Je wilt niet weten hoe dramatisch hij gisteren bij Jong Ajax speelde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef iofn het volgende:
Leeft die Manucharyan eigenlijk nog en kan die niet op de plek van Huntelaar spelen? Hoewel, hij valt vermoedelijk ook na 7 minuten uit met een spierblessure.
Niet die mooiboiquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:
Omg, Ajax - PSV wordt gefloten door Blom..........
De Raperbahn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Jasza het volgende:
Lekker hotel bij de Raperbahn in Hamburg.
Ik weet ook wel dat het de Reeperbahn heet, maar dat klinkt in het engels zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Raperbahn?Dat prostitutiegebied heet de Reeperbahn, maar dan weten we ook meteen wat jij van plan bent daar.
![]()
![]()
Vaag dat je maat wel een kaart kan halen, kan weer onder het naslagwerk 'missers van supporterszaken'. Wel mooi voor hem dan. Ik heb 'm ook net gehaald trouwens, gaat een mooie boel worden.
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Silenus, die maat van me kan dus gewoon een kaart halen, hij moet de hele dag werken maar ik heb net ff ze nummer geprobeerd on-line en het kan gewoon.
Vage regel maargoed.
All-inclusive?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ook ik lig twee nachten in een hotel op de Reeperbahn.
Heb je wel EU of voorrang? anders is het logisch dat je nog geen kaart krijgt he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....
Als ik mijn nummer invul krijg ik helaas geen kaart...
Met Suarez voorin? Fat chance.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Pritt het volgende:
Tsja Blom is ons nog een paar penalties te goed dus ik voorzie wel een pingel voor ons.
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef iofn het volgende:
Sulejmani mogelijk inzetbaar tegen PSV
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |