1G.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:07 schreef znarch het volgende:
Nee, als je het meteen weer doet zal het duurder zijn. Naar mate je langer wacht wordt het goedkoper, 10G is echter wel het minimum.
Hier wel, kan je gewoon opgeven bij subscription. Je zal vast niet alles goed ingevuld hebben.quote:Via bank of giro kun je ook voor een maand spelen...
Vraag me niet hoe, want bij mij werkt het niet....
Eerste keer is 1g, daarna 10g en word steeds duurder. Na verloop van tijd zakt het wel weer qua prijs.quote:
Hmm minder, maar goed, toch maar doen,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:44 schreef Radyhyn het volgende:
Ik kreeg net deze URL van dikkesmikkel...
mensen met de CE:
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm
Oftewel veel knip-plak-en-opstuur-werk voor de pet.
Maaarrrr we krijgen wel een extra Lurky Murloc pet en 2 dagen extra playtime
Ja volgens hun klanten service wel. Hij had het er over dat het gewoon in een bubbeltjes plastic evelop zijn zitten en gezien de WoW doos pas dat wel denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef Thrilled het volgende:
Hoe groot is de doos van TBC? ik heb hem besteld bij bol 8 maanden geleden, en er is vandaag niemand thuis, dus past hij door de brievenbus?
De originele WoW lag in 2005 ook in mijn brievenbus (via bol.com), komt vast goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja volgens hun klanten service wel. Hij had het er over dat het gewoon in een bubbeltjes plastic evelop zijn zitten en gezien de WoW doos pas dat wel denk ik. Zit met het zelfde probleem dat ik zelf pas om kwart over 6 a kwart voor 7 thuis zal zijn
.
Nananana,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef Rann het volgende:
ffs Sitethief, gimme your key!!!
I want pet
De standaardeditie is *iets* dikker dan een DVD-hoesje. De CE is gewoon een enorme doos die echt niet gaat passen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef Thrilled het volgende:
Hoe groot is de doos van TBC? ik heb hem besteld bij bol 8 maanden geleden, en er is vandaag niemand thuis, dus past hij door de brievenbus?
Check plaatje op de eerste post dat ik gepost heb, dat was een deel van de Horde, nog lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is de alliance ooit niet-lame? Ik weet niet beter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |