abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2008 @ 13:24:41 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63127584
deel 412

De aanstaande papa's en mama's :

21 november 2008: Owlet (meisje)
23 november 2008: Igraine (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
26 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
06 juli 2009: MeNicole

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-11-2008 09:16:56 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2008 @ 13:29:00 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63127694
ik wilde dus zeggen:

jij mag tenminste om de twee weken komen fuente ik moet nog drie weken wachten, maar ik heb nu de ha gemaild om te vragen of zijn wil luisteren/voelen/kijken of alles goed is met junior.

mijn hoofd is net een zeef, ik had nog twee posts gezien waar ik op wilde reageren, met: fijn dat alles goed is, maar weet zo snel niet meer van wie die waren nou ja, iig fijn dus dat alles goed is met jullie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63127706
Tnx DJMO! Was ff in gevecht met Kim om vest aan te houden. Nu heeft ze trui aan.

fijn dat alles goed was Jelief!

Noli, je hebt grappige acties! Hoe is het met je?

Fuente ook fijn dat alles goed was!
pi_63128061
Poeh, alweer een nieuw topic.
Gaat rap hier.

Hier ga ik vanavond mijn babytje als eens laten kennis maken met de carnaval. Dan weet ie in ieder geval wat hem/haar te wachten staat!!
pi_63128310
ff snel een tvp-tje want de batterij van de flaptop is bijna leeg...
Mama van Isa en Ties
pi_63128356
tvp
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63128567
o ja en ik las net over het verweken van de baarmoedermond door sex.
Dus vanaf 3 december kom ik hier niet meer posten
wanna rub mah puppeh?!
pi_63128894
waarom oh waarom toch een tvp? klik op index, dan OUD en zekerweten dat het lopende Z&G in de bovenste 20 topics staat. Ik snap ergeen snars van.

Ja Owlet het aftellen kan zo'n beetje beginnen.Vrijdag ben ik 30 weken Zelfs Mike krijgt een beetje last van nesteldrang.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63129004
Hier nog steeds alles rustig. Wel de halve nacht wakker gelegen, buikpijn gehad e.d. maar niks wat lijkt op een naderende bevalling.

Mijn moeder is vanmorgen geweest, dus lekker rustig aan gedaan en gekletst. Dus we wachten maar weer af. Ik ga zo het vorige topic nog even doorlezen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:35:50 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63129213
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Jelief het volgende:
waarom oh waarom toch een tvp? klik op index, dan OUD en zekerweten dat het lopende Z&G in de bovenste 20 topics staat. Ik snap ergeen snars van.
Dan staat 'ie in je AT, wel zo handig .
KuikenGuppy
pi_63129221
Afgelopen zondag was het consult bij de VK niet heel fijn verlopen, en daar heb ik vandaag wat over gezegd. Dat vind ik echt goed van mezelf , want anders blijf ik me ook maar rot voelen erover. Nu is de lucht geklaard!

Verder was alles goed, baby ligt erg diep met het hoofd, (wat ook goed te voelen is! )
Bloeddruk kruipt nu langzaam omhoog, 120/75 vandaag. Maar nog steeds ok.

Over het inwendig onderzoek, ik vroeg me het af, het is toch niet mijn favoriete bezigheid, dus ben er dan maar liever op voorbereid!
pi_63129675
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dan staat 'ie in je AT, wel zo handig .
Maar dan staat het hele topic vol met tvp's.
Das niet de bedoeling heb ik begrepen altijd.....maar goed, das oftopic
pi_63129764
goed dat je het hebt aangekaart Reinhilde!

Werken valt me erg tegen vandaag, zo moe en last van mn bekken volgens mij. Ben er vannacht ook wel erg vaak uit geweest om te plassen, was al 5 keer geweest en toen ik op de klok keek was het nog geen half drie. ik hoef alleen nog deze en volgende week maar het lijkt nog eeuwen. En voel me ook al een ongelooflijke zeikerd ook (letterlijk?!) zucht, ik zit mezelf gewoon erg in de weg nu.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63129803
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 07:29 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa en Carmella, ik heb zo veel bewondering voor jullie! Voor de eerste x zwanger zijn vind ik al eng, nieuw, etc, en hoe jullie je daar incl. erge pijnen en veel ziekenhuis doorheen slaan, wow. Ik word er elke keer stil van.

We zijn vanochtend bij de vk geweest om het "dossier" (welgeteld 1 a4-tje) op te halen. Ze vonden het jammer dat we weggaan maar begrijpen wel dat het beter is om ons te laten begeleiden door iemand die er meer verstand van heeft. Ze heeft nog wel een laatste controle gedaan, behoorlijk pijnlijk maar daar kan zij niets aan doen. Buik was goed gegroeid wat ik toch echt wonderbaarlijk vind aangezien ik nog steeds aan het afvallen ben. De beeb was erg beweeglijk en het hartje was prima weer. De nacontroles gaan ze wel voor ons verzorgen. Viel me reuze mee dat ze niet eens in discussie ging zoals haar collega de vorige keer. Erg fijn
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef DJMO het volgende:
ik wilde dus zeggen:
mijn hoofd is net een zeef, ik had nog twee posts gezien waar ik op wilde reageren, met: fijn dat alles goed is, maar weet zo snel niet meer van wie die waren nou ja, iig fijn dus dat alles goed is met jullie
Zo herkenbaar
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
Afgelopen zondag was het consult bij de VK niet heel fijn verlopen, en daar heb ik vandaag wat over gezegd. Dat vind ik echt goed van mezelf , want anders blijf ik me ook maar rot voelen erover. Nu is de lucht geklaard!
Heel goed! Zou vervelend zijn als er een gespannen sfeer blijft hangen doordat vorige consult.
pi_63129887
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Estrys het volgende:
Werken valt me erg tegen vandaag, zo moe en last van mn bekken volgens mij. Ben er vannacht ook wel erg vaak uit geweest om te plassen, was al 5 keer geweest en toen ik op de klok keek was het nog geen half drie. ik hoef alleen nog deze en volgende week maar het lijkt nog eeuwen. En voel me ook al een ongelooflijke zeikerd ook (letterlijk?!) zucht, ik zit mezelf gewoon erg in de weg nu.
Ik moet nog véél langer dan jij en ik ben er vannacht om het half uur uitgeweest omdat ik moest plassen.. Doodvermoeiend en absoluut een goede reden om over te "zeiken". Ik "zeik" dus graag even met je mee. , je bent geen zeikerd! (alleen letterlijk misschien dan )
pi_63129942
Wat goed, Reinhilde! En dapper, ik weet niet of ik het zou durven
pi_63130157
Ik vond het ook best spannend om het aan te kaarten, vooral ook omdat ik vandaag een andere VK had, en ik ook weer niet wilde 'klikken'. Maar als ik de VK van zondag krijg voor mn bevalling, tsja. Dan kan het maar beter van te voren gezegd zijn, denk ik!

Veelplassers, ik sluit me bij jullie aan.

Raissa, fijn dat de baby zo goed groeit!
pi_63130248
Reinhilde, goed dat je het gezegd hebt hoor! Je moet uiteindelijk toch het vertrouwen in je vk hebben, ook tijdens de bevalling enzo.
Fijn dat alles verder goed was!

Estrys, is helemaal niet gek hoor, jezelf in de weg zitten. En dat gezeik 's nachts is ook niet bevordelijk voor je humeur (i know, ik plas gemiddeld!! 6 keer op een nacht).

Raissa, fijn dat de kleine goed groeit! Vaak pakken ze wel wat ze nodig hebben, ook al val je af.

De secretaresse van de gyn belde me dus vanmiddag nog op. Ik moest toch komen bloedprikken. Sara heeft hand,- voet- en mondziekte en de microbioloog in het ziekenhuis geeft aan dat het voor zwangere vrouwen op het eind wel degelijk gevaarlijk kan zijn. Mocht ik nu namelijk stoffen ervan in m'n bloed hebben en nu of volgende week bevallen hebben we wel een probleem zeg maar.
Dus ik ben alweer richting ziekenhuis geweest voor een buisje bloed. Het zal allemaal wel loslopen, maar ik ga wel het kdv waarschuwen straks, de GGD had tegen hen gezegd dat het geen enkel kwaad kon.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:16:14 #19
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63130314
Ik heb gister mijn termijnecho gehad.... Volgens deze echo ben ik 12 weken en 3 dagen zwanger en is mijn uitrekendatum dus nog steeds op mijn eigen verjaardag
En dus heb ik mijn lieve kleine wonder mogen aanschouwen, het lag heerlijk te slapen schijnbaar, want had totaal geen zin anders te liggen

Na veel pesten en hoesten ging er uiteindelijk een handje omhoog (staat op foto): mama ik ben er hoor, mag ik nu weer slapen?

Dus ik ben helemaal supertrots en blij en vrolijk en hyper, dat ik mijn kleine wonder heb gehoord en gezien deze keer

Zo dat kwam ik even melden
No more games, no more drama...
pi_63130434
Fuente wat naar! * Jelief gaat googlen op de gevolgen

AE ziet er uit alsof je je nu écht zwanger voelt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63130493
Fuente, wat rot van die hand,- voet- en mondziekte. Hoe heb je het bij Sara herkend? Ik kwam een paar dagen geleden op het KDV en toen was er net een moeder die vertelde dat het bij haar dochter (groepsgenootje van Ronja) wel heel erg op hand,- voet- en mondziekte leek
Stomtoevallig dat jij er nu over begint want het zit me toch niet lekker dat Ronja zo iets op kan pikken nét zo vlak voor de bevalling. Ze kan natuurlijk altijd wat oppikken maar nu zou het wel erg lullig zijn voor haar als ze in de kraamtijd niet thuis zou kunnen zijn o.i.d.
pi_63130509
heeft iedereen (die al ingedaalde en vastliggende ) baby's heeft zulke stekende pijnen daaronder?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63130557
A-E, wat heerlijk!

Fuente, wat vervelend zeg . Zijn de risico's groot voor je baby?
pi_63130595
Dakota, niet constant. Gelukkig. Maar ik voel wel een constante druk.
pi_63130625
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Reinhilde het volgende:
Dakota, niet constant. Gelukkig. Maar ik voel wel een constante druk.
hmm misschien moet ik me even checken op een blaasontsteking want ik sla af en toe echt krom van de pijn als ze met haar hoofdje beweegt
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')