hadden we al voorgesteldquote:Op donderdag 4 december 2008 14:03 schreef chacama het volgende:Kerst, heb er ook helemaal zin in. Lekker naar mijn vader met man en kinderen en daar ook een paar dagen zijn. Schaatsen en gewoon gezellig keuvelen. 2e Kerst bij mijn schoonfamilie. Is wel altijd druk, maar meestal ook gezellig.
Simmu is het een optie om ze wel op dezelfde dag te laten komen maar niet op dezelfde tijd. Dus bijvoorbeeld een deel voor een Kerstbrunch rond 11 uur en de andere voor Kerstdiner....
Goedquote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef chacama het volgende:
Maniki.. hoe staat het er voor.... oftewel hoe is het met je?
Ik denk dat jij nog geen afspraak hebt gemaakt...quote:
eerlijk waar: het valt echt reuze mee!quote:
Ah oke, naja als t je echt extra geld kost snap ik wel dat je door wilt werken.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. helaas moeten we betalen voor elke dag dat we bijvoorbeeld de dozen langer houden. en we hebben het niet over 2 dagen, maar 3 omdat ze allemaal elk op een andere dag wilden komen (schoonpa, schoonma en schoonzusje. mijn ouders komen helemaal niet). het zal zeker zo zijn dat ik inmiddels niet meer de redelijkste ben. ik heb maandenlang geprobeerd redelijk te zijn en dat resulteerde er enkel in dat er compleet over ons heen gewalst werd, ik heb er genoeg van. wij willen ook graag kerstmis vieren als gezin. als ik dan nu weer overstag ga houdt het nooit op. ze moeten het maar leren hoor. je wil trouwens niet weten hoe onbeschoft het naar ons toe gebracht werd. tis niet voor niks dat sangdrax kwaad werd. wellicht dat het hier lijkt alsof ik degene ben die steeds maar bezwaar maakt, dat is niet zo. we zijn het allebei goed beu. overigens hebben schoonpa en ma dus al eerder kansen gehad om langs te komen, maar dat kwam dan weer niet uit. dan kan ik er ook weinig aan doen. pech voor ze.
Kijk, dát bedoel ik nou met grenzen stellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef simmu het volgende:
ik speel niet meer mee. ze kunnen eerste kerstdag komen, er wordt van ze verwacht dat ze zich gedragen als volwassen mensen, en anders maar niet.
Schriftelijk niet echt, maar wel via de mail.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef mrien het volgende:
Het bleek gelukkig mee te vallen, ontstoken tandvlees, tandsteen op de pijnlijke plek en waarschijnlijk zijn m'n holtes ontstoken..
Hopelijk trekt dat snel weg..
Voor het tandsteen moest ik een afspraak maken, eerst komende afspraak was mogelijk in maart![]()
Voorlopig dus maar spoelen met mondwater..
Balen Troel
Heb ik ook met een ex werkgever van mij gehad. Veel gedoe en uiteindelijk m.b.v. rechtsbijstand gekregen. Nog geen paar dagen later waren ze failliet..had ik ff geluk gehad!
Ik hoop dat je het snel krijgt! Heb je het schriftelijk bevestigd gekregen?
Dat vind ik fijn om te lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |