aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdIk denk dat het OF een k&k aardappelschotel wordt, OF een blik ravioli in tomatensaus
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus hequote:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus he![]()
Ik had ook liever schijfjes met een potje Aardappel Anders in een ovenschotel in de oven gedaan en zo, maar dat hebben ze hier dus niet. Aardappel Anders niet, en een toonbare ovenschotel ook niet
Ik zal er eens aan denken als ik weer bij een fatsoenlijke winkel komquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Fha het volgende:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotel![]()
Aardappel Anders is wel lekker jaIk heb die met tuinkruiden altijd
Nee, weinig cryptisch aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een cryptisch onder-jullie-tje?
Oude meuk ook.quote:
Ook dat jaquote:
Dat doe ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooienquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Ik vergeet dat soort dingen sochtends want dan slaap ik nog halfquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat die ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooien
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan etenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvastquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan eten
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvast
Je legt je eigen worst maar in warm waterquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leg die worst wel ff in warm water. Dampt er bij het bakken toch wel weer vanaf
hier zat ik op te wachtenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt je eigen worst maar in warm water
ja, dat doe ik dus. Mijn knoepertharde worst is geweldig op zijn plaats in een warme en vochtige omgeving.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Je legt je eigen worst maar in warm water
Dat dus.quote:
Momentje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
en we zijn weer op niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |