Voor hoeren hoef ik niet naar amsterdam hoorquote:
Ik verbaasde me er ook over. Heb van gefluit niks gehoord. Volgens mij werd er zelfs voor hem geklapt want waardering is er na de tour door tukkerland wel wat meer voor Sno.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.quote:Ajax en PSV zien Nederland B ook niet zitten
In navolging van Feyenoord hebben nu ook Ajax en PSV hun mening uitgesproken over het nieuwe B-elftal van Nederland. De topclubs in de Eredivisie zijn aan het kijken of ze hun spelers moeten afstaan aan de ploeg van Johan Neeskens en zijn dit momenteel juridisch aan het onderzoeken.
Feyenoord was de eerste club die aanmerkingen had op het B-elftal. De Rotterdammers voelen er namelijk weinig voor om hun spelers af te staan aan het tweede elftal van Nederland. Ook Ajax en PSV zien het niet zitten om hun spelers tijdelijk te missen.
"Juist in de periode dat we eindelijk de tijd hebben om gericht te trainen, zouden we nu nog meer spelers af moeten staan", zegt algemeen directeur Jan Reker. "We willen eerst eens goed bekijken of dat wel verplicht is." De voorselectie van bondscoach Johan Neeskens telt met Danny Koevermans, Nordin Amrabat en Otman Bakkal drie spelers van PSV.
Ook de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, voelt er weinig voor om de spelers af te staan. De Amsterdammers zouden vier spelers tijdelijk kwijtraken. "En dat is naast onze reguliere internationals wel erg veel", vindt technisch directeur Danny Blind. "We zijn best bereid om in overleg te treden, maar beraden ons ook op onze juridische positie."
De KNVB snapt alle commotie niet rondom Nederland B. Directeur Henk Kesler geeft aan dat het voor de voetbalbond gewoon mogelijk moet zijn om spelers op te roepen. "Oranje B gaat gewoon door", klinkt het krachtige taal uit Zeist. "We hebben de reglementen goed onderzocht. Als het Nederlands elftal een dubbel programma afwerkt, dan speelt de B-ploeg alleen op vrijdagavond. Het gaat voorlopig maar om drie duels."
Ik vind Leonardo ook een belabberde indruk maken de laatste weken. Kennedy speelde afgleopen zaterdag wel redelijk tot goed. Maar ik misschien Urby in jouw opstelling. Vond dat hij het zeer verdienstelijk doet zolang hij niet hoeft te verdedigen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Je wilt druk vooruit zetten en daarom begin je met 8,5 verdedigend ingestelde spelersquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Die Kessler tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.
Je wilt niet weten hoe dramatisch hij gisteren bij Jong Ajax speelde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef iofn het volgende:
Leeft die Manucharyan eigenlijk nog en kan die niet op de plek van Huntelaar spelen? Hoewel, hij valt vermoedelijk ook na 7 minuten uit met een spierblessure.
Niet die mooiboiquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:
Omg, Ajax - PSV wordt gefloten door Blom..........
De Raperbahn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Jasza het volgende:
Lekker hotel bij de Raperbahn in Hamburg.
Ik weet ook wel dat het de Reeperbahn heet, maar dat klinkt in het engels zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Raperbahn?Dat prostitutiegebied heet de Reeperbahn, maar dan weten we ook meteen wat jij van plan bent daar.
![]()
![]()
Vaag dat je maat wel een kaart kan halen, kan weer onder het naslagwerk 'missers van supporterszaken'. Wel mooi voor hem dan. Ik heb 'm ook net gehaald trouwens, gaat een mooie boel worden.
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Silenus, die maat van me kan dus gewoon een kaart halen, hij moet de hele dag werken maar ik heb net ff ze nummer geprobeerd on-line en het kan gewoon.
Vage regel maargoed.
All-inclusive?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ook ik lig twee nachten in een hotel op de Reeperbahn.
Heb je wel EU of voorrang? anders is het logisch dat je nog geen kaart krijgt he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....
Als ik mijn nummer invul krijg ik helaas geen kaart...
Met Suarez voorin? Fat chance.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Pritt het volgende:
Tsja Blom is ons nog een paar penalties te goed dus ik voorzie wel een pingel voor ons.
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef iofn het volgende:
Sulejmani mogelijk inzetbaar tegen PSV
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Het zal toch niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Urby linksback zou ik niet voor kiezen, is juist los op het middenveld/aanval en liet zondag weer even een keertje zien waarom hij beter niet op linksback kan spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.
Ben benieuwd of Alderweireld ooit een vaste waarde wordt.quote:Toby Alderweireld vervangt Klaas Jan Huntelaar in de selectie voor het KNVB Bekerduel met Volendam. Het is de enige verandering in de wedstrijdselectie ten opzichte van die van afgelopen zondag tegen Sparta.
quote:Marco van Basten acht de kans dat Miralem Sulejmani inzetbaar is tegen PSV klein. "Sulejmani ondergaat deze week een test. Als hij die goed doorstaat en het blijkt dat hij twintig minuten kan spelen, dan zou het kunnen," aldus Van Basten
Je bent niet wijs. Ben je al die slechte wedstrijden van Urby op linksback vergeten? Urby is geen back. Vertonghen ook niet, maar meer dan Urby in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |