abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63594210
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef Saffier het volgende:

Llewella dat gaat een aardig tijdje duren zeg die verbouwing. Sterkte (meer zinnigs weet ik er niet op te zeggen, sorry.).
Valt ook weinig zinnigs over te zeggen denk

Weer naar de opzichter geweest, vandaag komt niemand meer, betekent dat ik wel gewoon in de rotzooi zit zonder wasmachine, badkamer, keuken, normale wc, maar dat er niets gebeurd.

Ik ga zo de woningbouw bellen, en andere huisvesting eisen. Als ik het niet doet gaat de buurvrouw het wel voor ons doen Die heeft zelf 2 dagen zonder verwarming gezeten terwijl kou haar reuma geen goed doet

Gek genoeg blijf ik er aardig zonnig onder, maar ik heb mezelf alweer getracteerd op lush-zeepjes, voor een extra schoon en fris gevoel bij gebrek aan badkamer

-edit- Iets te vroeg gezegd met dat zonnige; ik ga meedoen; heb net m'n emotional meltdown gehad nadat ik van het kastje naar de muur loop en pas maandag weer kan bellen omdat ze van de woningbouw nu lekker warm en knus thuis zitten. Dat is dus de eerste keer sinds de geboorte dat ik een emotioneel dipje heb, dat vind ik al knap! Maar ik voel me nu de zeikerd dat ik er achteraan ga. En ik heb het koud, ik wil lekker warmdouchen
Maar even cadeautjes inpakken, das tenminste leuk, even m'n zinnen weer verzetten. Amber slaapt wel nu even lekker in d'r bedje, ipv steeds maar heen en weer te pendelen overdag.

[ Bericht 22% gewijzigd door Llewella op 28-11-2008 15:12:17 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 30 november 2008 @ 21:01:50 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63652122
Llewella, ik lees nu pas dat jullie midden in een verbouwing zitten. Bah, wat naar dat het helemaal niet opschiet. Zéker met zo'n kleine prulleke in huis.
Bij ons is de afgelopen week de badkamer verbouwd, geheel volgens planning, en dát vond ik al een behoorlijke ramp. Sterkte hoor!

Lishe, hoe gaat het met jou? En met reïntegreren? Krijg je inmiddels weer wat meer feeling met de meiden?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63660177
Maneki..heb je al afspraak bij chirurg durven maken ?
pi_63660728
nou euh nee
Vanmiddag..denk ik
Saartje
pi_63660794
Is het normaal dat je zit te janken bij de film "het paard van sinterklaas"?

Hoezo wrak?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63660799
zal ik het vanmiddag weer komen vragen?

maar, hoe sneller je de geruststelling van de narcose hebt, hoe beter je slaapt !
bellen dus !!!
pi_63660829
Dat had ik ook vorig jaar Tico! Vooral toen saartje doodging, toen had ik het niet meer!
Ik weet het marit maar ja..kop in het zand enzo
Saartje
  maandag 1 december 2008 @ 09:29:10 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63660983
Deze nieuwbakken mamma meldt zich...
Ook hier zijn alle emoties al voorbij gekomen, van heel onzeker zijn of het allemaal wel goed gaat, of Maarten goed drinkt en aankomt tot gelukkig vooral heel gelukkig en blij zijn met Maarten en ons nieuwe gezinnetje.
O, en had iemand me vooraf kunnen waarschuwen dat Finding Nemo een heel zielige film is (mamma gaat dood en zelfs dat Nemo voor het eerst naar school gaat betrok ik op Maarten dat hij straks naar het kdv gaat)

O ja, en ik ben er nu achter dat ik de laatste weken (maanden) zwanger zijn als helemaal niet leuk heb ervaren en ik ben zo blij dat ik bevallen ben en nu eindelijk van mijn verlof mag genieten met ons mooie manneke!

Maneki, bellen hoor! (zegt zij die dit soort afspraken ook voor zich uitschuift)

Zo, nu even douchen, want de thuiszorgwinkel komt vandaag dat stomme hoog-laag bed (ik was er wel blij mee hoor maar ben dat bed zo zat) halen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63661004
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat had ik ook vorig jaar Tico! Vooral toen saartje doodging, toen had ik het niet meer!
Ik weet het marit maar ja..kop in het zand enzo
Juist! Dan is het goed, ik hield het namelijk ook niet droog.

Verder ben ik al een tijdje zo vreselijk moe. Ik heb echt nergens meer puf voor. Ik erger me erg snel aan alles. Zo gaf ik Priscil gister heel onterecht een uitbrander omdat ze de computer niet afsloot.... (maar dat deed ze wel) Jennifer heeft vanacht elk uur liggen miepen omdat ze zo verkouden is.

Verder heb ik het idee dat de zorg van Jen voor een heel groot deel op mij terecht komt. En dat doe ik natuurlijk ook zelf. Maar ik kan gewoon niet eens een avondje weg... Gewoon een avond voor mezelf is er niet bij.

Het is zelfs al zo dat als Jen de hele dag loopt te miepen omdat ze zich ook niet zo lekker voelt, dat ik niet eens emer zin heb om haar te troosten. Het heeft toch geen zin, niets is goed. Niet even spelen, niet optillen, niet samen zitten, geen soepstengel, geen fruit...aaaaaah...
pi_63661697
Ach Ticootje wat naar om je zo te voelen
Ik snap je gevoel heel goed. ik heb het ook wel eens gehad omdat ik altijd thuis bent komt de zorg van Maarten sowieso meer naar mij en dat kan je soms teveel worden.
Gun je je man ook de tijd om met Jen door te brengen?

Ikzelf heb de neiging om alles te doen maar ook mijn man moet Maarten leren kennen en hun moeten hun eigen dingen opbouwen.
Hier gaat het goed en ik kan Maarten gerust achter laten bij mijn mman en iets voor mezelf doen.

Ik weet verder niet hoe je man naar Jen toe is maar het is ook belangerijk voor Jennifer dat ze ook alleen met je man kan zijn.

Als ik het verkeerd begrijp dan sorry.

Tijd voor jezelf is ook heel erg belangerijk!!
pi_63661806
Nee, ik begrijp je heel goed!

Mijn man is op woensdagmiddag vrij en dan is hij samen met Jen. Jen is trouwens gek op M. Dus dat zit echt wel snor.

Het is meer het punt dat ik 's avonds en nachts borstvoeding geef, en dus niet wegkan. Zonder drinken bij mama gaat Jen gewoon niet slapen. Zo was M. vrijdagavond lekker uit eten met zijn collega's. En dat is heel leuk voor hem, maar ik wil gewoon ook weer dat soort dingen kunnen doen.
pi_63661900
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Marie79 het volgende:
Deze nieuwbakken mamma meldt zich...
Ook hier zijn alle emoties al voorbij gekomen, van heel onzeker zijn of het allemaal wel goed gaat, of Maarten goed drinkt en aankomt tot gelukkig vooral heel gelukkig en blij zijn met Maarten en ons nieuwe gezinnetje.
O, en had iemand me vooraf kunnen waarschuwen dat Finding Nemo een heel zielige film is (mamma gaat dood en zelfs dat Nemo voor het eerst naar school gaat betrok ik op Maarten dat hij straks naar het kdv gaat)
Whehe
Welkom!
pi_63662078
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik begrijp je heel goed!

Mijn man is op woensdagmiddag vrij en dan is hij samen met Jen. Jen is trouwens gek op M. Dus dat zit echt wel snor.

Het is meer het punt dat ik 's avonds en nachts borstvoeding geef, en dus niet wegkan. Zonder drinken bij mama gaat Jen gewoon niet slapen. Zo was M. vrijdagavond lekker uit eten met zijn collega's. En dat is heel leuk voor hem, maar ik wil gewoon ook weer dat soort dingen kunnen doen.
Ik geef een voeding om 7:00 en één om 23:00 (ongeveer) daartussen heb ik dan net genoeg tijd om naar een feestej oid te gaan Misschien ook een idee voor jou? Of drinkt Jen niet op redelijk vaste momenten?
Wij nemen Leander ook regelmatig gewoon mee, sinds hij in bedjes slaapt slaapt hij werkelijk overal, als hij zijn speen en zijn knuffel-kussensloop maar mee heeft

Leander is soms héél moe, maar wil dan niet slapen. En dan vooral 's avonds als ik ook moe ben... Dan gaat hij echt krijsen als je hem in bed legt. Dan moet je hem er dus weer uitpakken, troosten en opnieuw proberen, want als hij eenmaal huilt in bed gaat hij écht niet slapen, dan krijst hij rustig door tot de volgende voeding.
Dus uitpakken, knuffelen en opnieuw proberen. Soms ben ik daar dan echt een uur mee bezig en dat is zó frustrerend en dan sta ik er zelf ook wel eens bijna bij te janken. Meestal valt hij dan op den duur in slaap terwijl hij net ademhaalde om hard te gaan krijsen, das dan wel weer grappig om te zien.

En overdag is hij moe, je legt hem in bed, hij lacht even en hij slaapt .... Terwijl ik het dan veel beter aan zou kunnen om er een uur mee om te kloten
pi_63662097
Super dat ze gek op hem is

Misschien een idee om te gaan kolven zodat hij haar de fles geeft en dat ze er toch aan gaat wennen?
Het zal in het begin vermoeiend zijn maar jij hebt ook echt je eigen rust/plezier/enz nodig.
Heb helaas geen tips voor je met borstvoeding omdat ik het zelf niet meer geef.
Misschien iemand anders tips?

Ik hoop dat je gauw een oplossing zal vinden want het gevoel is naar
pi_63662347
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Super dat ze gek op hem is

Misschien een idee om te gaan kolven zodat hij haar de fles geeft en dat ze er toch aan gaat wennen?
Het zal in het begin vermoeiend zijn maar jij hebt ook echt je eigen rust/plezier/enz nodig.
Heb helaas geen tips voor je met borstvoeding omdat ik het zelf niet meer geef.
Misschien iemand anders tips?

Ik hoop dat je gauw een oplossing zal vinden want het gevoel is naar
Kolven is geen optie.... Daar ben ik mee gestopt na 4 borstontstekingen...

Maar goed, het zal ook wel gewoon een periode zijn dat ik het gewoon even zat ben om zo moe te zijn.

Ik ga van de week denk ik maar eens een zonnebankje pakken, Lekker even een momentje voor mezelf. Dan kan ik misschien meteen even naar de kapper enzo... Ja, dat is een goed plan.
pi_63662394
Ticootje kun je dat weggaan niet gewoon proberen.
Pepijn wil ook echt bij mij drinken op sommige momenten als ik er ben, maar als ik weg ben dan is het geen punt en kan hij ook prima zonder borstvoeding.
Overigens is Jen nu wel oud genoeg om geen flesje melk meer nodig te hebben als jij een avondje weggaat, wat yoghurt, diksap of water zou ook prima kunnen.
pi_63662539
P_iglet, je hebt gelijk, ze heeft het niet nodig. Maar bv is zo'n goed slaapmiddel (als je begrijpt wat ik bedoel). Diksap krijgt ze overdag, water geef ik ook 's nachts (als ze tig keer komt drinken).

Ik zou het eigenlijk gewoon moeten proberen...

(Het is ook zo dat als ik thuiskom en ik kijk door het raam, dan zie ik een hele vrolijke Jen bij M., zodra ze mij ziet begint ze te jammeren dat er gedronken moet worden..)

Oh, en ik droog toch ook niet meteen op als ik dus 1 voeding voor 1 dag weglaat?? (Dat is nog steeds een beetje mijn angst, ik kan al zo "weinig" bv geven, ik zou het zo jammer vinden als ik mijn productie die ik nog heb droogleg omdat ik zo graag wat voor mezelf wil doen)
  maandag 1 december 2008 @ 10:44:50 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63662610
Bv topic? Ik denk dat je daar meer handige tips zal krijgen.

Ohh en huilen bij films is normaal. Is huilen bij Sinterklaas, een fanfare, en unox reclame dat ook?
Lekker douchen!
  maandag 1 december 2008 @ 10:56:18 #139
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63662871
Sjak, dat is normaal. Tenminste wat mij betreft. Kan janken om het minste of geringste. F. Kijkt me dan aan met zo'n blik in zijn ogen..... Oh, is het weer zo ver... Heerlijk al die emo-miepen...

Ticootje. Het is ook niet niks zo'n kleintje in huis. Maar tijd voor jezelf is inderdaad ook heel belangrijk. Probeer als Jen slaapt 's avonds ook echt tijd voor jezelf te pakken. Ga even weg...onder de zonnebank inderdaad of als het koopavond is gewoon ff de stad in. Neem je telefoon mee als Jen dan wakker wordt om te drinken dan ben je binnen de korste keren weer thuis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 december 2008 @ 10:58:01 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63662915
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:44 schreef sjak het volgende:
Bv topic? Ik denk dat je daar meer handige tips zal krijgen.

Ohh en huilen bij films is normaal. Is huilen bij Sinterklaas, een fanfare, en unox reclame dat ook?
k heb dr zelfs last van bij reclame waar dat meisje vraagt aan sinterklaas of hij ervoor kan zorgen dat t pesten ophoud
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar maandag 1 december 2008 @ 11:07:04 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63663114
Wat gaat dat met jou worden als je moeder wordt

Hier gewoon een hele blije moeder, waarom? Nou gewoon, daarom! Alles loopt lekker op werk en thuis, Isa heeft het prima naar haar zin op school en op turnen. Voor het eerst in jaren kijk ik niet uit naar 1 januari 'want dan wordt alles anders'... Leef gewoon lekker hier en nu
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 december 2008 @ 11:12:57 #142
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63663267
Sjeen, wat heerlijk om te lezen. En 1 januari wordt het toch wel, maar dan mag het van jou dus gewoon lekker doorgaan zoals nu.
  maandag 1 december 2008 @ 11:17:05 #143
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63663369
Dit wordt de eerste kerst sinds heeeeele lange tijd dat ik er ook weer echt zin in heb. En dat komt natuurlijk allemaal door het kind . Jammer dat ze nog niet mee kan helpen met de kerstboom optuigen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63663508
Tico ik kijk zo nu en dan wel eens een herhaling op uitzending gemist van Spoorloos. Dan kan ik echt een potje gaan janken soms. En afgelopen week liep ik op het kerkhof en was al emo omdat ik langs het graf van vriendin was geweest, als je dan langs kindergrafjes loopt houdt ik het echt niet meer droog. Geloof dat dat komt door het moeder zijn.
  donderdag 4 december 2008 @ 11:49:52 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63750931
Maniki.. hoe staat het er voor.... oftewel hoe is het met je?
pi_63752388
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Dit wordt de eerste kerst sinds heeeeele lange tijd dat ik er ook weer echt zin in heb. En dat komt natuurlijk allemaal door het kind . Jammer dat ze nog niet mee kan helpen met de kerstboom optuigen .
Ik heb ook echt zin in kerst

Llewella, hoe gaat t met de verbouwing?
pi_63753938
voor mij hoeft die kerst niet hoor. het heeft nu al een week gezeik opgeleverd omdat ik heb gezegd "eerste kerstdag ben ik bereid bezoek te ontvangen, verder niet want we hebben het erg druk met het huis op orde maken". de argumenten zijn te belachelijk voor woorden: "je kan toch niet verwachten dat gescheiden mensen met elkaar overweg kunnen" (waarop ik geantwoord heb dat als ze dat niet kunnen ze allebei maar weg moeten blijven aangezien ik selene daar niet mee wil op laten groeien. de reactie daarop moet nog komen), "kerst heeft dit jaar 4 dagen" (huh?). en dan heb ik het nog niet gehad over het gezwam van sommigen over hun "rechten" op *hun* nichtje/kleindochtertje. dat kind is van haarzelf en wij mogen er voor zorgen, rot op met die rechten. het ging zo ver dat sangdrax echt kwaad geworden is (werd tijd....). hij begon nog even met "we kunnen het spreiden over de hele kerst", waarop ik gezegd heb dat hij dat gerust mag doen, maar dan zonder mij, want dat ik dan alles behalve eerste kerstdag weg zou zijn. eerste kerstdag it is dus, maar dit is echt niks leuk meer. gaat dikke pret worden als beide schoonouders nu al kermen niet overweg te kunnen met de ander. echt heel sneu hoe onvolwassen mensen blijkbaar zijn. ik zorg wel voor een berg eten. als ze eten kunnen ze niet praten, en als ze niet kunnen praten kan er niks lelijks uitkomen ook

nog 20 dozen te gaan en het blijkt dat we prachtige dingen in de tuin hebben staan (rozen, druiven en bamboe) naar het schijnt. plus een mooie nieuwe aanrecht en sloten op de kastjes en laatjes in de keuken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63754346
Simmu, niet om lullig te zijn...maar soms heb ik het idee dat je het jezelf ook onnodig moeilijk maakt.

Je hebt het over mensen die denken rechten op hun nichtje/kleindkind te hebben. Het ligt er natuurlijk aan hoe zoiets gebracht word. Maar het is ook voor hun de eerste kerst van hun kleinkind/ nichtje. En ik kan me wel een beetje voorstellen dat gescheiden ouders liever apart van elkaar langs willen komen

En het huis op orde maken kan toch best nog wel een dagje extra wachten denk ik dan.
Zorg dan dat jij de volwassenste (is dat een woord ) bent voor deze keer
  donderdag 4 december 2008 @ 14:03:56 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63754578
Kerst, heb er ook helemaal zin in. Lekker naar mijn vader met man en kinderen en daar ook een paar dagen zijn. Schaatsen en gewoon gezellig keuvelen. 2e Kerst bij mijn schoonfamilie. Is wel altijd druk, maar meestal ook gezellig.

Simmu is het een optie om ze wel op dezelfde dag te laten komen maar niet op dezelfde tijd. Dus bijvoorbeeld een deel voor een Kerstbrunch rond 11 uur en de andere voor Kerstdiner....
pi_63755013
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Simmu, niet om lullig te zijn...maar soms heb ik het idee dat je het jezelf ook onnodig moeilijk maakt.

Je hebt het over mensen die denken rechten op hun nichtje/kleindkind te hebben. Het ligt er natuurlijk aan hoe zoiets gebracht word. Maar het is ook voor hun de eerste kerst van hun kleinkind/ nichtje. En ik kan me wel een beetje voorstellen dat gescheiden ouders liever apart van elkaar langs willen komen

En het huis op orde maken kan toch best nog wel een dagje extra wachten denk ik dan.
Zorg dan dat jij de volwassenste (is dat een woord ) bent voor deze keer
tsja. helaas moeten we betalen voor elke dag dat we bijvoorbeeld de dozen langer houden. en we hebben het niet over 2 dagen, maar 3 omdat ze allemaal elk op een andere dag wilden komen (schoonpa, schoonma en schoonzusje. mijn ouders komen helemaal niet). het zal zeker zo zijn dat ik inmiddels niet meer de redelijkste ben. ik heb maandenlang geprobeerd redelijk te zijn en dat resulteerde er enkel in dat er compleet over ons heen gewalst werd, ik heb er genoeg van. wij willen ook graag kerstmis vieren als gezin. als ik dan nu weer overstag ga houdt het nooit op. ze moeten het maar leren hoor. je wil trouwens niet weten hoe onbeschoft het naar ons toe gebracht werd. tis niet voor niks dat sangdrax kwaad werd. wellicht dat het hier lijkt alsof ik degene ben die steeds maar bezwaar maakt, dat is niet zo. we zijn het allebei goed beu. overigens hebben schoonpa en ma dus al eerder kansen gehad om langs te komen, maar dat kwam dan weer niet uit. dan kan ik er ook weinig aan doen. pech voor ze.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')