Begin december zijn er ook twee mogelijkheden. Moet je wel eerst winnen natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 15:49 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik drink wel bier, maar ik vlieg vanavond zelf (ik ga er vanuit dat het hier niet gaat sneeuwen), dus de 26e is geen optie.
quote:
En ook nog in Utrechtquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziet er goed uit!
Ik dacht dat huizen zo duur waren in Nederland, maar dat valt blijkbaar toch wel heel erg mee
Dat waren ook de vertrektijden in Trondheim. Daar vlogen ze op tijd en blijken ze ook nog eens 20 minuten korter over de vlucht te doen dan gepland, gezien de aankomsttijden in Osloquote:Op maandag 17 november 2008 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Het gaat om de overstap in Oslo, DT. Als het vliegtuig daar al vertraging oploopt, is dat minder erg dan vertraging in Trondheim.
Aankomst 5 minuten te vroegquote:18:20 Oslo SK377 SAS Departed 18:31
Vertek 15 minuten te laatquote:19:15 Trondheim SK377 SAS Landet 19:10
Aankomst 8 minuten te laatquote:19:45 Kristiansand SK223 SAS Avreist 20:00
quote:20:30 Oslo SK223 SAS Arrived 20:38
Zuilenquote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef k_man het volgende:
En ook nog in Ondiep.
Maar het ziet er fraai uit. Gefeliciteerd.
Sinds deze melding, is het topic al wel vier keer aangekliktquote:Op zondag 16 november 2008 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
De PR-afdeling van FOK! heeft weer een forumwijde prijsvraag bedacht. Voor de geïnteresseerden: [TRV PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Dat zou wel moeten lukkenquote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ben tot 16u in Utrecht en vlieg 20.20, dus daartussen een keer.
Als we toch aan het gokken zijn: ik gok op uiteindelijk 5 posts en 112 views.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef DutchTrain het volgende:
Sinds deze melding, is het topic al wel vier keer aangeklikt
quote:
Huh?quote:
Maar ik kan niet naar IDFA!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Papallacta, ook al zoiets om jaloers op te zijn.
Hmmm, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef Hik het volgende:
Maar ik kan niet naar IDFA!
Wil begin 2009 wel weer naar IDFA on tour gaan...
Ooooww, wow, wat ziet dat er heerlijk uitquote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Hik het volgende:....Papallacta, lekker stomen en een massage enzo...
op z'n vroegst in april - meiquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef k_man het volgende:
Wanneer kunnen Hik en ik naar de housewarming komen?
Wanneer is de house warming bij jou eigenlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef k_man het volgende:
Wanneer kunnen Hik en ik naar de housewarming komen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Hik het volgende:
Sterker nog: ik ben inmiddels samenwonend in Utrecht... jahaaaa...
Nog een reactie en een sluitpost en een aantal keer op F5 drukken en dat moet wel gaan lukkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Als we toch aan het gokken zijn: ik gok op uiteindelijk 5 posts en 112 views.
Wat een domme opmerking! Ik woon toch niet in Utrecht?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wanneer is de house warming bij jou eigenlijk
Oh? Vertel?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan zit ik als het goed is al in m'n nieuwe huis
Ook goed, doen we een office warmingquote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef k_man het volgende:
Wat een domme opmerking! Ik woon toch niet in Utrecht?
Ik ga wel over een hemelsbrede afstand van 680 meter verhuizen, maar ga daarmee wel 47 jaar in de tijd vooruit. En mijn buren worden flamingo's, ooievaars en pinguïns. En giraffen, olifanten, krokodillen,....quote:
Hoor ik daar een vrijwilligerquote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef k_man het volgende:
Moet je veel klussen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, en we wachten nog steeds op 'Het Grote Nieuws'![]()
Jij mag dan maar een halve kop koffie gehad hebben, ik heb nu wel een heel biertje tegoed!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Fogel het volgende:
Eerste vlucht was overigens vertraagd wegens slecht weer, en we kregen maar een halve kop koffie omdat er teveel turbulentie was.
Ik las net in Aftenposten dat een kind ongeveer 1.4 miljoen NOK (zo'n 160.000¤) kost voordat het 18 is. Dus als dat het nieuws is, begin dan maar vast te sparenquote:
Als je begin december in Nederland bent, kunnen we daar wat aan gaan doenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef Hik het volgende:
[..]
Jij mag dan maar een halve kop koffie gehad hebben, ik heb nu wel een heel biertje tegoed!![]()
Overigens hebben wij gisterenochtend een half uur boven Guayaquil gecirkeld. We hadden zo hard gevlogen dat het vliegveld daar nog niet open was...
Ik ben er de 3e weer!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je begin december in Nederland bent, kunnen we daar wat aan gaan doen
Toen ik maandagavond in Kristiansand aankwam, was het vliegveld al gesloten... alleen de lost luggage balie was open, maar de kiosk en alle car rentals behalve Avis waren gesloten.
De status 'go to gate' hebben ze er ook niet zo hard nodig, er zijn 6 gates, 3 voor binnenlandse vluchten en 3 voor buitenlandse, allemaal vlak bij elkaar.
[KAA PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... senesta 0 53 15-11-2008 20:40quote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog een reactie en een sluitpost en een aantal keer op F5 drukken en dat moet wel gaan lukken
Wat irritant was was dat ik niet-schengen reisde, maar dat alleen de schengen controle nog open was. Dat was dus zowel daar, als aan de gate alles openmaken en uittrekken...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Fogel het volgende:
Schiphol is inderdaad irritant zo laat, en al helemaal als je van Schengen naar niet-Schengen wil als je alleen een ticket hebt voor binnen Schengen.
Meteen maar even iets aan gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Fogel het volgende:
[KAA PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... senesta 0 53 15-11-2008 20:40
[TRV PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...DutchTrain 2 50 15-11-2008 23:47
TRV vs KAA
views: 50 - 53
Als je voor 6 uur aankomt is Nederland ook nog dicht. Althans, er zal wel iets open geweest zijn, maar Joost mag weten waar....quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik heb me maandagavond helemaal gek gelopen. Om half één 's nachts is namelijk heel Schiphol al dicht ongeveer, dus je kunt nergens meer door. Staat ook allemaal heerlijk aangegeven.
Vlucht uit Quito komt altijd 5 uur 's ochtends aan. Officieel, want door de afstand is het altijd nog minimaal een half uur eerder. Niet alleen zoek je je dan te pletter naar een uitgang, maar ook staat de hele douane dan nog vrolijk koffie te drinken en te kijken naar een steeds langer wordende rij passagiers voor één loket. Het is altijd hetzelfde verhaal, dus ik begrijp echt niet dat er niet iemand op het idee komt om daar wat aan te doen...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je voor 6 uur aankomt is Nederland ook nog dicht. Althans, er zal wel iets open geweest zijn, maar Joost mag weten waar....
Ik las: Ik heb me maandagavond helemaal gek gezopenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb me maandagavond helemaal gek gelopen.
Vre-se-lijk! Ik ging een keer met hub (die dat toen nog niet wasquote:Op donderdag 20 november 2008 01:32 schreef Hik het volgende:
Plaatsvervangend om je dood te schamen.
Dat is de tip als je een keer iets Noorwegen binnen wil smokkelen, zoek een donkerder gekleurd persoon, loop achter die persoon de douane door. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Immigratiemannen zijn inderdaad erg vriendelijk... als je uit Nederland komt. Ik heb helaas iets te veel voorbeelden gezien van onvoorstelbaar bot gedrag tegen Antillianen, Surinamers, Afrikanen of Latinos. Heb ook twee Afrikaanse collega's (met een Europees paspoort, want beiden half Frans) die iedere keer weer op een enorme manier de lul zijn. Plaatsvervangend om je dood te schamen.
Optrekken in de tweede versnellingquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:25 schreef k_man het volgende:
Of het optrekken bij stoplichten, waar de auto erg nerveus reageert en al begint te glibberen als je heel voorzichtig de koppeling op laat komen.
Als ik met mijn auto in de winter naar Nederland ga, wissel ik niet naar zomerbanden zogauw ik de grens passeerquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Optrekken in de tweede versnelling![]()
En verder, zoals ik ook al in dat andere topic over winterbanden zei: winterbanden in NL...
Hoezo 'al'quote:
DT gaat zijn eerlijk gewonnen bier in ontvangst nemen woensdag.quote:Op zondag 23 november 2008 00:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, niet met jou, maar met Fogel
Op de 301 en 305 was inderdaad nog niet gestrooid en kon je net 60 rijden. Op de A27 was het opvallend druk en reed iedereen 40, behalve de klusbussen en een paar andere bedrijfsautootjes die 80 probeerden te rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:25 schreef k_man het volgende:
Alleen was het nu net die ene sporadische keer dat ik ze wél graag had gehad. Rijdend door de sneeuwbuien. Op de snelweg ging het nog wel, maar eenmaal in de stad werd het toch wel erg glibberig. Denk aan rotondes, waar niet gestrooid is en waar al een laagje aangekoekte sneeuw ligt. Of het optrekken bij stoplichten, waar de auto erg nerveus reageert en al begint te glibberen als je heel voorzichtig de koppeling op laat komen.
Nou, wat let je?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[KAA PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... senesta 0 53 15-11-2008 20:40
[TRV PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...DutchTrain 2 50 15-11-2008 23:47
TRV vs KAA
views: 50 - 53
Ik zou best een keer op een van de links kunnen klikken en eventueel op F5 drukken, maar daar laat ik het bij.quote:
Ik niet, maar een frikandel met curry en uitjes... potverdriequote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef Fogel het volgende:
Ik mis kroketten nog steeds, zelfs na 8 jaar
Geen mayo???quote:Op zondag 23 november 2008 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik niet, maar een frikandel met curry en uitjes... potverdrie![]()
En zakken borrelnootjes zijn ook altijd welkom
Heb je de nieuwe lounge al gezien? Erg mooi hoor en er prettig, wat mij betreft.quote:Op zondag 23 november 2008 00:19 schreef Fogel het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst de Diners Club lounge op Schiphol testen, hoop dat die wat minder kil is dan de KLM lounge.
Ik heb alleen de conceptfotos gezien. Laatste (en eerste overigens) keer dat ik in de KLM lounge was (Schengen) is alweer ruim een half jaar geleden.quote:Op zondag 23 november 2008 00:56 schreef Hik het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe lounge al gezien? Erg mooi hoor en er prettig, wat mij betreft.
Nóg?!quote:Op zondag 23 november 2008 00:58 schreef Fogel het volgende:
Waarom is iedereen nog wakker deze zaterdagavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |