Denk dat mijn guild Kara induiktquote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Quick_ls het volgende:
Kan donderdag pas tussen 5 en 6 beginnen afhankelijk van het OV. Hopelijk heeft vaders em dan geinstalleerd (speel ook wow) Dan bijna een weekje vrij om te levelen en hopen zo ver mogelijk te komen.
Zijn er nog mensen die vanavond nog gaan raiden ?
same herequote:Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef Shoombak het volgende:
Uiteraard, nog even 1x Kara meepakken.
Mijn bol account staat geregistreerd op een oud e-mailadres, dus ik weet nog nietsquote:Als u de game ‘Wrath Of The Lich King’ van World of Warcraft hebt gereserveerd en hiervan een bestelbevestiging hebt ontvangen, dan kunt u de game op de releasedatum van 13 november verwachten.
Heb je ook link naar officele bericht?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Stranger het volgende:
Met TBC had Bol.com toch de garantie dat je spel voor 10 uur 's ochtends in huis zou zijn? Jammer dat ik dat nu nergens lees. Ook wel leuk: van de bol.com website voor alle addicts die al naar de klantenservice wilden bellen:
[..]
Mijn bol account staat geregistreerd op een oud e-mailadres, dus ik weet nog niets
Bij de contactinfo natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb je ook link naar officele bericht?
Thanks alvast
(Heb namelijk vandaag besteld haha.. dus zou wel lekker zijn als ik em morgen heb)
Nogmaals bedankt..quote:Op woensdag 12 november 2008 10:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bij de contactinfo natuurlijk
http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/contact/index.html
Dunno moest toen ook werken, of niet en heb ik voor de brievenbus gepost?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Stranger het volgende:
Met TBC had Bol.com toch de garantie dat je spel voor 10 uur 's ochtends in huis zou zijn? Jammer dat ik dat nu nergens lees. Ook wel leuk: van de bol.com website voor alle addicts die al naar de klantenservice wilden bellen:
[..]
Mijn bol account staat geregistreerd op een oud e-mailadres, dus ik weet nog niets
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
Weet niet of ik het hier ookal had geposts
Maar Blizzheeft foutje gemaakt @ US servers sommige honor stuff is gratis.
Het schijnt dat er nu allemaal lowbies met full S2 lopen enzo(Jah Lock/Priest is helemaal gratis
)
http://www.mmo-champion.c(...)434386;topicseen#new
PS.
Als iemand dit later zou kunnen confirmen voor EU graag..
Miss dat ik dan ff full S2 haal voor me 63 priest!
Done, denk gooit die TBC verwijzing er in anders is het zo leegquote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan liever 'You're not prepared'
Nope, niks gratis helaasquote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ben nu aan het inloggen, kijk zo voor je.
Hallo moraalridder.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Ik heb er even over na zitten denken, en zelfs als de gear gratis beschikbaar is, ik ga er niet voor. Ik weet geeneens over er een level minumum aan die dingen zit maar het haalt ontzettend veel plezier uit het andere spul. "Gratis" spullen die je echt daadwerkelijk niet verdiend hebt zijn natuurlijk nogal aan de cheap-ass kant. Zelfs als het welfare epics zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno moest toen ook werken, of niet en heb ik voor de brievenbus gepost?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja volgens hun klanten service wel. Hij had het er over dat het gewoon in een bubbeltjes plastic evelop zijn zitten en gezien de WoW doos pas dat wel denk ik. Zit met het zelfde probleem dat ik zelf pas om kwart over 6 a kwart voor 7 thuis zal zijn
.
Nee geen moraalridder, mijn mage loopt in S2 rondquote:Op woensdag 12 november 2008 10:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Hallo moraalridder.
Daarnaast het is S2, dat maakt ook weinig uit als je morgen Northrend inrent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |