch?
  maandag 8 december 2008 @ 21:48:33 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63862093
Het gaat gelukkig al beter Lishe. Kijk maar eens terug, dat geeft hoop voor de toekomst
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')